Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen naisen nelikymppinen eronnut, kahden pienen lapsen isä voi löytää Tinderistä?

Vierailija
13.02.2025 |

En ole vielä liittynyt, ihan kunnioituksesta exää kohtaan. Mutta ehkä nyt kevään tullen. Ero tuli jo pari kuukautta sitten virallisesti, sitä puitiin jo aiemmin. Kaksoset 3v. Ei ollut uutta valmiina, jokunen tuttu löytyy, mutta haluaisin vähän katsastaa tarjontaa. 

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti eronneen nelikymppisen, pienten lasten äidin.

Vierailija
2/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen joka kohtelee lapsiasi huonosti ja haluaa yhteisen lapsen. Eksääsi sitten haukkuu ja arvostelee mm kasvatuksellisissa asioissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö naisia jotka haluavat vain kevyttä juttua kuten minäkin? Ja mielellään joku silmää miellyttävä, ei tarvitse olla mikään missi tietty. M41

Vierailija
4/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oot tehnyt lapset noin vanhana, ja sitten kolmen vuoden jälkeen eroat? Ei kuulosta hyvältä mieheltä.

Vierailija
5/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lasten äiti oli väärä valinta. M41

Vierailija
6/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku sellainen jolla itselläkin pieniä lapsia. 

Mä olin 43v kun erosin vajaa kaksi vuotta sitten ja olen edelleen sinkku. Täytyy sanoa, että en kyllä huolisi parisuhteeseen miestä jolla pienet lapset. Mun lapsi on jo aikuinen ja asuu omillaan. Tällä hetkellä en etsi mitään vaan on vain seksisuhde erään miehen kanssa. Jos joku toinen tulee vastaan, niin kyllä mä toivon sen olevan ihan kunnon parisuhde eikä mitään kevyttä. 

Se on ihan ihmisestä kiinni mitä etsii.

Vierailija
7/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisen, eronneen, pienten lasten äidin tietenkin.

N

Vierailija
8/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse kyllä kiinnostuisi tulevasti keski-ikäisestä miehestä, jolla on noin pienet kaksoset 😂. En ole hullu.

Vierailija
9/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kivitystä: hän halusi nopeasti lapsen, tulikin kaksi. Olisi pitänyt tutustua paremmin, ei oltu sopivia toisillemme. Lapsistani olen kiitollinen. M41

Vierailija
10/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama tilanne oli. Löysin melkein heti hyvän naisen tinderistä, muutaman vuoden itseäni vanhemman tosin, vaikka luulin ettei kukaan koskaan enää huoli minua. Sitä minulle hoettiin vuosia. Pidin itseäni todella rumana ja lapset kun on pieniä niin ajattelin senkin karkottavan kaikki naiset. Mutta enköhän sössi tämänkin suhteen.

Vierailija
11/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka millaisen, jos olet komea, mukava, älykäs ja menestynyt. Oletko?

Vierailija
12/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kivitystä: hän halusi nopeasti lapsen, tulikin kaksi. Olisi pitänyt tutustua paremmin, ei oltu sopivia toisillemme. Lapsistani olen kiitollinen. M41

Mitä väliä, mitä muuta täällä ajattelevat, koska se sinulle sopiva nainen on samanlainen kuin sinä, eli eronnut nelikymppinen ja lapsiperheellinen.

Vierailija
13/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyisikö naisia jotka haluavat vain kevyttä juttua kuten minäkin? Ja mielellään joku silmää miellyttävä, ei tarvitse olla mikään missi tietty. M41

Löytyy, varsinkin viisikymppisenä eronneista naisista. Moni ei tuossa vaiheessa kaipaa kuin tuollaista kevyttä juttua.

Vierailija
14/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sait jo naisen ja lapsia. Et tarvitse toista.

Vierailija
15/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kuitenkaan viisikymppistä naista. M41

Vierailija
16/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille ei voi mitään sitten.

Kolmikymppiset naiset vastaavasti eivät halua nelikympoistä miestä.

Vierailija
17/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lasten äiti oli väärä valinta. M41

Kai jätit lapset myös? Et kai tuhlaa elämääsi väärän naisen lapsiin?

Vai olisiko kuitenkin niin kuin eräs mies ssnoi: valitsen erikseen äidin lapsilleni ja tyttöystäväni. Pelkkää siitosta ja panoahan tuo "kevyt suhde" tarkoittaa, eikö. Vuoroviikkovamhemmuus kuitenkin taitaa olla käytössä, eli lapsista pääset nauttimaan. Joku nainen ketä siementää lisäksi tarvittaisiin.. Niin..

Vaikea kyllä kuvitella, millaisen naisen tuolla saa. Erään eronneen miehen tiedän saaneen savolaisen ruman naisen. Ehkä sellaisen siis?

Vierailija
18/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkäikäinen saisi olla? Sano nyt että kolmikymppinen korkeintaan. Ne hinkuu pöksyt märkinä keski-ikäisen pikkukaksosten isän perään ihan saletisti.

Vierailija
19/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella haluavani vielä perheen jonkun toisen naisen kanssa. Siis kun olen hetken elänyt tätä sinkkuelämää, en halua heti mitään vakavaa. 

Toivoisin tapaavani ehkä lapsettoman, n. 35 naisen. M41

Vierailija
20/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ronkelit runkkaa, vai miten se sanonta meneekään.