Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies sinulla on?

Vierailija
16.02.2025 |

Olen alkanut miettimään olenko liian vaativa? 

Kaikki tapailemani miehet vuosien varrella ovat täyttäneet yhden, siis yhden ainoan kriteerin. Sen että antaa läheisyyttä paljon. Mutta siihen se jää. Sitten jää suhdekkin.

Taas nykyinen mies kuten aiemminkin, kun nähdään hän on todella huomaavainen ja antaa läheisyyttä, halaa, pitää sylissä jne. Mutta me ei tehdä mitäään muuta kun ollaan kotona jommankumman luona. Itse haluaisin että mies lähtee mukaani esim lenkille mutta ei, kun heti jos puhun jostain tekemisestä niin miehelle tulee tarve lähteä kotiinsa. Hänen luona ollessa jos ehdotan lenkille lähtöä tai mitä vaan muuta tekemistä kuin istua sohvalla niin mies alkaakin heti moppaamaan lattioita että ei tässä ennätä kun on pakko siivota.

Me ei puhuta mistään muusta kun työ asioista ja yleensä hänen työ asioista. Välillä ruuasta ja säästä. Mihinkään syvälliseen ei pääse paitsi kerran humalassa ollessamme. Jos yritän puhua hänelle jostain mistä haluaisin jutella esimerkiksi perheestäni, hän vastaa lyhyesti ja tylsästi ja jos laitan viestillä hän katsoo viestin muttei vastaa. Jos kysyn miksi, hän sanoo että kiire ja sen jälkeen heittää jonkun tylsän vastauksen.

Olen miettinyt onko muiden parisuhteet millaisia oikeasti? Jos ei lasketa somen ihania pusuttelu kuvia ja hehkutusta onnesta. Teetteko yhdessä koskaan mitään? Jutteletteko kaikesta paljon? Edes välillä, ei aina tietenkään tarvitse.

Minä en yksinkertaisesti jaksa olla suhteessa jossa ei puhuta mistään eikä tehdä mitään yhdessä vaikka läheisyyttä onkin. Kaikkea ei varmaan voi saada vai voiko? 

Yksi mies oli sitten sellainen että oli läheisyyttä, tehtiin yhdessä ja juteltiin mutta mies petti minkä ennätti. Ja lopulta vielä kuristi minua jolloin tajusin lähteä. Entiedä siis millainen olisi normaali hyvä suhde.

Pakkohan ei toki ole olla ketään ja olenkin enimmäkseen ollut yksin, mutta miksipä ei haluaisi jakaa elämäänsä jonkun kanssa. Ainakin itsestä olisi kiva.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten tapailet noita miehiä? En ole turhantarkka miesten kanssa muuten, mutta jos ei mitään mielenkiintoista sanottavaa ole, toista tapaamista ei tule. Tai no, nyt ei tule yhtäkään, kun tapasin miehen jonka sanomiset ovat niin mielenkiintoisia, että menin hänen kanssaan naimisiin. 16 vuotta ja vielä en ole hänen seuraansa kyllästynyt; pususomettelua ja muuta julkista söpöilyä emme harrasta. Naureskelemme toistemme jutuille keskenämme.

Vierailija
22/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sivistynyt, hyvännäköinen, osaa pukeutua, empaattinen, huumorintajuinen, ulospäinsuuntautunut, sopivan härski mutta on tarvittaessa todellakin salonkikelpoinen. Siis täydellinen. T:Mies42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sun haluaa vain seksiä. 

Vierailija
24/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maailman paras ja ihanin mies. Sen lisäksi, että rakastan häntä mun sydämen pohjasta saakka, hän on mun paras ystävä ja onnen lähde. Hän sanoi mulle kerran, että ihan sama, millainen elämän myrsky meitä kohtaisi, selviämme kaikesta yhdestä. Tuo lupaus on pitänyt:)

Vierailija
25/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on sivistynyt, hyvännäköinen, osaa pukeutua, empaattinen, huumorintajuinen, ulospäinsuuntautunut, sopivan härski mutta on tarvittaessa todellakin salonkikelpoinen. Siis täydellinen. T:Mies42

Miksi te alapeukutatte? Ettekö hyväksy miespareja?

Vierailija
26/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin homo niin miehen tulisi olla empaattinen, sporttinen, hyvä keskustelija, huomioiva ja huumorintajuinen.

Vierailija
27/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamammat eivät hyväksy homopareja varsinkaan jos ne ovat parempia kuin omat miehensä.

Vierailija
28/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on mieheni

Vierailija
29/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja vahva blondi. No white trash eikä mikään jaloissa makaava.

-M58-

Eiku.... Siis Thaikku.

Eiku.... F*ck.

Vierailija
30/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me puhutaan, Ukrainasta, Lähi-Idän tilanteesta, Trumpista (grr), ilmastonmuutoksesta, musiikista, uskonnosta, nyt vanhemmiten muistellaan omaa mennyttä elämää, mutta myös lähisukulaisia, sukujen historiaa. Hyvä mies hän on, tekee isommat ruokaostokset, ei ryyppää, on luotettava, joskin hajamielinen, ei aina huomaa vaikka lojumaan jääneitä tavaroita. Meillä on samanlaiset arvot ja samantapainen huumorintaju, tykätään katsoa samoja TV-ohjelmia, välillä käydään yhdessä konserteissa.

