Akat on muka "päivittäneet" tätä sivua jo moneen kertaan ja silti on Twitterin logo tuolla sivun ylälaidassa
Kommentit (11)
Jaa, mulla näkyy Facbook ja Instagram.
Mistä tiedät että tämän sivun koodaajat ovat naisia?
Akatko päivittää? Tarkoitatko niitä luokkasi muita läskitissipoikia, jotka kävi kouluja siinä kohtaa kun sinä lähinnä kaljoittelit kotisohvalla?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Näkyy FB:n ja Instagramin logot. Taidat olla pikkasen sokea, tyhmä ja persu.
Kyllä näkyy PC:llä.
Persu tuli asiakseen kertomaan olevansa tyhmä 😄
Kuka muka käy edes vauva.fi somesivuilla? Onko siellä sisältöä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että tämän sivun koodaajat ovat naisia?
Varmaan hän siitä päättelee, kun itse ei osaa edes päivittää konettaan kun tule ilmoitus. Yrittää ja yrittää hieroa näyttöä munalla mutta mitään ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Näkyy FB:n ja Instagramin logot. Taidat olla pikkasen sokea, tyhmä ja persu.
Millä vatun PC:llä? Mulla on Dellin ammattilaiskone eikä ruudulla näy mitään mikä viittaisi Twitteriin tai X:ään. Se on se tipu (Twitter) ja X (X). Näkyy Instagramin kameraa muistuttava logo ja F, joka on naamakirjan logo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä vatun PC:llä? Mulla on Dellin ammattilaiskone eikä ruudulla näy mitään mikä viittaisi Twitteriin tai X:ään. Se on se tipu (Twitter) ja X (X). Näkyy Instagramin kameraa muistuttava logo ja F, joka on naamakirjan logo.
Näkyy Facebook Twitter Tykkää ja Tallenna.