Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelta esiintyjältä puuttuu karismaa tänä vuonna. Belgia ja Saksa näin esimerkkinä. Vaikka biisi voisi kantaa, karisman puute ei kanna.
Mä olin positiivisesti yllättynyt Albaniasta. Olen usein rakastanut etnobiisejä viisuissa vaikkei etnobiisi toisaalta ole automaatio siihen että tykkään biisistä. Siis hittolainen miten intensiivinen kappale. Se laulajanainen on karismaattinen ja se tuijottelu puheosuus siltä mieheltä. Huh. Toi intensiivisyys tossa esityksessä tunkee ruudusta läpi. Versus joku siellä rallattelee biisinsä ja ei jotenkin vain kuitenkaan osaa ottaa lavaa tai kameraa haltuun. Osa Käärijänkin menestystä on ollut karisma,pidettävyys ja persoona.
Kiva, että muutkin innostuvat. Itse tykästyin tuohon
Tykkään myös Maltasta. Olen katsonut Ru Paul Drag Racea aika monesti ja ymmärrän viittauksen 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, nyt on erika vihaajien yritettäbä löytää viimeisimmätkin oljekorret haukkumiseen. Huumoriksihan tää jo menee.
Mä en ainakaan hauku vaan kerron tosiasioita. Kuten sen, että seksi kiinnostaa aika monia enemmän kuin vakavamielinen musiikki ja se on Suomen edustuskappaleen suosion suurin syy.
Seksi on iloinen asia. Mutta Suomen biisissä siitä on tehty naisen onanointia miehen avulla.
Liian tosikkomainen, itsekeskeinen ja pakottava, yök. Se ei ole hauska!
Missä on puhuttu miehestä mitään? Jos siinä lauletaankin naisista.
Ich Kommen englanninkielinen käännöshän on sukupuolineutraali. Mä ainakin näen, että se on ihan tarkoituksellisesti niin, suur
Mikä tekstissä tai Erikan esityksessä mahdollistaa queer-tulkinnan? Jenni Vartiaisen Ihmisten edessä -biisistä esimerkiksi on helppo tehdä queer-tulkinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Erika matkinut Johanna Tukiaisen ja Henny Harjusolan tyylit itselleen?
Eikö se voisi keksiä jotain omaa välillä?
Miksi sä olet niin kiintynyt Tuksuun?
Tuksussakin on tuhat kertaa enemmän persoonaa, älykkyyttä, aitoutta ja viihdearvoa kuin Temu-Kikka kopio Eerikassa.
Tuksu ei ole tyhjäpää, hän kirjoitti kulosaaren lukiosta L-paperit. Ei ihmisen psyyken sairaudet tarkoita sitä, etteikö hän voisi olla ihan kohtuullisen älykäs.
Tämä väite L:n papereista ei tosin pidä paikkaansa. Kovinkin moni Tukiaisen väittämä on sittemmin osoitettu valheelliseksi.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/viihdeuutiset-tarkisti-johanna-tuki…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, nyt on erika vihaajien yritettäbä löytää viimeisimmätkin oljekorret haukkumiseen. Huumoriksihan tää jo menee.
Mä en ainakaan hauku vaan kerron tosiasioita. Kuten sen, että seksi kiinnostaa aika monia enemmän kuin vakavamielinen musiikki ja se on Suomen edustuskappaleen suosion suurin syy.
Seksi on iloinen asia. Mutta Suomen biisissä siitä on tehty naisen onanointia miehen avulla.
Liian tosikkomainen, itsekeskeinen ja pakottava, yök. Se ei ole hauska!
Missä on puhuttu miehestä mitään? Jos siinä lauletaankin naisista.
Miksi orgasmia symboloiva rekvisiitta on sitten valtava tultasyöksevä fallos, eikä squirttaava emätin tai miksei Erika ratsasta v
Se on mikrofoni. 😅 Voit nähdä sen minä elimenä itse tahdot.
Hauska video KAJn istassa. Miehet laulavat bara bada bastua, kun Erika kävelee ohi ja "ei saa peittää" kohdassa Erika vilauttaa takamustaan :D Tämä on kaunis hetki haudata sotakirveet myös täällä. United by music. Historiallinen viisukevät! Otetaan siitä ilo irti. Kiitos seurasta!
Vierailija kirjoitti:
Erika ei voi millään sijoittua huonosti kun sillä on lavarekvisiittana jättimäinen tulta syöksevä kikkeli. Voin laittaa vaikka pääni pantiksi siitä ettei yhdelläkään euroviisu ehdokkaalla ole ikinä aiemmin ollut kikkeliä rekvisiittana euroviisuissa.
