Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan korkeasti koulutettu nainen haluaisi seurustella matalasti koulutetun miehen kanssa?

Vierailija
13.02.2025 |

Näkisin, että puheenaiheet ovat hyvin erilaisia näillä kahdella. Mies puhuisi moottoriurheilusta, jääkiekosta ja remppahommista kun nainen taas yhteiskunnasta, kulttuurista ja syvällisistä aiheista.

Kommentit (251)

Vierailija
241/251 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on liha joka puhuu..."

Vierailija
242/251 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksetko keskenään seurustelee?

Ei, vaan ihmiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/251 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän kouluttautunut ihminen yleensä tyytyy elämässä muutenkin vähempään. Ei ole tavoitteita. Se valitettavasti menee kodin perintönä sitten myös lapsille.

Mitä hourailet? Kyllä minulla on paljonkin tavoitteita. Ensimmäinen tavoitteeni peruskoulun jälkeen oli päästä mahdollisimman pian tienaamaan elantoni itse. Se onnistui parhaiten käymällä ammattikoulu. Nyt tienaan enemmän kuin suurin osa korkeakoulutetuista tutuistani ja olen edennyt vuosien varrella tasaisesti urallani eteenpäin. 

Vierailija
244/251 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten nuo korkeakoulutetut akat on aivan hemmetin käytännön tyhmiä. Ne on niin teoriaihmisiä kuin vaan olla ja voi. Jos pitäisi vähänkään ymmärtää esim jonkun koneen toimintaperiaatetta konkreettisesti käytännössä, niin ovat hoomoilasena kuin mongoloideja.

No tämä nyt on aivan yhtä typerä yleistys kuin se, että amismies vaan katsoo lätkää ja kittaa kaljaa. 

Vierailija
245/251 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan viitsii tehdä näin idioottimaista aloitusta? 

Vierailija
246/251 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, mikä miehen koulutus on. En ole tittelin kipeä, vaikka suoritinkin korkeakoulututkinnon. Tein sen 100% siksi, että toiveammattiini ei pääse ilman korkeakoulututkintoa. 

Vierailija
247/251 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä samasta syystä, kuin mieheni (Fm), joka halusi kanssani naimisiin, vaikka olen siivooja.

Vierailija
248/251 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Johtuisiko siitä, että seurustelee ihmisen kanssa eikä koulutuksen kanssa? 

Vierailija
249/251 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä koulutuksella on?  Ettekö ole koskaan rakastuneet?  Vain sillä on väliä

Niin jos haluaa pitää silmänsä kiinni siihen asti kuin on liian myöhäistä. Koulutuksella on väliä. Lika barn leka best. 

Oikeassa elämässä vastakohdat täydentävät toisiaan. Liiallinen samankaltaisuus aiheuttaa kitkaa ja käy pidemmän päälle tylsäksi. 

Vierailija
250/251 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava aloitus. Satuin tulemaan jokin aika sitten kotiin jääkiekko-ottelusta. Olin siellä ystäväni kanssa, joka on nainen ja koulutukseltaan tohtori. Hän huusi ja hyppi pelissä paljon enemmän kuin suurin osa paikalla olleista miehistä. Sen sijaan veljeni, joka on suorittanut vain peruskoulun, ei ikipäivänä suostuisi lähtemään jääkiekko-otteluun. 

Vierailija
251/251 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teidän maailmat rajoittuneita. Tiedän lukuisia pareja, joissa naisella yliopistokoulutus, miehellä ei. Koulutuksen puute ei esim. tarkoita älyn puutetta. Mun siskollanikin on tosi älykäs mies, eikä hän ole korkeasti koulutettu. Itse olen myös maisteri, eikä koulutus ole ykköskriteeri miehessä, vaan vähintään kohtalainen älykkyys, luotettavuus, hyväntahtoisuus jne. 

Niinpä. Tunnen myös tällaisia pareja. Toki nämä miehet on usein edenneet/etenevät myöhemmin ihan perus rividuunarin hommista johonkin, kun ovat fiksuja, maalaisjärkisiä ja ahkeria tekijämiehiä. Ja mukavia, tulevat toimeen monenlaisten ihmisten kanssa, ei mitään pelkästä lätkästä, moottoriurheilusta ja öyhötyksestä kiinnostuneita.