Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mikä automerkki mieluisin naisella?

Vierailija
15.02.2025 |

Mies, mikä on mielestäsi paras automerkki naiselle? Siis sellainen, joka saa sinut kiinnostumaan naisesta tai jos nyt ei aivan kiinnostumaan, niin ainakin lisää kiinnostavuutta tai pidät plussana? Mitä autoa ei missään nimessä? Tai onko joku muu kulkuneuvo mielestäsi parempi naisella kuin oma auto?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autosta näkee kuka on menestyjä 👍

Autoista näkee, kenellä on helvetisti velkaa ja rahaa ei osata käyttää asioihin, joissa arvo säilyy. 

Niinpä, menestyjä ja rikas on kaksi eri asiaa. Menestyjän tarvii usein näyttää menestyjältä.

Vierailija
42/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on joskus kysytty täällä aikaisemminkin. Joku mies vastasi, että Scania 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle sopii parhaiten linja-auto 

Vierailija
44/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyl tykkää naisista jotka ajaa bmw,audi tai mersu merkkisillä autoilla. Syynä tähän ihan vaan se että tuntuu että kyseisten autojen rattien takana istuu usein ajotaidottamat ja ylimieliset ihmiset.

Muuten ei oikein ole väliä millä autolla naiset tai ihan kuka vaan ajaa. 

Sanotaanko näin että nainen joka ajaa liikennesääntöjen mukaan, ei raivoa muille eikä roiku toisten takapuskurissa kiinni ovat niitä naisia jotka sytyttää minua. 

Jaaa minä ostin pois vähän ajetun Audin 7 vuotta sitten ja yli 100 000km on puksuttanut pelkillä perushuolloilla. Ei vois vähempää kiinnostaa, mitä ajattelet mun ajatusmaailmasta pelkkien renkaiden perusteella. En ole ajatellut Audiani vaihtaa, kun mitään vikoja ei ole.

Vierailija
45/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kyllä ajaa linja-autolla, mutta se on vähän turhan iso auto kauppakassiksi.

Vierailija
46/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoista näkee, kenellä on helvetisti velkaa ja rahaa ei osata käyttää asioihin, joissa arvo säilyy. 

Niinpä, menestyjä ja rikas on kaksi eri asiaa. Menestyjän tarvii usein näyttää menestyjältä.

Mä olen huomannut, että usein on niin, että ne jotka ei näytä rikkailta, kylpee rahassa (tilillä siis helvetisti rahaa) ja ne, jotka näyttää, on vaan korviaan myöten veloissa.

Vierailija
47/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutinoff

Vierailija
48/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on joskus kysytty täällä aikaisemminkin. Joku mies vastasi, että Scania 😁

Rekkalesbon valinta.

Vierailija
49/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton juttu on, että sukupuolille olis eri automerkit? Volvokin on tainnut vähin äänin luopua vanhasta logostaan...?

Vierailija
50/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyl tykkää naisista jotka ajaa bmw,audi tai mersu merkkisillä autoilla. Syynä tähän ihan vaan se että tuntuu että kyseisten autojen rattien takana istuu usein ajotaidottamat ja ylimieliset ihmiset.

Muuten ei oikein ole väliä millä autolla naiset tai ihan kuka vaan ajaa. 

Sanotaanko näin että nainen joka ajaa liikennesääntöjen mukaan, ei raivoa muille eikä roiku toisten takapuskurissa kiinni ovat niitä naisia jotka sytyttää minua. 

Kuuulepa  juntti. Olen monenlaisilla kulkineillla ajanut,  (raskaillakin) nainen. Varmasti yhtä hyvä ajaja kuin sinä ja ajan mm. bemaria, 5 sarjalaista. Sitä en sinulta kysy. 2 autoa itsellä, toinen  vielä isompi 

Tutkitusti demareita ajavat ovat riidanhaastajia.

Vierailija
51/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä on mun mielestä tyhmyyden huippu, kun joku monen kymmenen tonnin Range Över ajetaan 80-luvun rivarin pihaan parkkiin. Aivan nurinkurin sijoitetut rahat. 

Vierailija
52/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä on mun mielestä tyhmyyden huippu, kun joku monen kymmenen tonnin Range Över ajetaan 80-luvun rivarin pihaan parkkiin. Aivan nurinkurin sijoitetut rahat. 

Auto ja oma koti ei ole sijoituksia. Eikö sijoitukset ole niitä jotka tuottaa rahaa kuten osakkeet? 

-eri

Vierailija
53/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksi 

Vierailija
54/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljettajana vai matkustajana?

Ap

Vierailija
55/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on nyt osin lähtenyt väärille raiteille (?). Tarkoitin aloituksella, että mikä auto nostaa naisen osakkeita miehen silmissä? Siis samaan tyyliin kuin (jotkut) miehet ajattelee että jollain kalliilla autolla saa naisia. Niin millä autolla/kulkuneuvolla nainen saa miehiä tai miehen? 😃

Vierailija
56/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää keskustelu on nyt osin lähtenyt väärille raiteille (?). Tarkoitin aloituksella, että mikä auto nostaa naisen osakkeita miehen silmissä? Siis samaan tyyliin kuin (jotkut) miehet ajattelee että jollain kalliilla autolla saa naisia. Niin millä autolla/kulkuneuvolla nainen saa miehiä tai miehen? 😃

Ja tämä siis ap, ja vielä lisähuomautuksena että luonnollisesti aloitus ei ole 100 % vakavissaan tehty, mutta miksei tällaistakin voi täällä kysyä. 👍🏻

Vierailija
57/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pikkuinen Peugeot. Kelpaako naisena kellekkään? :o

Vierailija
58/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä pikkujapseja ostamisen arvoisina.

Mutta olen silti deittaillut naista joka ajeli  pikkutojotalla. Hän oli muuten sivistynyt ihminen vaikka olikin perinyt isoisän auton 

Vierailija
59/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autokaupassa tarkistetaan ja persaukinen ei lainaa saa uuteen mersuun! 

Vierailija
60/64 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto ja oma koti ei ole sijoituksia. Eikö sijoitukset ole niitä jotka tuottaa rahaa kuten osakkeet? 

-eri

Asunto voi olla sijoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi