Onko teillä köysi parvekkeella?
Kommentit (30)
Vaijeri on. Sen varassa laskeudun ongelmitta.
Tästä alimmasta kerroksesta voi pudottautua ilman köyttäkin, jos oikeasti on pakko. Onhan tuo pudotus silloinkin pari metriä.
Aika riskialtista pitää köysi käyttövalmiina tässä maassa.
Oli, mutta joku sahasi sen poikki kun olin alle puolessa välissä. Nyt kirjoittelen täältä pilvenreunalta ja toivon, että teidän köysi kestää eikä vihamies pääse väliin.
Minulla on mini-helikopteri parvekkeella hätäpoistumista varten.
Ei mut joo mut mulla on köysirata vastapäiseen kerrostaloon.
Mulla on sadevarjo.
T. Poppiksen Maitsu
Vierailija kirjoitti:
Tästä alimmasta kerroksesta voi pudottautua ilman köyttäkin, jos oikeasti on pakko. Onhan tuo pudotus silloinkin pari metriä.
Mä asun 1. asuinkerroksessa eli siis talon 2. kerroksessa ja ajattelen että hätätilanteessa voin pudottautua tuuletusikkunasta, kun mahdun siitä kyllä. Mutta mun tuurillä kuolisin kuitenkin siinä.
Asun toisessa kerroksessa. Lakana varmaan ajaa saman asian. Eikös ennen paettu vankilastakin lakanoista tehdyillä köysillä?
Onhan sitä palamatonta köyttä. Kannattaisi säilyttää parvekkeella. Ja sellainen lukkosysteemi myös.
Ei ole parveketta, mutta takaovi on. Molemmilta puolilta pääsee ulos pihalle.
Odotan väkeviä palomiehiä pelastamaan minut kotoolta jos tarvis. Palomiehet koputtaa kovaa oveen eivät soita ovikelloa. Toki odotellessa puen lämpimät vaatteet ja kengät päälle. Otan kotiavaimen yms taskuun ja odottelen partsilla.
Osaa ne tulla hakemaan haluamansa ilman köyttäkin.
Vierailija kirjoitti:
Asun toisessa kerroksessa. Lakana varmaan ajaa saman asian. Eikös ennen paettu vankilastakin lakanoista tehdyillä köysillä?
Olen pähkäillyt, että toisesta kerroksesta pystyy pudottautumaan parvekkeelta kun ensin kiipeää roikkumaan mahdollisimman alhaalla käsien varassa. Voi se kipeää tehdä ja luita murtua, mutta parempi sekin kuin kärventyä tulipalossa.
Menen etuovesta tai takapihan ovesta jos on tarve. Asutaan maan tasalla
Ei ole.