Kajlla on kikkelimikit nämä uudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika ei voi millään sijoittua huonosti kun sillä on lavarekvisiittana jättimäinen tulta syöksevä kikkeli. Voin laittaa vaikka pääni pantiksi siitä ettei yhdelläkään euroviisu ehdokkaalla ole ikinä aiemmin ollut kikkeliä rekvisiittana euroviisuissa.
Hys hys! Se on ovela, syvällinen ja tarkkaan harkittu symboli eikä mikään mauton tulta ejakuloiva jättikulli!
Miten vaan. Mutta pakko myöntää. Se on nerokas.
"Mikä tekstissä tai Erikan esityksessä mahdollistaa queer-tulkinnan? Jenni Vartiaisen Ihmisten edessä -biisistä esimerkiksi on helppo tehdä queer-tulkinta."
Olisko ihan vain se, ettei katso ja kuuntele hetero-oletuksella? Ei kait sitä queeria tarvitse sen enempää pointata kuin heterouttakaan, se on ihan normaali/arkinen asia seksuaalivähemmistölle. Erika on bi, joten ihan hyvin voidaan olettaa ei-hetero näkökulma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kajlla on kikkelimikit nämä uudet.
Ja onko niitä vatkattu nokisilla käsillä, kun on niin likaiset?!
Vierailija kirjoitti:
Mutta viisut on voittanutkin sen mukaan nimetty artisti. Etunimikin P-llu. Ja biisin nimi Rise like a p---s :D. Ja onkin sitten Viisujen kuninkaallisia hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai yleisöäänet on vaimennettu niiden palestiina-aktivistien takia! No just joo. Viime vuonnakin oli jo ihan laimeaa ja tuntui, että tunnelma oli tipo tiessä. Ajattelin silloin, että ehkä ruotsalaiset ovat hillitympää ja vaimeampaa kansaa, kun biritit. Nimittäin Liverpoolin viisuissa vielä oli tunnelmaa ja meininkiä.
Jos ei ole vielä vaimennettu, niin ainakin pitäisi, juurikin tuon roskasakin takia.
Israel propagandistit taas vauhdissa .
"So EBU admitted that they muted the audience sounds during all performances to avoid booing. #Eurovision2025 #Eurovision"
Vierailija kirjoitti:
Suomi ehkä voittaa tämän semifinaalin
Taitaapa olla Israel tämän semin voittaja. Ei sillä että mulle asialla mitään väliä olisi. Mun suosikki meni finaaliin ekassa semissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi ehkä voittaa tämän semifinaalin
Taitaapa olla Israel tämän semin voittaja. Ei sillä että mulle asialla mitään väliä olisi. Mun suosikki meni finaaliin ekassa semissä.
Joo eipä ole juuri mitään mielenkiintoa tän illan semissä, mut kaipa sen vois sivusilmällä katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska video KAJn istassa. Miehet laulavat bara bada bastua, kun Erika kävelee ohi ja "ei saa peittää" kohdassa Erika vilauttaa takamustaan :D Tämä on kaunis hetki haudata sotakirveet myös täällä. United by music. Historiallinen viisukevät! Otetaan siitä ilo irti. Kiitos seurasta!
Ikävää, että KAJ lähti mukaan tuohon Erikan tukemiseen, vaikka nainen puhunut heistä niin paskasti koko ajan.
Päästykö vale? Soo soo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikman on mennyt täysin pilalle seksi seksi ja seksi. Sääliksi käy likkaa.
Älä suotta sääli. 😊 On päässyt elämässään pitemmälle kuin sinä koskaan.
Toi pitäis suhteuttaa siihen mitä kukakin on joutunut käymään elämässään läpi, että miten pitkälle on olosuhteista huolimatta päässyt. Ihmiset ajattelevat liian yksioikoisesti. Jotkut ovat kultalusikka suussa syntyneet ja saavat etuoikeuksia, en silti ajattele että he olisivat päässeet pidemmälle kuin joku toinen. (Enkä nyt viittaa Erikaan vaan yleisesti.)
- eri
Hidasteleeko muillakin nyt Alaston Suomi -nettisivut? Ainakin miesten kuvat lataantuu tosi hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Hidasteleeko muillakin nyt Alaston Suomi -nettisivut? Ainakin miesten kuvat lataantuu tosi hitaasti.
Ei sinne kannata mennä. Täynnä viruksia.
Tulin katsomaan mitä täällä tapahtuu, mutta tuttu meininki eli Erikaa haukutaan. Palaan sitten, kun Erika on voittanut viisut.
Vierailija kirjoitti:
Vapise James Bond, Erika olisi hyvä seuraavana Bond-tyttönä.
Ilsa Kommt?
"Tekohampaat sammaan lassiin yöksi laetettiin...
(Lassi ol vähä outo mut tykkäs siitä niin (toim.huom.))
Mutta Ierikan vei multa Tänni...
(tai sitten saunaan joku KAJ:n ravattisonni...)"
-winner-