Naiset antakaa edes mahdollisuus meille tavismiehille.
Tuntuu, että nykyään moni tavallinen mies jää varjoon, kun deittailussa haetaan jotain erityistä tai poikkeuksellista. Meitä on paljon, jotka emme ole supersankareita, miljonäärejä,lentäjälääkäreitä,rikollisia tai somejulkkiksia.. vaan olemme ihan tavallisia, rehellisiä ja luotettavia miehiä, jotka haluaisivat rakastaa ja tulla rakastetuiksi.
Olisi hienoa, jos naiset antaisivat enemmän mahdollisuuksia meille, jotka emme ehkä erotu heti joukosta, mutta joilla olisi paljon annettavaa oikeassa parisuhteessa. Aidot tunteet, lojaalius ja arjen yhdessä jakaminen ovat loppujen lopuksi paljon arvokkaampia kuin täydelliset kuvat tai pinnallinen kiilto.
Naisten realismi on kadonnut!
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Olen tavisnainen mielestäni ja katselen kaikenlaisia miehiä. Luonne on se mikä ratkaisee. Tavismiesten kanssa olen enimmäkseen ollut tai nähtävästi nykykriteerein jopa tasoani alle olevien. Eräskin mies sanoi ettei olisi ikinä uskonut, että olen tosissani. Seurusteltiin vuosi. Suhde kaatui hänen epävarmuutensa valitettavasti. Hän oli hyvä mies. Kenties jopa avioainesta, mutta se epävarmuus. Ja ettei tule väärinkäsityksiä, hän jätti minut juuri tuosta syystä. Saisin paremman kuulemma.
Kaverille kävi vähän sama, paitsi tää mies ei jättänyt vaan ryhtyi mustasukkaiseksi ja kontrolloivaksi. Ahdisti kuulemma niin kovin että jos menettää tämän kaverin. No, arvaa kai sen miten kävi.
Ota pää pois pensaasta ja hanki itsellesi ensin realitteetteja. Omassa lähipiirissä naiset nimenomaan on tavismiesten kanssa suhteissa. Itse seurustelen tällä hetkellä siivoojamiehen kanssa. Hänellä ei ole ammatillista intohimoa eikä se minua haittaa. Osaa kuitenkin käyttää rahaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Aina saa kuulla samaa mantraa, että "antakaa mahdollisuus". Mä heittäisin tähän pallon nyt takaisin ja kysyisin, että miten? Miten antaa se mahdollisuus? Jos tietynlaiset ihmiset eivät vetoa sinuun, niin miten siinä voi antaa mahdollisuutta? Että ensin pakottaa itsensä suhteeseen ja sitten alkaa maagisesti pitämään sellaisesta mistä ei pidä?
Ei se toimi noin. Tulisesta ruoasta tai koirista voi oppia tykkäämään, tai vähintäänkin sietämään niitä, kun tarpeeksi itsensä niille altistaa. Mutta kumppania ei voi valita, jos fiilis on se että ei toivo toisen edes koskevan.
Antakaa edes positiivista huomiota taviksille? Hymyilkää taviksille ja flirttailkaa taviksille. Tinderissä antakaa tykkäyksiä myös taviksille?
Ei pidä olla liian nirso vaan pitää olla avoin huomioimaan myös tavikset.
Kaikille elämässään toisista ihmisistä riippuvaista muutosta parempaan haluaville voisi olla hyötyä markkinoinnin tuntemuksesta. Yksi perustavanlaatuinen on markkina, media, viesti -yhteensopivuus (eng. market, media, message match). Tuo on ikäänkuin kolmijalkainen jakkara, kaikki osa-alueet pitää olla kunnossa, muutoin homma ei toimi.
Esim. deittailussa Tinder on media, mutta monen miehen kohdalla on aiheellista kysyä että onko se oikeanlainen media sellaisen yleisön saavuttamiseksi joka on kiinnostunut viestistä joka halutaan sanoa?
Jos mies hakee vakituista kumppania ja valtaosa Tinderin naisista ovat vain kevyttä deittailua hakemassa niin tuota yleisöä ei miehen viesti vakituisesta parisuhteesta, avioliittosta, labradorinnoutajasta ja lapsista ei vain kiinnosta vaikka mies olisikin muutoin mukiinmenevä. Tämän ymmärryksen pohjalta mies tietysti vaihtaa median sopivampaan ja jo pelkästään tästä syystä todennäköisyydet löytää sopiva kumppani kasvavat kohisten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla olisi annettavaa parisuhteessa?
Viisi asiaa mitä nainen haluaa parisuhteelta:
1. Raha
2. Henkinen tuki, kun nainen tekee virheen, eikä pysty myöntämään sitä
3. Ilmainen työntekijä / henk.koht.avustaja
4. Lapset
5. Raha
Muistathan, että miehenä sinulla ei ole suomalaisessa parisuhteessa ihmisarvoa tai -oikeuksia.
Kannattaa reipastua ja hankkia itselleen sitä ihmisarvoa, eikä olla vailla omaa tahtoa oleva säkki.
Me naiset valitaan just sellainen mies kuin halutaan tai ollaan ilman jos ei löydy sellaista.
Niin epätoivoisia ei naiset ole, että ottaa mt-häröisen pikkuinkkelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina saa kuulla samaa mantraa, että "antakaa mahdollisuus". Mä heittäisin tähän pallon nyt takaisin ja kysyisin, että miten? Miten antaa se mahdollisuus? Jos tietynlaiset ihmiset eivät vetoa sinuun, niin miten siinä voi antaa mahdollisuutta? Että ensin pakottaa itsensä suhteeseen ja sitten alkaa maagisesti pitämään sellaisesta mistä ei pidä?
Ei se toimi noin. Tulisesta ruoasta tai koirista voi oppia tykkäämään, tai vähintäänkin sietämään niitä, kun tarpeeksi itsensä niille altistaa. Mutta kumppania ei voi valita, jos fiilis on se että ei toivo toisen edes koskevan.
Antakaa edes positiivista huomiota taviksille? Hymyilkää taviksille ja flirttailkaa taviksille. Tinderissä antakaa tykkäyksiä myös taviksille?
Kyllä minä hymyilen ja tervehdin ihan tasapuolisesti vaikkapa työpaikalla kaikkia. Tinderiä ei ole kun olen parisuhteessa, ja flirttailunkin suhteen olen oppinut varovaiseksi (varsinkin jos se toinen on sellainen tavis/alempitasoinen - sen verran monta kertaa on sitten tullut väärinymmärryksiä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Positiivista huomiota ja joskus hymyjäkin saa, jos itse ottaa kontaktia muihin ihmisiin ja käyttäytyy miellyttävästi eikä yritä iskeä tai myydä mitään. (Siis jopa minä, joka olen aika sosiaalisesti kömpelö, saan useammin positiivista kuin negatiivista huomiota, kun toimin näin.)
Eli oliko tässä siis pointti se, että jonkun pitää erikseen keksiä tulla antamaan ap:lle huomiota ap:n odottaessa passiivisena.
Vierailija kirjoitti:
Ota pää pois pensaasta ja hanki itsellesi ensin realitteetteja. Omassa lähipiirissä naiset nimenomaan on tavismiesten kanssa suhteissa. Itse seurustelen tällä hetkellä siivoojamiehen kanssa. Hänellä ei ole ammatillista intohimoa eikä se minua haittaa. Osaa kuitenkin käyttää rahaa hyvin.
Ongelma tuossa on se että 80% miehistä ovat täysin näkymättömiä naisille. 19% miehistä on taviksia ja 1% komeita.
Eli kun nyt sanot että ne naiset ovat tavismiesten kanssa niin tarkoitat että heillä on top 20% mies, joka ei kuulu top 1% joukkoon.
Se mitä ap taas varmaan tarkoitti on se että antaisitte mahiksia noille lopuille 80% miehistä.
Ap äiti tässä. Nyt se palsta kiinni ja HETI NUKKUMAAN!
Muuten en keitä aamuvelliä sulle. Mitähän lanttulääkärisikin siihen sanoo ja meidän pappa.
Naapurikin kävi sanomassa, että teidän pojalla on valot ainakin puoleen yöhön. Ja verhokin visbaa.
Että jäikö vemputtaèssa verho Kyllikin ja kouran väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit Ladan, kun voit saada Ferrarin? Ulkomailta löytyy laadukkaita naisia, jotka eivät ole myrkyttyneet Suomen lapsi- ja miesvihamielisessä ympäristössä.
