Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kuinka paha turn off, jos naisella on lapsia?

Vierailija
16.02.2025 |

Ja onko itselläsi lapsia tai haluaisitko niitä?

Kommentit (173)

Vierailija
21/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on teiniäiti joka on hoikka, kaunis ja muutenkin šeksikäs, niin ihan kiljuen haluaisin rakasteIIa kansaan. Parisuhteen en huolisi.

"Kanssaan" ja "parisuhteeseen" liian pitkiä ja vaikeita sanoja rivitollolle. Tästä syystä kukaan järjellinen nainen ei moista tahvoa huoli, yhyy.

Vierailija
22/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut keskustelupalstoilta sen, etteivät miehet tahdo yh-äitejä. Perhettä ei voi perustaa ikinä kenenkään kanssa, jos ei ole valmis viettämään loppuelämäänsä ilman parisuhdetta. Se ero kun tulee kuitenkin jossain vaiheessa, jotain poikkeuksia lukuunottamatta. Se on tilastollinen fakta. Naisen tehtäväksi jää tehdä se valinta, haluaako perheen vai mahdollisuuden parisuhteeseen eronkin jälkeen. Ihan turha valittaa siitä, jos nykyään naiset eivät niitä lapsia halua. 

Kyllä näille yh-äideillekin näyttää aina uusi mies löytyvän.

Ei ainakaan sen perusteella, mitä olen netissä lukenut. Saa jatkuvasti kuulla, miten se on pahin turn-off, yh-äidit on roskaa, miehet ei halua kasvattaa muiden miesten lapsia jne. Helpoin tapa välttää tuo kaikki on vältellä miehiä, jotka haluavat parisuhteen ja saada lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellanen sonni, että parillisina viikkoina on nainen jolla on lapsivapaa viikko ja parittomina viikkoina sitten eri nainen jolla silloin lapsivapaa viikko.

Ihan kätevää ku aina saa, eikä tarvi katella mitää uuvuttavaa lapsiarkea.. :)

-röh röh-

Vierailija
24/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää kysellä, kun se riippuu ihan miehestä ja siitä, onko miehellä itsellään lapsia. Ja lasten iästäkin.

Kerro lisää.

Vierailija
25/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
26/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos söpöjä tyttöjä niin ehdoton turn on

Tämäpä se. Puhuin exällekin, että varmistaa uuden miesystävänsä olevan todellakin hänen perässään, eikä teinityttöjemme. Tältä palstaltakin olen lukenut ettei asiat aina niin ole.

Mutta ketjun aiheeseen. Minäkin ajattelun eron jälkeen, että jos uuteen parisuhteeseen lähden niin sen teen lapsettoman naisen kanssa. Ihan täällä mainituin syin. Että muiden lapsiin panostaminen ei kannata. Pahimmillaan saa vain haistattelua palkaksi. Voivat olla miten vain kasvatettuja. Mahollisen eron jälkeen en saa tavata heitä, panoksesi meni hukkaan. Joutuu sumplimaan lapsivuoroja kahteen suuntaan, kahden exän kanssa. Että seksisuhteeseen voi alkaa yhn kanssa, ei enempään.

Niinpä tämän piti olla pelkkä vakipano. Mutta hän olikin pitä parhainta seuraa myös sängyn ulkopuolella. Ja niin sitä pian lähes vahingossa oltiin jo aivan tavallisessa suhteessa. Voisihan sitä huonompikin tilanne olla: lapsia vain yksi, riitävän nuori niin ei oltu vielä ehditty väärin kasvattamaan, ei exää sotkeutumassa asioihin. 

Vierailija
27/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapseton ja helpompaahan se olisi, mikäli naisella ei niitä muksuja olisi, mutta kun totuus nyt vaan on se, että naisilla niitä muksuja tuppaa olemaan määrätyn iän jälkeen, niin ei se minulle mikään ongelma olisi. Tykkään kuitenkin lapsista ja osaan touhuta heidän kanssaan. 

Vierailija
28/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua touhuta muiden lasten kanssa, omissakin on sietämistä.

Ei missään tapauksessa ainakaan yhteistä kotia jos jommalla kummalla ei ole kaikki lapset omillaan.

Kevyt kahden aikuisen tapailusuhde OK.

Vierailija
29/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on yli 15 niin ehkä sitten turn on, mutta muuten turn off

30/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapset ovat tyttöjä, niin sen voisi vielä sietää. Mutta jos ne ovat poikia, niin ehdoton ei, en ala "isäksi" muiden pojille.

Miksi?

31/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut keskustelupalstoilta sen, etteivät miehet tahdo yh-äitejä. Perhettä ei voi perustaa ikinä kenenkään kanssa, jos ei ole valmis viettämään loppuelämäänsä ilman parisuhdetta. Se ero kun tulee kuitenkin jossain vaiheessa, jotain poikkeuksia lukuunottamatta. Se on tilastollinen fakta. Naisen tehtäväksi jää tehdä se valinta, haluaako perheen vai mahdollisuuden parisuhteeseen eronkin jälkeen. Ihan turha valittaa siitä, jos nykyään naiset eivät niitä lapsia halua. 

Hyvä analyysi. Nykyään tosi moni eroaa lasten ollessa pieniä (tai myöhemmin). Ennemmin tai myöhemmin.

32/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että pikkulasten yh-isät eivät halua seurustella toisen yh-mutsin kanssa. Yksi mies sanoi, että "se on paljon helpompaa, kun toisella ei ole lapsia".

Vierailija
33/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä toisen miehen lapset oikein innosta, mutta pitää olla realistinen. Päälle kolmekymppisissä ei oikein ole perheettömiä ja täyspäisiä naisia vapaana. Kannustan aktiivisesti aina siihen että lapset on vuoroviikoin isällään.

Vierailija
34/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton turn off

Voin sänkyä lämmittää niin pitkään kuin lohkeaa mutta en muiden jälkiä korjaa. YHt ja varatutkin yleensä parasta sängyssä. Eivät odota muuta kuin sänkyleikkejä

Vierailija
35/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Minusta tuntuu, että pikkulasten yh-isät eivät halua seurustella toisen yh-mutsin kanssa. Yksi mies sanoi, että "se on paljon helpompaa, kun toisella ei ole lapsia".

Totta. Eivätkä lapsettomat. Eivätkä aikuisten lasten isät.

Kaikissa tapauksissa vieraat lapset ovat negatiivinen seikka.

Vierailija
36/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde ei ole onnistunut lapsen isän kanssa, niin miten se onnistuu kenenkään muunkaan kanssa?

Vierailija
37/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia. Haluan OMIA lapsia. 

M36

Vierailija
38/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen nainen kelpaa jos hänen kanssaan saan vielä omiakin lapsia. En halua perheessä mitään talous isäpuolen roolia vaan olla oikea isä.

Vierailija
39/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lapseton ja helpompaahan se olisi, mikäli naisella ei niitä muksuja olisi, mutta kun totuus nyt vaan on se, että naisilla niitä muksuja tuppaa olemaan määrätyn iän jälkeen, niin ei se minulle mikään ongelma olisi. Tykkään kuitenkin lapsista ja osaan touhuta heidän kanssaan. 

Eli mielestäsi on normi että naiset tekee lapsia ja sitten eroaa?

Vierailija
40/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton turn-off.

On!

Hiuksista roskiin tuollainen impulssikontrolliton kurahaara. Pilalla mikä pilalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän