Miksi kukaan korkeasti koulutettu nainen haluaisi seurustella matalasti koulutetun miehen kanssa?
Näkisin, että puheenaiheet ovat hyvin erilaisia näillä kahdella. Mies puhuisi moottoriurheilusta, jääkiekosta ja remppahommista kun nainen taas yhteiskunnasta, kulttuurista ja syvällisistä aiheista.
Kommentit (251)
Onpas tietämätön katsontatapa. Miksi kuvittelet että jos ihmisen koulutus on "vain" alemmalla tasolla häntä ei vapaa-aikana kiinnostaisi esim kulttuuri tai opiskelu? Ei työpaikka ole sama kuin henkilön sivistys/älykkyys(poislukien tietetyt ammatit)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä moni akateeminen nainen on tuonut jopa miehen Gambiasta.
Moni :D Tuttavapiirini koostuu pääasiassa akateemisista ihmisistä ja suurin osa löysi puolison jo opiskeluaikana yliopistolta. Kenellekään ei ole miestä Gambiasta. Itse olen DI ja hyvin kelvannut suomalaisille DI-miehille. Uskallan jopa väittää, että miehillekin sillä koulutuksella on väliä, vaikka ei toki yhtä paljon kuin naisille.
Mikä hinku amiksilla on yrittää ängetä suhteeseen akateemisten naisten kanssa, kun eivät edes arvosta heidän höpöhöpö tutkintojaan??
Eräs deitti tokaisi treffeillä, ettei maailmassa ole mitään tyhmempää kuin diplomi-insinööri! Minä olen DI..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaan on fakta, että matalasti koulutetuilta miehiltä saa parempaa seksiä eivätkä he yliajattele seksin aikana tai muutoinkaan.
T: korkeasti koulutettu nainen
Tämä. Nainen haluaa, että mies on täysi eläin sängyssä ja panee naista kuin peto. Kaikki muu on sulaa hulluutta.
Siitä se minunkin vaimo tykkää että jyystän hirveää tahtia pohjaan asti, niin että kivekset hakkaa välilihaa tai klittaa, riippuen miten päin jyystän. Itsekin tykkään näin, mutta kunnon päälle ottaa. On se melkoista läskien lotinaa.
Vierailija kirjoitti:
Korkeastikoulutettu ? Tarkoitatko Ammattikorkeaa ? Onko mielestäsi korkeastikoulutettu, kiinnostaa.
ei - eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeastikoulutettu ? Tarkoitatko Ammattikorkeaa ? Onko mielestäsi korkeastikoulutettu, kiinnostaa.
Ootko rys-sä, botti vai rys-säbotti? Kirjoitat tosi kummallisesti.
M 58👍
Kävit sitten ilmeisesti kansakoulua kun kirjoitat noin surkeasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi seurustella vanhan lehmän kanssa, oli korkeakoulutusta tai ei?
Nii en tiiä ehkä joku kepulainen siellä omalla maatilallaan kun ei tuota eläimiin sekaantumista ole vielä kielletty Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinin mies on parturi ammatiltaan.
On, mutta menestyvä yrittäjä. Se on eri asia.
Rahan takia? Juntillakin voi olla jumalaton omaisuus. Jos on tarpeeksi tuohta, niin kyllä nainen aika paljon on valmis sietämään.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen korkeasti koulutettuja, jotka tuntuvat todelta tyhmiltä. Olisiko ns. yhden asian ihmisiä eli kirjolla? Koulutus ei ole fiksuuden tae.
Mutta monet autistit ovat älykkäitä. Tosin harvemmin viisaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies haluaisi puolisokseen uraohjuksen, joka uhraa parhaat vuotensa jonkun firman stressaavissa töissä ja saa lopulta lopputilin tai hermoromahduksen, tämän jälkeen neli/viiskymppinen nainen tulee järkiinsä ja rupeaa harrastamaan taiteita ja haaveilemaan perheestä, mutta se juna meni jo joten hyviä yksinäisiä vanhanpiian päiviä on luvassa.
Miksi joku nainen edes haluaisi olla sinun kanssasi?
Siellä meni ilmeisesti faktat tunteisiin 🤣🤣🤣 Ootko säkin saanut huonot uutiset lääkäriltä? 😆😆😆 Noh, ens elämässä hommaat ne lapset sitten tarpeeksi ajoissa 😘
Ainiin voithan sä aina adoptoida 🤭
Vierailija kirjoitti:
Matalasti koulutettu voi olla sitä siksi, ettei pysty opiskelemaan mitään. Ei vaan keskity ja opi. Amislaisista kolmanneksella on joku keskittymishäiriö, lukihäiriö tms. Tee sitten lapsia sellaisen kanssa, niin ongelmat elämässä lisääntyy reippaasti. Tekevät myös käytännössä kaikki rikokset ja on päihdeongelmaisia paljon useammin. Iltapäivälehdet rakastaa jauhaa korkeakoulutetuista rikosten yhteydessä, yksikin otsikoissa kymmeniä vuosia. Eikä ketään kiinnosta bussikuski Bodomilta Nils Hilgersson.
Laitappa lähteitä väittämälles, että kolmanneksella amiksista on luki- tai keskittymishäiriö. Mulla on sellainen vahva tunne, että olet pelkkä trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitää jo sairaanhoitajia "korkeasti" koulutettuna.
Vaatii korkeakoulun. Eli kirjaimellisesti on korkeasti koulutettu. Sinä sen sijaan et koulusta ole oppinut edes niitä perusasioita.
Korkeakouluj onne pääse kaikki ketkä hakevat tai äly ei riittänyt tekuun. Terveisin Konetekniikan ja sähkötekniikan insinööri.
Vierailija kirjoitti:
Se, että joku on paperilla matalasti koulutettu ei tarkoita, etteikö hän voisi olla fiksu ja kiinnostunut kaikesta.
In-celi filosoi. Terveisin korkeasti koulutettu sairaanhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Matalasti koulutettu voi olla sitä siksi, ettei pysty opiskelemaan mitään. Ei vaan keskity ja opi. Amislaisista kolmanneksella on joku keskittymishäiriö, lukihäiriö tms. Tee sitten lapsia sellaisen kanssa, niin ongelmat elämässä lisääntyy reippaasti. Tekevät myös käytännössä kaikki rikokset ja on päihdeongelmaisia paljon useammin. Iltapäivälehdet rakastaa jauhaa korkeakoulutetuista rikosten yhteydessä, yksikin otsikoissa kymmeniä vuosia. Eikä ketään kiinnosta bussikuski Bodomilta Nils Hilgersson.
Amikset pitäisi viedä keskitysleirille.
Minä en huoli alhaisesti kouluttautunutta naista. Olen käynyt itse kunnioitettavan korkeakoulu uran. Opiskelin ammattikorkeakoulussa tutkinnon.
Koska koko perheeni ja sukuni on matalasti koulutettua tai ilman koulutusta. Aiemmin oli kaksi korkeakoulutettua kumppania, mutta lopulta molemmat päästelivät suustaan asioita, joiden takia en olisi koskaan voinut esitellä heitä läheisilleni. Kuvittelivat kai, että minulla on samanlainen tausta kuin heillä. Muutaman vuoden jälkeen jätin myös alani taakseni, koska se ei lopulta ollut minua. Pohjimmiltani olen yhä sama ihminen, joka olin ennen kuin olin maisteri.
Näkisin, että puheenaiheet ovat hyvin erilaisia näillä kahdella. Mies puhuisi moottoriurheilusta, jääkiekosta ja remppahommista kun nainen taas yhteiskunnasta, kulttuurista ja syvällisistä aiheista.
Ajattelit väärin, duunari jo ties kuinka monennessa polvessa ja puhutaan yleensä vähän kaikesta, riippuen mikä on milloinkin pinnalla ja kenen kanssa. Kirjat, sarjat, dokkarit, yhteiset ulkomaan matkat, yhteiskunnaliset asiat ja jopa politiikkaa, jota yritän kyllä aktiivisesti vältellä. Rempasta, jos joku tekee ja tarvitsee apua tai ajatusta hommaan. Lätkästä tai futiksesta harvemmin ja moottoriurheilusta vielä harvemmin. Jotenkin vähän hassu ajatus, että korkea kolutus takaisi korkean sivistyksen. Eihän lääkäri välttämättä lue muuta kuin ammattikirjallisuutta, ei välttämättä kiinnosta museot tai kulttuuri, ehkä viininmaistajaisetkin ovat tylsää pakko pullaa, ehkä hän harrastaa mieluummin golffia ja Porin Ässien kiekkopelejä.
Se mitä meillä duunareilla ei ole on statusta, jos sellaista kovasti kaipaa.
Kyllä moni akateeminen nainen on tuonut jopa miehen Gambiasta.