Vierailija
31/42 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lähtee lenkille kanssani tai lähes minne vaan ulos kuitenkin. Käymme usein retkillä ja kalassa keväästä syksyyn ja miehellä on vene jolla pääsee.

Vierailija
32/42 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä yläpeukutin, sillä minulle muiden seksuaalinen suuntautuminen ei ole ongelma.

N64

Vierailija
33/42 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehessä on vain yksi vika. Hänen hygieniansa ei ole yhtä hyvä kuin minulla, joskin se on koko ajan paranemaan päin. 

Huonosta hygieniasta en voi syyttää häntä, vaan hänen kotikasvatustaan. Vanhempansa olivat turhan suurpiirteisiä, vaikka oli heissä paljon hyviäkin puolia.

Mieheni lapsuus on kuitenkin ollut vähän turvaton vanhempiensa äkkipikaisuuden ja väkivaltaisen käytöksen vuoksi. Tämmöinen jättää jälkensä.

Vierailija
34/42 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamammat eivät hyväksy homopareja varsinkaan jos ne ovat parempia kuin omat miehensä.

Alapeukuttajat olivat palstapappoja.

Vierailija
35/42 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen, rakastan häntä! Styylattu 23 vuotta.

Vierailija
36/42 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopiva, ollut jo 23 vuotta.

Yleensä tämä tärkein kriteeri jää ihmisiltä pois, koska he eivät tunne itseään ja siitä syytetään sitä itse valitsemaa kumppania ja erotaan.

Vierailija
37/42 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on paras ystäväni, jonka kanssa on myös paljon romantiikkaa ja intohimoa.

Kumpikin meistä arvostaa toisiaan ja priorisoi toisen hyvinvoinnin tärkeimmäksi. Teemme paljon asioita yhdessä ja puhumme paljon. Oli melkein mikä tahansa asia, saamme siitä aina mielenkiintoisen keskustelun aikaiseksi. Emme riitele koskaan.

Mies on persoonaltaan elämänutelia, kiinnostunut useista asioista, empaattinen ja tasa-arvoinen sekä herkkä ja pohdiskeleva. Ja piru vie, vaikka itse sanonkin,  lisäksi vieläpä hyvännäköinen.

Vierailija
38/42 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska ukko täälläkin. Keskustelutaidoton, äärimmäisen tylsä, tykkää jatkuvasti juopotella, polttaa tupakkaa, ei huolehdi hygieniasta kunnolla, hampaat keltaset, pesee ne kerran viikossa vedellä, pitää mua pelkkänä kodinkoneena, ei halua seksiä (tosin empä halua itekää tuon kans), ei tee mitään mun kans, vapaa-ajat töitten jälkeen vaan makaa ja selaa nettiä, välillä ottaa päikkäreitä, menee vk loppunaki lasten aikoihin nukkumaan ellei satu ryyppään, sillä ei oo mielipiteitä koskaan mihinkään, jos siltä kysyy ihan mitä tahansa, vastaus on aina "emmä tiiä". Epäilen että on jotenki jälkeenjääny.

Älkääkä kysykö miks oon sen kans. En tiedä itekään. Kai oon niin turtunu tähän ja ahdistaa ajatus yksin jäämisestä kun mulla ei ole edes kavereita.

Eikä ole edes rikas että senkään takia sen kanssa oisin. Välillä toivon että kumpa oliski niin ei v*tuttais ehkä niin paljon 🤦

Vierailija
39/42 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten todella hyvä mies ja isä mutta humalassa muuttuu ilkeäksi. Toisaalta itse olen ollut uskoton joskus ja tulen kuulemaan siitä varmasti aina. Lisäksi se kaivetaan esiin heti jos tulee riittaa ja myös oma heikko taloudellinen tilanteeni. En aio erota koska en parempaakaan saa ja lapset on vielä pieniä.

Kyllä tuosta olisi hyvä päästä yli ja eteenpäin. Vaikka onkin ollut joskus uskottomuutta, niin ei siinä pitäisi loppuelämää velloa ja ottaa sitä aina uudelleen esiin. 

Pettäjä sietäänkin saada kuulla siitä loppuelämänsä ajan.

En itsekään antaisi pettämistä anteeksi. Asia selvästi kaihertaa miehen mielessä. Kannattaisi miehen lähteä tuosta liitosta. Molemmille ja lapsille parempi.

Ei olisi parempi, vaan pitäisi käsitellä kunnolla vaikka ammattiavun kanssa. 

Luottamus mennyt. 

Vierailija
40/42 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten todella hyvä mies ja isä mutta humalassa muuttuu ilkeäksi. Toisaalta itse olen ollut uskoton joskus ja tulen kuulemaan siitä varmasti aina. Lisäksi se kaivetaan esiin heti jos tulee riittaa ja myös oma heikko taloudellinen tilanteeni. En aio erota koska en parempaakaan saa ja lapset on vielä pieniä.

Et tietenkään eroa, lompakkoloisena.