Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies sinulla on?

Vierailija
16.02.2025 |

Olen alkanut miettimään olenko liian vaativa? 

Kaikki tapailemani miehet vuosien varrella ovat täyttäneet yhden, siis yhden ainoan kriteerin. Sen että antaa läheisyyttä paljon. Mutta siihen se jää. Sitten jää suhdekkin.

Taas nykyinen mies kuten aiemminkin, kun nähdään hän on todella huomaavainen ja antaa läheisyyttä, halaa, pitää sylissä jne. Mutta me ei tehdä mitäään muuta kun ollaan kotona jommankumman luona. Itse haluaisin että mies lähtee mukaani esim lenkille mutta ei, kun heti jos puhun jostain tekemisestä niin miehelle tulee tarve lähteä kotiinsa. Hänen luona ollessa jos ehdotan lenkille lähtöä tai mitä vaan muuta tekemistä kuin istua sohvalla niin mies alkaakin heti moppaamaan lattioita että ei tässä ennätä kun on pakko siivota.

Me ei puhuta mistään muusta kun työ asioista ja yleensä hänen työ asioista. Välillä ruuasta ja säästä. Mihinkään syvälliseen ei pääse paitsi kerran humalassa ollessamme. Jos yritän puhua hänelle jostain mistä haluaisin jutella esimerkiksi perheestäni, hän vastaa lyhyesti ja tylsästi ja jos laitan viestillä hän katsoo viestin muttei vastaa. Jos kysyn miksi, hän sanoo että kiire ja sen jälkeen heittää jonkun tylsän vastauksen.

Olen miettinyt onko muiden parisuhteet millaisia oikeasti? Jos ei lasketa somen ihania pusuttelu kuvia ja hehkutusta onnesta. Teetteko yhdessä koskaan mitään? Jutteletteko kaikesta paljon? Edes välillä, ei aina tietenkään tarvitse.

Minä en yksinkertaisesti jaksa olla suhteessa jossa ei puhuta mistään eikä tehdä mitään yhdessä vaikka läheisyyttä onkin. Kaikkea ei varmaan voi saada vai voiko? 

Yksi mies oli sitten sellainen että oli läheisyyttä, tehtiin yhdessä ja juteltiin mutta mies petti minkä ennätti. Ja lopulta vielä kuristi minua jolloin tajusin lähteä. Entiedä siis millainen olisi normaali hyvä suhde.

Pakkohan ei toki ole olla ketään ja olenkin enimmäkseen ollut yksin, mutta miksipä ei haluaisi jakaa elämäänsä jonkun kanssa. Ainakin itsestä olisi kiva.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en ole ollut parisuhteessa, mutta mitä mietin lähipiirin parisuhteita (vanhemmat, isovanhemmat, sukulaiset, sisarukset, ystävät ym.) niin ei tuo teidän meininki normaalilta kuulosta. Ei ole paljoa vaadittu, että kumppanin kanssa voi mennä ja tehdä asioita, elää ja jutella..

Vierailija
2/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski ,ruma Vanhapiika,  en kelvannut  kellekkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella ala tuntemattomille kuvailemaan miestäni kun esinettä .👍👍👍

Vierailija
4/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täyden kympin mies.

Komea, käyttäytyy hyvin, lenkkeilemme yhdessä. Käymme konserteissa, ystäviemme luona. Hän hoitaa talomme ja puutarhamme, hellä, hyvä, viisas, raitis ja tupakoimaton. En olisi tyytynyt vähempää. 

Vierailija
5/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska, täyspaska kuten suurimmalla osalla.

Vierailija
6/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä suhteessa on tärkeää vuorovaikutteisuus, tulla nähdyksi ja kuulluksi, ymmärretyksi ja hyväksytyksi.

Aina ei onnistu yhdessä tekeminen mut kyllä se on se suola.

Jos näissä tulee torjutuiksi niin ei ole hyvä.

Puhukaa ihmiset puhukaa.

Vierailija
7/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten todella hyvä mies ja isä mutta humalassa muuttuu ilkeäksi. Toisaalta itse olen ollut uskoton joskus ja tulen kuulemaan siitä varmasti aina. Lisäksi se kaivetaan esiin heti jos tulee riittaa ja myös oma heikko taloudellinen tilanteeni. En aio erota koska en parempaakaan saa ja lapset on vielä pieniä.

Vierailija
8/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys sika, jätän sen kerran viikossa mut se luikertelee aina takas sohvalle juomaan lasten tripit. Sit sohva haisee perseelle

Vierailija
9/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea, käyttäytyy hyvin, lenkkeilemme yhdessä. Käymme konserteissa, ystäviemme luona. Hän hoitaa talomme ja puutarhamme, hellä, hyvä, viisas, raitis ja tupakoimaton. En olisi tyytynyt vähempää. 

