Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies sinulla on?

Vierailija
16.02.2025 |

Olen alkanut miettimään olenko liian vaativa? 

Kaikki tapailemani miehet vuosien varrella ovat täyttäneet yhden, siis yhden ainoan kriteerin. Sen että antaa läheisyyttä paljon. Mutta siihen se jää. Sitten jää suhdekkin.

Taas nykyinen mies kuten aiemminkin, kun nähdään hän on todella huomaavainen ja antaa läheisyyttä, halaa, pitää sylissä jne. Mutta me ei tehdä mitäään muuta kun ollaan kotona jommankumman luona. Itse haluaisin että mies lähtee mukaani esim lenkille mutta ei, kun heti jos puhun jostain tekemisestä niin miehelle tulee tarve lähteä kotiinsa. Hänen luona ollessa jos ehdotan lenkille lähtöä tai mitä vaan muuta tekemistä kuin istua sohvalla niin mies alkaakin heti moppaamaan lattioita että ei tässä ennätä kun on pakko siivota.

Me ei puhuta mistään muusta kun työ asioista ja yleensä hänen työ asioista. Välillä ruuasta ja säästä. Mihinkään syvälliseen ei pääse paitsi kerran humalassa ollessamme. Jos yritän puhua hänelle jostain mistä haluaisin jutella esimerkiksi perheestäni, hän vastaa lyhyesti ja tylsästi ja jos laitan viestillä hän katsoo viestin muttei vastaa. Jos kysyn miksi, hän sanoo että kiire ja sen jälkeen heittää jonkun tylsän vastauksen.

Olen miettinyt onko muiden parisuhteet millaisia oikeasti? Jos ei lasketa somen ihania pusuttelu kuvia ja hehkutusta onnesta. Teetteko yhdessä koskaan mitään? Jutteletteko kaikesta paljon? Edes välillä, ei aina tietenkään tarvitse.

Minä en yksinkertaisesti jaksa olla suhteessa jossa ei puhuta mistään eikä tehdä mitään yhdessä vaikka läheisyyttä onkin. Kaikkea ei varmaan voi saada vai voiko? 

Yksi mies oli sitten sellainen että oli läheisyyttä, tehtiin yhdessä ja juteltiin mutta mies petti minkä ennätti. Ja lopulta vielä kuristi minua jolloin tajusin lähteä. Entiedä siis millainen olisi normaali hyvä suhde.

Pakkohan ei toki ole olla ketään ja olenkin enimmäkseen ollut yksin, mutta miksipä ei haluaisi jakaa elämäänsä jonkun kanssa. Ainakin itsestä olisi kiva.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on sivistynyt, hyvännäköinen, osaa pukeutua, empaattinen, huumorintajuinen, ulospäinsuuntautunut, sopivan härski mutta on tarvittaessa todellakin salonkikelpoinen. Siis täydellinen. T:Mies42

Miksi te alapeukutatte? Ettekö hyväksy miespareja?

Palstamammat eivät hyväksy homopareja varsinkaan jos ne ovat parempia kuin omat miehensä.

Väärin! Palstapapat homokammoisina alapeukuttavat.

Vierailija
42/42 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla