Mies, mikä automerkki mieluisin naisella?
Mies, mikä on mielestäsi paras automerkki naiselle? Siis sellainen, joka saa sinut kiinnostumaan naisesta tai jos nyt ei aivan kiinnostumaan, niin ainakin lisää kiinnostavuutta tai pidät plussana? Mitä autoa ei missään nimessä? Tai onko joku muu kulkuneuvo mielestäsi parempi naisella kuin oma auto?
Kommentit (64)
Polkupyörä on hyvä kun se pitää uuman hoikkana, mutta jos on pakko olla auto niin edullinen pikkuauto jota ei tarvitse olla koko aikaa minun huoltamassa
Aina Nissan, en usko muiden merkkien kestävyyteen, e-power Qashqai on niin hyvä ja mukava ajaa, paljon aputoimintoja ym. hyvää.
Parin vuoden päästä ehkä taas uusi tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
https://www.ladakerho.fi/info/takaveto/1200c.htm
Auto, jonka arvo vaan nousee.
Tykkään kyllä ladasta. Olen ajanut paljon ja vieläkin on yksi tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mercedes Benz.
Muuta en ostaisikaan.
Kato Leiffi
Nainen, nimeltä Leiffi? Erikoinen maku sulla.
Vierailija kirjoitti:
Joku luotettava perusauto ,mikä vaan Toyota, Skoda VW, Nissan, Honda, Volvo.
Joku pröystäilyauto kuten Mersu, BMW tai Audi ei sytytä.
Olet siis kateellinen premiummerkistä 😄
t. 5 sarjalaisella ajava nsinen 😎
Mä en kyl tykkää naisista jotka ajaa bmw,audi tai mersu merkkisillä autoilla. Syynä tähän ihan vaan se että tuntuu että kyseisten autojen rattien takana istuu usein ajotaidottamat ja ylimieliset ihmiset.
Muuten ei oikein ole väliä millä autolla naiset tai ihan kuka vaan ajaa.
Sanotaanko näin että nainen joka ajaa liikennesääntöjen mukaan, ei raivoa muille eikä roiku toisten takapuskurissa kiinni ovat niitä naisia jotka sytyttää minua.
Vierailija kirjoitti:
Aina Nissan, en usko muiden merkkien kestävyyteen, e-power Qashqai on niin hyvä ja mukava ajaa, paljon aputoimintoja ym. hyvää.
Parin vuoden päästä ehkä taas uusi tai sitten ei.
Älä viitsi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW on kevyt ja helppo ajaa naisen.Kaikki japanilaiset autot ovat luorettavia ja laadukkaita. Tälläistä minä suosittelen.
Menneinä aikoina naisilla oli eniten Wolksvageneita, niitä kuplamalle.
Se on Volkswagen
Vierailija kirjoitti:
Polkupyörä on hyvä kun se pitää uuman hoikkana, mutta jos on pakko olla auto niin edullinen pikkuauto jota ei tarvitse olla koko aikaa minun huoltamassa
Haluat siis naisen ajavan turvattomalla "koirankopilla" 🙄😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW on kevyt ja helppo ajaa naisen.Kaikki japanilaiset autot ovat luorettavia ja laadukkaita. Tälläistä minä suosittelen.
Menneinä aikoina naisilla oli eniten Wolksvageneita, niitä kuplamalle.
Mitä voimaa autolla ajamiseen tarvii? Itse ajan mersulla, pakulla, kuorma-autolla mönkijällä, 1000 kuutioisella moottoripyörällä, traktorilla, sähköpyörällä, potkukelkalka, pillarilla, moottorikelkalla, mopolla ja hevosella muunmuassa.
Voi olla että sulla ei voima, taito tai pituus riittäisi näihin.
Ikinä ei ole voimaa puuttunut niin että olisin jaksanut ajaa vaan bemarilla.
Voi vttu mikä kommentti, idiootti.... N49 v
Itsellä on nyt eka mersu monen muun merkin jälkeen ja se on ehdottomasti paras ajaa. En ole mikään kaavailuja tai ajattele auto olisi joku status. Sekin vaan oikeasti tosi hyvä ajaa. En aio muunlaista enää hankkia, mutta toivon että tällä pääsee vielä seuraavat 200 000km
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on nyt eka mersu monen muun merkin jälkeen ja se on ehdottomasti paras ajaa. En ole mikään kaavailuja tai ajattele auto olisi joku status. Sekin vaan oikeasti tosi hyvä ajaa. En aio muunlaista enää hankkia, mutta toivon että tällä pääsee vielä seuraavat 200 000km
Kaavailuja = kaahailija. T. N40
Volvoilevan naisen kun näkee, niin minulta tulee heti punttiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyl tykkää naisista jotka ajaa bmw,audi tai mersu merkkisillä autoilla. Syynä tähän ihan vaan se että tuntuu että kyseisten autojen rattien takana istuu usein ajotaidottamat ja ylimieliset ihmiset.
Muuten ei oikein ole väliä millä autolla naiset tai ihan kuka vaan ajaa.
Sanotaanko näin että nainen joka ajaa liikennesääntöjen mukaan, ei raivoa muille eikä roiku toisten takapuskurissa kiinni ovat niitä naisia jotka sytyttää minua.
Kuuulepa juntti. Olen monenlaisilla kulkineillla ajanut, (raskaillakin) nainen. Varmasti yhtä hyvä ajaja kuin sinä ja ajan mm. bemaria, 5 sarjalaista. Sitä en sinulta kysy. 2 autoa itsellä, toinen vielä isompi
Rouva sanoi että meidän ikökulu hybridi?BMW on "paras auto jolla hän on koskaan ajanut".
Vierailija kirjoitti:
Sanot yhden premiummerkin perusteella? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Autosta näkee kuka on menestyjä 👍
Autoista näkee, kenellä on helvetisti velkaa ja rahaa ei osata käyttää asioihin, joissa arvo säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelijoita kaikki vastaajat. Naiset ostavat tunteella jonkun Fiatin tai Alfa-Romeon tai jonkun muun marginaalimerkin auton jonka arvosta sulaa 50% kun sen ajaa ulos kaupasta.
Autoa ostaessa en tiennyt Nissanin olevan marginaalimerkki, enkä oston jälkeenkään ole niin kokenut
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot yhden premiummerkin perusteella? 🤣
En missään kohti sanonut mistä kaikista merkeistä minulla on kokemus
https://www.ladakerho.fi/info/takaveto/1200c.htm
Auto, jonka arvo vaan nousee.