Mulle ei tarvis olla raitis eikä tupakoimaton, mutta hellä, hyvä ja sivistynyt pitäisi olla. Tapahtumissa, konserteissa ja ystävien luona olisi myös hyvä käydä, mutta lenkillä käyn mieluusti yksin ja varsinkin jos asuu yhdessä, niin lenkki voi olla sellainen hetki omaa aikaa. Voi tietty yhdessäkin välillä käydä. Talon ja puutarhan hoito ihan sama, riippuu tilanteesta hoitaako yhdessä vai erikseen jompikumpi. Tärkeämpää olisi viikottaiset tylsät kotityöt, että niitä jaetaan (tyyliin tiskit, roskat, imurointi). Pyykit voisin hoitaa täysin, ja kaupassa käymisen. 

Vierailija
10/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten todella hyvä mies ja isä mutta humalassa muuttuu ilkeäksi. Toisaalta itse olen ollut uskoton joskus ja tulen kuulemaan siitä varmasti aina. Lisäksi se kaivetaan esiin heti jos tulee riittaa ja myös oma heikko taloudellinen tilanteeni. En aio erota koska en parempaakaan saa ja lapset on vielä pieniä.

Kyllä tuosta olisi hyvä päästä yli ja eteenpäin. Vaikka onkin ollut joskus uskottomuutta, niin ei siinä pitäisi loppuelämää velloa ja ottaa sitä aina uudelleen esiin. 

Vierailija
11/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on ap miehiä kierrättänyt, "läheisyys" edellä menty. Muuta ei sitten ole ollutkaan.

Fiksumpi ymmärtäisi rikkoa tuon kuvion. On typerää toistaa taas samaa, odottaen eri lopputulosta.

Vierailija
12/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me monenlaista tehdään yhdessä, vaikka mies on aika sellainen juro ja hiljainen. Minäkin kaipaan rauhaa ja yksinoloa kyllä. Mutta siis lomilla käydään yhdessä jossain matkalla, viikonloppuisin joskus ostoksilla tai kyläillään, laitetaan ruokaa, kotihommia tai remonttia jne. Ei olla mitään parhaita keskustelijoita kumpikaan, mutta juttelu on vastavuoroista, mitä tahansa voi sanoa ja toinen kyllä kohdataan vaikeissakin asioissa, vaikka oikeita sanoja ei aina löytyisi. Huumoria on joka päivä. 

Vierailija
13/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on ap miehiä kierrättänyt, "läheisyys" edellä menty. Muuta ei sitten ole ollutkaan.

Fiksumpi ymmärtäisi rikkoa tuon kuvion. On typerää toistaa taas samaa, odottaen eri lopputulosta.

Jos mennään ns. läheisyys edellä, ollaan vaan jommankumman kotona eikä puhuta mistään, niin sehän on puhdas panosuhde :D 

Vierailija
14/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuosta olisi hyvä päästä yli ja eteenpäin. Vaikka onkin ollut joskus uskottomuutta, niin ei siinä pitäisi loppuelämää velloa ja ottaa sitä aina uudelleen esiin. 

Pettäjä sietäänkin saada kuulla siitä loppuelämänsä ajan.

Vierailija
15/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta se juo kahvia joulumukista helmikuussa. 

Vierailija
16/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tarvis olla raitis eikä tupakoimaton, mutta hellä, hyvä ja sivistynyt pitäisi olla. Tapahtumissa, konserteissa ja ystävien luona olisi myös hyvä käydä, mutta lenkillä käyn mieluusti yksin ja varsinkin jos asuu yhdessä, niin lenkki voi olla sellainen hetki omaa aikaa. Voi tietty yhdessäkin välillä käydä. Talon ja puutarhan hoito ihan sama, riippuu tilanteesta hoitaako yhdessä vai erikseen jompikumpi. Tärkeämpää olisi viikottaiset tylsät kotityöt, että niitä jaetaan (tyyliin tiskit, roskat, imurointi). Pyykit voisin hoitaa täysin, ja kaupassa käymisen. 

Olen itsekin raitis ja tupakoimaton, niin siksi on hyvä, että mieskin on.

Tänään muuten kävinkin yksin lenkillä. Niin ettei se yhdessä lenkkeily ole kiveen kirjoitettu. Paljon kuitenkin teemme asioita yhdessä. Ystävättäreni kanssa käyn kahvilla yksin. Siinä mies olisi vain tiellä.  -sama-

Vierailija
17/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä sietäänkin saada kuulla siitä loppuelämänsä ajan.

En itsekään antaisi pettämistä anteeksi. Asia selvästi kaihertaa miehen mielessä. Kannattaisi miehen lähteä tuosta liitosta. Molemmille ja lapsille parempi.

Vierailija
18/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt lehdellä soittelemaan eli ei ole minkäänlaista.

Olisin ollut hyvä vaimo jollekin kunnon miehelle. 

Vierailija
19/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen läski ,ruma Vanhapiika,  en kelvannut  kellekkään. 

Kyllä sä mulle kelpaat. Ruma olen minäkin.

Vierailija
20/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopiva, ollut jo 23 vuotta.