Miehet, kuinka paha turn off, jos naisella on lapsia?
Kommentit (173)
Jos lapset on värillisiä et tule saamaan enää suomalaista miestä
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lapsia. Haluan OMIA lapsia.
M36
Ikä alkaa tulla vastaan omanikäisilläsi naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos suhde ei ole onnistunut lapsen isän kanssa, niin miten se onnistuu kenenkään muunkaan kanssa?
Voi olla että "juttu" on ollut yksi yö. Mitä olen huomannut niin ei naisilla ole aikaa parisuhteelle vaan pitää ensin kouluttautua ja sitten hommata ura. Tietenkin täytyy viikonloppuisin hieman "löytää itseään" kylän panomiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä toisen miehen lapset oikein innosta, mutta pitää olla realistinen. Päälle kolmekymppisissä ei oikein ole perheettömiä ja täyspäisiä naisia vapaana. Kannustan aktiivisesti aina siihen että lapset on vuoroviikoin isällään.
Olen mielelläni lasteni kanssa, mutta ei minusta äidinkorviketta saa. Varmaankin erotessa olisin halutessani saanut 50/50, mutta mielestäni on väärin pakottaa pienet lapset eroon äidistään puolet ajasta. Niinpä viikoloppuisän rooli sopi mielestäni meidän tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lapsia. Haluan OMIA lapsia.
M36
Ikä alkaa tulla vastaan omanikäisilläsi naisilla.
Siksi seurustelenkin 19 vuotiaan kanssa.
M36
Hyvä tietää että on turn off niin en sitten lähde edes treffeille.
N45 tytär 22 ja poika 20.
Mulle ehdoton ei, jos on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suhde ei ole onnistunut lapsen isän kanssa, niin miten se onnistuu kenenkään muunkaan kanssa?
Voi olla että "juttu" on ollut yksi yö. Mitä olen huomannut niin ei naisilla ole aikaa parisuhteelle vaan pitää ensin kouluttautua ja sitten hommata ura. Tietenkin täytyy viikonloppuisin hieman "löytää itseään" kylän panomiehen kanssa.
Ei liiemmin herätä luottamusta sellainen nainen joka tulee raskaaksi yhdenyönjutusta.
Vierailija kirjoitti:
Turn-off tarkoittaa että miehen himo haihtuu "yllättäen", esimerkiksi kun ihan OK nainen riisuuntuu nakuksi ja sieltä paljastuukin tatuoinnit.
Torjuminen tapahtuu tiedossa tai näkyvissä olevista syistä, kuten jos nainen on rumapainoinen, hänellä on suurikokoiset jalat tai hänellä on lapsia.
Greta Garbon kengännumero oli 42
Vierailija kirjoitti:
En alkaisi ikinä uusioperheeseen tai tapailisi naista jolla pieniä lapsia koska itse olen sen vaiheen jo elänyt. Ei ikinä enää.
Ymmärrän sinua.
Sivusta naiselta, jolla on jo aikuiset lapset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut keskustelupalstoilta sen, etteivät miehet tahdo yh-äitejä. Perhettä ei voi perustaa ikinä kenenkään kanssa, jos ei ole valmis viettämään loppuelämäänsä ilman parisuhdetta. Se ero kun tulee kuitenkin jossain vaiheessa, jotain poikkeuksia lukuunottamatta. Se on tilastollinen fakta. Naisen tehtäväksi jää tehdä se valinta, haluaako perheen vai mahdollisuuden parisuhteeseen eronkin jälkeen. Ihan turha valittaa siitä, jos nykyään naiset eivät niitä lapsia halua.
Kyllä näille yh-äideillekin näyttää aina uusi mies löytyvän.
Mutta kuinka pitkäksi aikaa?
Yleensä siinä kohtaa kun ko. nainen ottaa vaatteet pois, ja paljastuu topattujen rintsikoiden ja muotoilevien alushousujen alta läskit sekä tatuoinnit, tai nainen paljastaa olevansa yh ja tuo näytilleen äpäränsä, saa se jäädä itsekseen ja keskenään niille sijoilleen. Mikä sinällään on vain oikein ja luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on toimiva kombo, tosin ainoastaan jos olet normaalipainoinen etkä kelan elätyksessä. Nainen +45 v. iässä on nainen Parasta Jälkeen-päiväyksellä.
Sinä itse et siis koskaan ole harrastanut yhden illan juttuja, et edes yhtä kertaa, ja jos olet niin otit vastuun ehkäisystä eli käytit kondomia etkä laskenut sen varaan että nainen syö pillereitä?
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset on värillisiä et tule saamaan enää suomalaista miestä
Olen seurustellut naisen kanssa jolla oli tummaihoinen lapsi. Se pilkkaamisen määrää oli ihan valtava ja nälviminen minua kohtaan. Lievimmillään vaan vitsailtiin että naisesi on tainnut käydä vieraissa? Minua pidettiin ihan luuserina ja tossuna sen tumman lapsen takia. Ja seurustelen kuulemma matupat jan kanssa.
Ei sitä kauaa jaksanut vaikka nainen oli mitä ihanin.
Minusta miehen kannattaisi mainita tässä myös ikänsä.
En halua lapsia enkä pidä lapsista, joten yllättäen aikamoinen turn-off olisi vaikka nainen miten väittäisi ettei ole isää jälkikasvulleen hakemassa. Kun pitäähän niiden kanssa tekemisissä olla kuitenkin.
en alkaisi kasvattamaan toisen penskoja.sekin että jos ex mies jatkuvasti käy oven takana alkaisi häiritsemään.
jos penskat on jo aikuisia olet liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on toimiva kombo, tosin ainoastaan jos olet normaalipainoinen etkä kelan elätyksessä. Nainen +45 v. iässä on nainen Parasta Jälkeen-päiväyksellä.
Jaa. Bmi 26, joten ylipainoa on, sori siitä. Kelan etuudet päättyivät kun lapset täyttivät 17, eli vuosia sitten. Nyt ovat jo omillaan mutta hyvissä väleissä olemme ja pidämme yhteyksiä.
En tosin etsi treffiseuraa, enkä ylipainoisena sitä saisikaan.
Olen hieman hämmästynyt siitä, miten monelle tässäkin ketjussa se on turn-off. Itse olin aikoinaan kolmisen vuotta yh, tai siis meillä oli yhteishuoltajuus exän kanssa ja lapsi asui suuremman osan ajasta luonani. Jonkin verran tuli käytyä yöelämässä ja seuranhakupalstalla ja tapailtuakin miehiä, ja hyvin harvalle lapseni oli ongelma. Ovatkohan asenteet koventuneet parissakymmenessä vuodessa? No, tapasin sitten nyxän eikä asia hänellekään tuntunut olevan mitenkään kamala. (Sen tiedän, että hänen isänsä ei ihan varauksettoman tyytyväinen ollut aluksi, mutta heti ensi tapaamisella löysin appivanhempien kanssa yhteisen sävelen eikä mikään kitkaa ole ollut senkään jälkeen.) Mutta kerran, kun olimme jo muuttaneet yhteen nyxän kanssa, pienessä nousuhumalassa tämä lipsautti, että "niin kauan kun meillä ei ole yhteisiä lapsia, Matti on voittaja!". (Matti = exäni) Pääsimme kyllä sitten jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen siitä, ettei kyseessä ole mikään kilpailu.
Mä kannustan siihen että nuoret naiset tekee lapsia miehen kanssa kunnon suhteessa eikä tee yhden illan jutun vahinkoja.