39v. työkaverilla 19-vuotias poika
Todella kummallisen näköistä kun joku on saanut lapsen tosi nuorena ja on itsekin vielä nuorekas olemukseltaan. Poikansa on armeijassa ja olin ihan ihmeissäni tästä, kun nainen kertoi asiaa kahvitauolla.
Monilla on tuossa iässä ihan pieniäkin lapsia, kuten itselläni ja näytän ihan raadolta.
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Todella kummallisen näköistä kun joku on saanut lapsen tosi nuorena ja on itsekin vielä nuorekas olemukseltaan."
Hassua miten se mikä oli normaalia ja luonnollista 100000 vuotta putkeen nähdään nykyään "kummallisena".
Onhan 19v tosi nuori saamaan lapsen, ollut ennenkin. Sellainen 22-23v ollut normaali ikä tulla äidiksi/isäksi, mutta ei alle parikymppinen.
39-19=20
Miltä näyttää kummallisen näköinen 39-vuotias äiti ja työkaveri?
No jaa, itse olin 20 ja risat kun eka syntyi. Ihmiselle fysiologisesti on parasta parikymppisenä lisääntyä. 40 alkaa olla jo riskirajoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Todella kummallisen näköistä kun joku on saanut lapsen tosi nuorena ja on itsekin vielä nuorekas olemukseltaan."
Hassua miten se mikä oli normaalia ja luonnollista 100000 vuotta putkeen nähdään nykyään "kummallisena".
Onhan 19v tosi nuori saamaan lapsen, ollut ennenkin. Sellainen 22-23v ollut normaali ikä tulla äidiksi/isäksi, mutta ei alle parikymppinen.
Vieläkin joissain kulttuureissa tytöt tulee naimaikäiseksi kun rinnat alkaa kasvaa. Äidit sitten polttelee tyttöjensä rintoja (ettei ne kehittyisi) ettei liian nuorena joudu naimisiin.
Heh, minusta tuli mummo 41-vuotiaana. Pari ystävää sai samoihin aikoihin esikoisensa. Nyt olen 57v. lapsenlapset isoja, kaverit tuskailee teiniensä kanssa. Mä olen nauttinut jo melkein 20 vuotta omasta elämästä.
todellakin kannatti tehdä lapsi nuorena.
Mun työkavereista tuli mummo 37-vuotiaana. Ja ihan on täyspäinen, normaali naisihminen. Se mummo lähti meiltä sitten vielä yliopistoon opiskelemaan uutta ammattia.
Vierailija kirjoitti:
Heh, minusta tuli mummo 41-vuotiaana. Pari ystävää sai samoihin aikoihin esikoisensa. Nyt olen 57v. lapsenlapset isoja, kaverit tuskailee teiniensä kanssa. Mä olen nauttinut jo melkein 20 vuotta omasta elämästä.
todellakin kannatti tehdä lapsi nuorena.
Kaveri varmaan nautti omasta elämästä ne vuodet kun sä kasvatit omia lapsiasi
Mä sain lapsen 18v ja mies oli 19v, hän ei vielä ollut käynyt armeijaa meni kun lapsi oli 3kk.
Mun yläkerrassa asui aikoinaan 16v teinipoika, joka sai lapsen samanikäisen tyttöystävänsä kanssa. Menivät myöhemmin naimisiin ja saivat vielä liudan mukuloita. Jotkut aloittaa jo nuorena perheen perustamisen 😊
Niin, onhan se erikoista, että kaikki eivät 39-vuotiaina näytä raadoilta niin kuin sinä.....
Kun mä olin 19, niin mun äiti oli 38. Moni on vuosien varrella ihmetellyt kun ovat kuulleet minkä ikäinen äitini esikoinen on. Mä itse sain lapsen 24-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole ollut. Vielä minun mummonikin nuoruudessa (1920-luvulla) katsottiin kummeksuen jos 22-23-vuotiaalla ei ollut jo perhettä. 25-vuotiaana pääsi maksamaan vanhanpiian veroa, jos ei ollut miestä saanut hankittua.
Mulle kans, ite oon 59. Mutta panisin kyllä 19v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
todellakin kannatti tehdä lapsi nuorena.Kaveri varmaan nautti omasta elämästä ne vuodet kun sä kasvatit omia lapsiasi
Todennäköisesti. Mutta sanoisin, että oli nuorena helpompi jaksaa.
Tuollaista se on kun ei pysty pitämään housuja jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt 80-luvulla. Äitini oli 19v, kun synnyin. Lähes kaikilla ystävilläni koulussa oli suurinpiirtein samanikäiset vanhemmat. Yhdellä oli yli 30-vuotiaana synnyttänyt äiti ja häntä pidettiin TOOOSII vanhana.
Vierailija kirjoitti:
Hame päällä onkin helpompi nussia :)
Vierailija kirjoitti:
Aika vaikea on paneskella, jos pitää housut jalassa. Etkö edes tuon vertaa seksistä tiedä? :D
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tuli vastaan 32v mies, jolla oli 15v lapsi.
Tästä miehelle pisteet. - Tarkoitan, että jos mies on alle 18 vuotiaana saanut lapsen, niin se ei ehkä ole ensimmäinen asia, jonka haluaisi tuoda "heti" julki kun hakee seuraa, vaikka näin sanoessani en tiedä missä vaiheessa hän asian kertoi ja toi julki. (Oletan siis, että hän itse kertoi aisaista)
- Mutta ihan liian moni mies on "unohtanut" lapsensa ja kuvitellut voivansa elää niin kuin lapsia ei olisikaan erottuaan lapsen toisesta vanhemmasta; jos mitään varsinaista yhteustä suhdetta koskaan olikaan., Mutta tällainen vastuuttomuus ei katso miehen ikävuosia ja tai sitä minkä ikäsienä hän on lapsensa saanut. - Valitettavasti.
Uskovainen mies
Mun äidilläni oli noin, itse taas sain kuopukseni 37v. Kumpikaan ei ole erikoisen outo elämänpolku.