Joko on matka/oja varattu tälle uudelle vuodelle 2025?
Itse ollut lentokoneessa viimeksi v.2015, tälle vuodelle voisikin matkan jonnekin lämpimään varata.
Kommentit (25)
Mulla on varattu matka huhtikuussa Suomeen ja heinäkuussa Bora Boralle.
Parhaillaan ollaan reissussa, huomenna Suomeen.
3x 2kk on jo varattu lennot, joulu vielä epävarma
Ite en oo käyny Ruottia kauempana enkä oo ikinä lentänyt muutaku pikkumutkan pienkoneella. En koskaa omistanu ees passia. Yhesti käyny Helsingissä ja kahesti Tampereella. Yhesti Kajaanissa. Kolmekertaa Kemissä. Kahesti Sodankylässä ja ei oo matkailu avartanut vaikka kaikki siitä puhuu
Lomat huhtikuussa, heinäkuussa ja joulukuussa ja budjettia juurikin pyörittelen
Lennot varattu. Kymppiviikolla koko perheellä viikoksi New Yorkiin ja syyslomalla viikoksi suosikkikaupunkiimme Roomaan. Perheessä mies ja kaksi teiniä. Toukokuun lopussa käydään miehen kanssa kahdestaan 4 yötä Krakovassa.
Matka ojaan on tämän vuoden hitti! Muistathan varata oman ojasi ajoissa.
On varattu,USA.Australia.uusiseelanti..Turistina ensin.Töihin myöhemmin.Työviisumin haku myöhemmin.
Tänä vuonna Andorraan, Espanjaan, Kroatiaan ja sitten vielä yksi reissu mutta kohde on vielä avoin.
Peltsin matkassa ojaan? Uusi ohjelmasarja 'Ojista allikoihin', tutustuttaa meidät pienvesiiomiin ja rämeiköihin.
Suomenoja ainakin on paikka Espoossa. Finnoo =D
Ei, en ole lentokoneella matkustamassa.
Turkuun kesälomalla sekä sisävesille mökkeilemään. Myös pari Tallinnanristeilyä.
Kaukomaille ei kaipuuta
Tykkään talvesta ja kesät on muutenkin jo liian kuumia, ei tarvetta matkustaa ns lämpimiin kohteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku varaisi itselleen ojan?
KOska vesipula voi uhata..
Vierailija kirjoitti:
Ite en oo käyny Ruottia kauempana enkä oo ikinä lentänyt muutaku pikkumutkan pienkoneella. En koskaa omistanu ees passia. Yhesti käyny Helsingissä ja kahesti Tampereella. Yhesti Kajaanissa. Kolmekertaa Kemissä. Kahesti Sodankylässä ja ei oo matkailu avartanut vaikka kaikki siitä puhuu
Itse en ole esim. koskaan käynyt Tallinnassa. Ulkomailla olen käynyt kerran Saksassa, kerran Alankomaissa, sekä pari kertaa autolla Ruotsissa ja Norjassa. 40-vuotisen elämäni aikana lennot on siis nuo Saksa ja Alankomaat sekä pari kotimaan sisäistä lentoa. Matkailu on ihan hiton stressaavaa, kotona on kivointa olla. Nykyään käyn korkeintaan naapuripaikkakunnilla päiväseltään, jos johonkin haluan kotikunnastani lähteä. Yleensä ei tarvitse. Täällä on hieno luonto ja hyvä kylpylä.
Mökille järvisuomeen ja loppusyksystä Sansibarin saarelle Tansaniaan.
En ajatellut juoda niin paljoa, että ojaan joutuisin.