Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset antakaa edes mahdollisuus meille tavismiehille.

Vierailija
16.02.2025 |

Tuntuu, että nykyään moni tavallinen mies jää varjoon, kun deittailussa haetaan jotain erityistä tai poikkeuksellista. Meitä on paljon, jotka emme ole supersankareita, miljonäärejä,lentäjälääkäreitä,rikollisia tai somejulkkiksia.. vaan olemme ihan tavallisia, rehellisiä ja luotettavia miehiä, jotka haluaisivat rakastaa ja tulla rakastetuiksi.

Olisi hienoa, jos naiset antaisivat enemmän mahdollisuuksia meille, jotka emme ehkä erotu heti joukosta, mutta joilla olisi paljon annettavaa oikeassa parisuhteessa. Aidot tunteet, lojaalius ja arjen yhdessä jakaminen ovat loppujen lopuksi paljon arvokkaampia kuin täydelliset kuvat tai pinnallinen kiilto.

Naisten realismi on kadonnut!

Kommentit (243)

Vierailija
41/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavisnainen mielestäni ja katselen kaikenlaisia miehiä. Luonne on se mikä ratkaisee. Tavismiesten kanssa olen enimmäkseen ollut tai nähtävästi nykykriteerein jopa tasoani alle olevien. Eräskin mies sanoi ettei olisi ikinä uskonut, että olen tosissani. Seurusteltiin vuosi. Suhde kaatui hänen epävarmuutensa valitettavasti. Hän oli hyvä mies. Kenties jopa avioainesta, mutta se epävarmuus. Ja ettei tule väärinkäsityksiä, hän jätti minut juuri tuosta syystä. Saisin paremman kuulemma.

Vierailija
42/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tavismiehet eivät korota panoksia. Täydellinen alistuminen, runsas määrä suuseksiä naiselle, kulujen maksaminen pääsääntöisesti jne. Jo alkaisi ehkä taviskin kelvata.

Sori, mutta kukaan ei lähe sua elättämään, jotta voisit toteuttaa tradwife unelmaasi. Joko olet ihmisiksi tai sitten olet ilman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, en voi antaa mahdollisuutta monille kun yksi tavismies jo tuosta sohvalta löytyy. Kuten itseasiassa kaikilla tutuilla naisilla. Paitsi yhdellä joka onnistui löytämään reippaasti itseään nuoremman hottiksen, ja nainen on vieläpä ihan tavis ja yksinhuoltaja. 

Kyllä teidän kaikkien nyt pitää muuttaa liittonne avoimiksi suhteiksi, että voitte jaella "mahdollisuuksia" ruikuttajille.

Mun mielestä se hikikomori saa jatkaa ruiskimistaan komerossaan.

Vierailija
44/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oot yököttävä. Hiivi sinne hikikomeroosi tattia hakkaamaan.

N22

Ap:lla on hyviä pointteja ja vaikuttaa tolkun ihmiseltä. Sä tässä se luotaantyöntävä olet

Vierailija
45/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte, että mikä mt-häiriö ap:llä on?

Vierailija
46/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit Ladan, kun voit saada Ferrarin? Ulkomailta löytyy laadukkaita naisia, jotka eivät ole myrkyttyneet Suomen lapsi- ja miesvihamielisessä ympäristössä.

Mistä maasta? Mitään pattayan h uo raa en halua. Enkä muutenkaan mitään 150cm tappia koska en halua mitään kääpiölapsia.

Jaa, itse taas seurustelen 180cm aasialaisen naisen kanssa. Mutta tolla asenteella eipä nekään sua huolis

Vierailija
47/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, en voi antaa mahdollisuutta monille kun yksi tavismies jo tuosta sohvalta löytyy. Kuten itseasiassa kaikilla tutuilla naisilla. Paitsi yhdellä joka onnistui löytämään reippaasti itseään nuoremman hottiksen, ja nainen on vieläpä ihan tavis ja yksinhuoltaja. 

Kyllä teidän kaikkien nyt pitää muuttaa liittonne avoimiksi suhteiksi, että voitte jaella "mahdollisuuksia" ruikuttajille.

Mun mielestä se hikikomori saa jatkaa ruiskimistaan komerossaan.

Tarkemmin ajatellen se onkin ehkä parempi.

Vierailija
48/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavisnainen mielestäni ja katselen kaikenlaisia miehiä. Luonne on se mikä ratkaisee. Tavismiesten kanssa olen enimmäkseen ollut tai nähtävästi nykykriteerein jopa tasoani alle olevien. Eräskin mies sanoi ettei olisi ikinä uskonut, että olen tosissani. Seurusteltiin vuosi. Suhde kaatui hänen epävarmuutensa valitettavasti. Hän oli hyvä mies. Kenties jopa avioainesta, mutta se epävarmuus. Ja ettei tule väärinkäsityksiä, hän jätti minut juuri tuosta syystä. Saisin paremman kuulemma.

minkä jeesus kristuksen kanssa sää oot seurustellu :D ettei vaan olis ollu gay

Vierailija
49/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrität myydä naisille sitä, mitä heillä jo on. Lisäksi tuollainen kiva lempeä suhde on ennemminkin naisen ja vauvan tai lapsen välinen. Miehen rooli perheessä on elatus ja talonrakennus

No höpöhöpö. Suurin osa naisista haluaa sellaisen kunnollisen kumppanin arkeaan jakamaan. Toki pitäisi myös sytyttää sängyssä ja olla hyvää seuraa, että pysyy suhde rakkaussuhteen eikä muutu hyötymissuhteeksi. 

Vierailija
50/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo ulisia.

Vierailija
51/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus. Mahdollisesti jotain ahdistusta.

Niihin saa apua, ap.

Vierailija
52/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tavismiehet eivät korota panoksia. Täydellinen alistuminen, runsas määrä suuseksiä naiselle, kulujen maksaminen pääsääntöisesti jne. Jo alkaisi ehkä taviskin kelvata.

Sori, mutta kukaan ei lähe sua elättämään, jotta voisit toteuttaa tradwife unelmaasi. Joko olet ihmisiksi tai sitten olet ilman

Minulla on jo elättäjä.

Vierailija
53/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonllinen kyllästyminen etuoikeutettujen naisten diivailuun?

Vierailija
54/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen jo jakanut arkea parisuhteissa ihan tavallisten miesten kanssa. Ja ihan yhtälailla päädyin suhteessa tekemään kotityöt ja kaiken panostuksen muutenkin, oli kyse sitten arjesta tai juhlasta.

Symppaan kyllä jokaista ihmistä sukupuoleen katsomatta joka haluaa tulla rakastetuksi, mutta oma kokemus on näyttänyt että ainakin ne miehet jotka ovat minusta kiinnostuneet ovat etsineet jonkinlaista oman elämän ja arjen parantajaa ja helpottajaa sen sijaan että kyseessä olisi tasavertainen suhde. Se että mies käy töissä ja tökkii makuuhuoneessa pari kertaa kuussa ei vaan riitä ja olen ennemmin yksin ilman parisuhdetta.

Vierailija
55/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrität myydä naisille sitä, mitä heillä jo on. Lisäksi tuollainen kiva lempeä suhde on ennemminkin naisen ja vauvan tai lapsen välinen. Miehen rooli perheessä on elatus ja talonrakennus

Tää siitoshullu on yhtä kaheli kuin incelnaukujatkin.

Vierailija
56/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan naisia liiankin helposti ja kokoajan seurustelen. En osaa sanoa ei. M32 sitten parisuhteessa rupeaa tekemään mieli muutakin pillua.

Vierailija
57/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit Ladan, kun voit saada Ferrarin? Ulkomailta löytyy laadukkaita naisia, jotka eivät ole myrkyttyneet Suomen lapsi- ja miesvihamielisessä ympäristössä.

Mistä maasta? Mitään pattayan h uo raa en halua. Enkä muutenkaan mitään 150cm tappia koska en halua mitään kääpiölapsia.

Jaa, itse taas seurustelen 180cm aasialaisen naisen kanssa. Mutta tolla asenteella eipä nekään sua huolis

Ootko itse "Huoris"?

Vierailija
58/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu. Mulla on kaksi parikymppistä poikaa. Kumpikaan ei ole mitään ap:n mainitsemista. Molemmat parisuhteessa, toinen kohta 2v saman tytön kanssa, toinen vajaa vuosi. Että oiskohan ongelma jossain muualla kuin nykyajan seurusteluilmapiirissä?

Vierailija
59/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä trad wife? Alistuva mies tietenkin joka antaa naiselle paljon suuseksiä ja vielä maksaa kaiken.

Vierailija
60/243 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oot yököttävä. Hiivi sinne hikikomeroosi tattia hakkaamaan.

N22

Ap:lla on hyviä pointteja ja vaikuttaa tolkun ihmiseltä. Sä tässä se luotaantyöntävä olet

Noh noh ap! Ota iltalääkkeesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme