Kumppanin laiskuus lähes lopettanut seksielämän.
Kumppanini laiskuuden vuoksi seksielämämme on lähes olematon. Olkoon kuinka laiska tahtoo, mutta edes siihen voisi löytyä voimia. Itselläkin alkaa tuntumaan, että ei niin jaksa enää oikein välittää mistään. Tuntuu, että ihan hyvin voi lopettaa itsestä huolehtimisen ja alkaa vaan syömään kaikkia herkkuja.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mikä meitä vaivaa?
Suunnaton tyhmyys! Sitten kun kaveri kyllästyy ja lähtee lätkimään, niin ihmetellään kaikille, että miksi se lähti, kun meillä oli kaikki niin hyvin!
Naiset vaan tottunu olemaan prinsessoja. Pula-ajasta liian pitkä
aika. 🐙
jurikin tuossa tapauksissa minä astun kuvaan ja kärppänä panen noita muijia kun mies ei viitsi ja kyllä, annetaan toosaa ja suuta ja hanuria
Vierailija kirjoitti:
jurikin tuossa tapauksissa minä astun kuvaan ja kärppänä panen noita muijia kun mies ei viitsi ja kyllä, annetaan toosaa ja suuta ja hanuria
Tässä suhteessa nainen on se laiska jota ei kiinnosta.
-Ap
Näitä miehiä, jotka eivät saa seksiä suhteissaan on nykyään paljon. Kaikissa tapauksissa tietysti mies ei itse ole syyllinen, mutta aika monasti on. Enkä nyt tarkoita mitään kotitöitä, ja lasten tanhuilloissa mukana pyörimistä, vaan ihan päin vastoin. Olkaa miehiä. Vaikka naiset luulevat, että halut heräävät jostain imurinvarressa touhuilevasta vege-joonaksesta, totuus on toinen. Naisenne oikeasti kostuvat karheakätisestä sänkipartaisesta kirvestä teroittavasta naapurin Arskasta. Arska ei tiskaa, kun ei osaa, eikä huvita. Arska ottaa naisen röyhkeästi vaikka keskellä pyörätietä, jos tuntuu siltä. Jos ei anna, Arska hakee uuden joltain vege-Joonakselta. Imuroikaa vaan, ja syökää soijaa hyvät huippuiskät. Seksiä on kuitenkin turha odottaa.
M46
Onhan tuo omakin kumppani laiska sänkypuuhissa. Virtaa riittää kaikkeen muuhun, mutta seksi on prioriteettilistan pohjamudissa. Sen kaksi kertaa vuodessa, kun hänen ylhäisyytensä on suppealle tuulella, maataan selällään ja pyydetään palvelua.