Mistä maasta? Mitään pattayan h uo raa en halua. Enkä muutenkaan mitään 150cm tappia koska en halua mitään kääpiölapsia.
Jaa, itse taas seurustelen 180cm aasialaisen naisen kanssa. Mutta tolla asenteella eipä nekään sua huolis
Ootko itse "Huoris"?
Kummatkin. Ollaan molemmat vähän seksiaddikteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YÖK mikä hínttari. Katoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Positiivista huomiota ja joskus hymyjäkin saa, jos itse ottaa kontaktia muihin ihmisiin ja käyttäytyy miellyttävästi eikä yritä iskeä tai myydä mitään. (Siis jopa minä, joka olen aika sosiaalisesti kömpelö, saan useammin positiivista kuin negatiivista huomiota, kun toimin näin.)
Eli oliko tässä siis pointti se, että jonkun pitää erikseen keksiä tulla antamaan ap:lle huomiota ap:n odottaessa passiivisena.
Jep. Esimerksi meillä töissä on sellaisessa erittäin simppelissä ei mitään koulutusta vaativassa hommassa minua selvästi vanhempi mies. Mutta hän on niin välitön ja mukava että hänen kanssa on hauska heittää vitsiä. En kyllä usko että hänenlaisellaan on mitään ongelmaa löytää seuraa itselleen, vaikka ei ole statusta ja ulkonäkökin jakaa mielipiteitä (pitkä tukka ponnarilla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma tuossa on se että 80% miehistä ovat täysin näkymättömiä naisille. 19% miehistä on taviksia ja 1% komeita.
Eli kun nyt sanot että ne naiset ovat tavismiesten kanssa niin tarkoitat että heillä on top 20% mies, joka ei kuulu top 1% joukkoon.
Se mitä ap taas varmaan tarkoitti on se että antaisitte mahiksia noille lopuille 80% miehistä.
Yök miten vastenmielistä kerjäämistä. Karkottaa kaikki pois.
N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä noin 70% on parisuhteessa. Ei siis vain 20%.
Eli siis vähintään 70% on saanut "mahiksen" ja onnistuneesti tarttunut siihen. Todennäköisesti vieläkin useammalle on annettu "mahiksia", useitakin, mutta osa tähän mennessä sössinyt kaikki ja osa ei ole tarttunut niihin, koska he eivä halunneet suhdetta kyseisen naisen kanssa tai eivät ylipäätään halua mitään suhdetta.
Ihan tavallisille se mahdollisuus on tavallisena naisena tullut annettuakin, mutta ainakaan minä en jaksa (enää) kuunnella sitä jatkuvaa kitinää ja vinkunaa siitä etten ole "hotimpi" ja hoikempi enkä harrasta sitä enkä tätä enkä edes omaa hymyä joka valaisee huoneen.
Kun kerran olen tavallisena naisena niin vääränlainen tavalliselle miehelle niin kumpikin on onnellisempi kun emme yritäkään elää yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis eihän tuo millään matematiikalla pidä paikkaansa, kun huomattavasti enemmän kuin 20% naisista kuitenkin on parisuhteessa eikä miehiä nyt niin valtavan paljon enemmän ole.
Huomaan, että moni nainen yliarvioi oman tasonsa parisuhdemarkkinoilla. He odottavat täydellistä miestä, pitkää, varakasta, komeaa ja itsevarmaa, mutta eivät ole valmiita katsomaan peiliin ja arvioimaan realistisesti, mitä itse tuovat pöytään.
Olen sinkku, koska en ole kiinnostunut leikkimään tätä peliä. En aio juosta perässä enkä todistella arvoani jollekulle, joka asettaa epärealistisia vaatimuksia ilman vastinetta. Mieluummin elän omilla ehdoillani kuin tyydyn epäreiluun asetelmaan.
M32
Vierailija kirjoitti:
Olet liian tylsä. Itse olen parisuhteessa, mutta silti naiset ja myös varatut naiset haluavat minut. Nytkin säädän yhden naisen kanssa. Välillä tämäkin on raskasta koska joutuu toisen selän takana panemaan ja vaikka ei itse jaksaisi panna niin silti naiset kutsuu panemaan ja silloin on mentävä. Oöe onnellinen että ei ole kysyntää.
Näin on - kun isänmaa tai naiset kutsuu, kyllä silloin on Suomen miehen mentävä!