Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mikä automerkki mieluisin naisella?

Vierailija
15.02.2025 |

Mies, mikä on mielestäsi paras automerkki naiselle? Siis sellainen, joka saa sinut kiinnostumaan naisesta tai jos nyt ei aivan kiinnostumaan, niin ainakin lisää kiinnostavuutta tai pidät plussana? Mitä autoa ei missään nimessä? Tai onko joku muu kulkuneuvo mielestäsi parempi naisella kuin oma auto?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autosta näkee kuka on menestyjä 👍

Autoista näkee, kenellä on helvetisti velkaa ja rahaa ei osata käyttää asioihin, joissa arvo säilyy. 

Kyllä siinä on mun mielestä tyhmyyden huippu, kun joku monen kymmenen tonnin Range Över ajetaan 80-luvun rivarin pihaan parkkiin. Aivan nurinkurin sijoitetut rahat. 

Auto ja oma koti ei ole sijoituksia. Eikö sijoitukset ole niitä jotka tuottaa rahaa kuten osakkeet? 

-eri

Sijoitukset eivät aina tuota rahaa. Voivat olla myös tappiollisia.

Vierailija
62/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autosta näkee kuka on menestyjä 👍

Autoista näkee, kenellä on helvetisti velkaa ja rahaa ei osata käyttää asioihin, joissa arvo säilyy. 

Kyllä siinä on mun mielestä tyhmyyden huippu, kun joku monen kymmenen tonnin Range Över ajetaan 80-luvun rivarin pihaan parkkiin. Aivan nurinkurin sijoitetut rahat. 

Auto ja oma koti ei ole sijoituksia. Eikö sijoitukset ole niitä jotka tuottaa rahaa kuten osakkeet? 

-eri

Sijoitukset eivät aina tuota rahaa. Voivat olla myös tappiollisia.

Siis autot eivät ole sijoitus, joka tuottaa rahallista voittoa, mutta ne ovat sijoitus nautinnolliseen elämään ja siksi en pidä tyhmänä niitäkään, jotka ostavat velalla uuden auton, jonka arvosta tippuu kolmasosa, kun sen ajaa pois kaupasta.

itse olen nainen ja alla ollut aina Audi, sillä pidän Audin automaatista (todennäköisesti pehmein automaatti) ja sisätilojen muotokielestä. Olen myös hyvä kuski, vaikka toki merkki velvoittaa pieneen kaasutteluun! (Älkää ottako elämää niin vakavasti.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honda tai Toyota

Vierailija
64/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan hommata joku järkevä neliveto kun ei ole aina kesä suomessa ja talvella ei ole joka aamu tiet auki. Noo, jännitystä elämään kun saa takavedolla luistatella kuin muutkin teinit. Vinterpulka m-b. N.48v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi