Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin nämä asiat kenellekään enää tänä päivänä ovat vierasta tai pelottavaa. Ihmisillä vaan on totaalinen kyllästyminen seksin tuputukseen joka puolelta suunnilleen joka päivä (some, eri mediat, mainonta, ym.). Ja toi tuputus on vielä laadullisesti usein ihan ala-arvoista ja naista esineellistävää. Ei vaan jaksa tätä, ärsytyskynnys ylitetty jo. Enkä välittäisi kaiken edellä mainitun lisäksi enää musiikissa tuota samaa kuunnella.
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän alloseksuaaleja. Olen itse siis aseksuaali enkä harrasta mitään kenenkään kanssa ikinä. Minun jos kenen voisi olettaa ärsyyntyvän tuputuksesta, mutta asia on juuri päinvastoin. Asia on minulle lopulta neutraali, joten en koe siitä puhumista tai laulamista tuputuksena - aivan samoin kuin en koe nyt jatkuvia jääkiekkojuttuja tuputuksena, koska miksi ihmeessä jääkiekosta ei saisi puhua?
Monien alloseksuaalien elämässä seksi ja
Olipa hyvin sanoitettu! Samalla linjalla olen itsekin: miksi ihmeessä seksuaalisuudesta täytyy niin kyllästyä ja triggeröityä, kun sitä jossakin 3 minuutin esityksessä on esiin tuotu? Kyllästyttekö samalla tavalla muistakin laulujen ja esitysten aiheista, mitä paljon näkee? Esim. rakkaudesta lauletaan aika paljon, samoin sydänsuruista... kiva kun on vaihtelua, sillä noihin aiheisiin ja niiden tuputukseen todellakin kyllästyä voisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummalla on härskimpi viisu, Erikalla vai Australian Go-Joella?
Erika on härskimpi lavalla eikä ole yhtään hauska, Go-Jon esitys on harmiton hassuttelu ja sen voi unohtaa samantien, koska se ei edusta omaa maata.
Miehen ejakulaatio on harmitonta hassuttelu, naisen orgasmia ei taasen voi missään nimessä sallia. Tämä selvä.
No kun olisikin selkeästi se naisen orgasmi teema, eihän se näy mitenkään Erikan lavashowssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika on härskimpi lavalla eikä ole yhtään hauska, Go-Jon esitys on harmiton hassuttelu ja sen voi unohtaa samantien, koska se ei edusta omaa maata.
Miehen ejakulaatio on harmitonta hassuttelu, naisen orgasmia ei taasen voi missään nimessä sallia. Tämä selvä.
No kun olisikin selkeästi se naisen orgasmi teema, eihän se näy mitenkään Erikan lavashowssa.
Kirjaimellisesti sehän on BIISIN NIMIKIN. Mutta tämäkin pitää vääntää päinvastaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvin sanoitettu! Samalla linjalla olen itsekin: miksi ihmeessä seksuaalisuudesta täytyy niin kyllästyä ja triggeröityä, kun sitä jossakin 3 minuutin esityksessä on esiin tuotu? Kyllästyttekö samalla tavalla muistakin laulujen ja esitysten aiheista, mitä paljon näkee? Esim. rakkaudesta lauletaan aika paljon, samoin sydänsuruista... kiva kun on vaihtelua, sillä noihin aiheisiin ja niiden tuputukseen todellakin kyllästyä voisi!
Tämä, ja mites vaikka koko rock-musiikin historia? Eipä siellä varmaan yhtään suositumpaa aihetta ole ollut - mutta sehän onkin vaan coolia kun puolialastomat miehet hivelee itseään lavalla samalla tästä laulaen. Nainen nyt vaan on nolo. Ja tuputtaja.
Portugal är bäst och kommer att vinna.
Hui, miten korkealle se mikki nousee!!! Jo pelkästään se tulee olemaan viisuklassikko!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että siitäkö onkin mielestäsi kyse? Voi mulla ei oo tuollaista teinipoikien mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Erikalla on hyvät mahdollisuudet voittaa koko skaba. Hän joka tapauksessa voittaa miesten äänillä. Jos kaikki eurooppalaiset miehet äänestävät Erikaa niin voitto tulee.
..en usko, että ainakaan heteromiesten ääniä saa. erika on liian hyökkäävä, ja varsinkaan patriarkaalisissa maissa miehet eivät pidä sellaisesta. Erika on homomiesten ja trransnaisten ikoni ja suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Itse kannatan sekä Erikaa että Kajta. Sekin on ihan mahdollista
Minäkin.
Ovat ihan erilaisia biisejä ja esityksiä joten vaikea verrata keskenään.
Toivon että molemmat pärjäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui, miten korkealle se mikki nousee!!! Jo pelkästään se tulee olemaan viisuklassikko!!!
Sitähän te toivotte, viisuklassikkoa, ikonia jne ja mielellään suomalaiselle. Nythän suomalaiset muistetaan lähinnä joistakin pylly vasten pyllyä jutuista :)
Niinpä juuri! Fredi teki sen jo 70-luvulla. Ja sitten Windows95Man ja Erika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän te toivotte, viisuklassikkoa, ikonia jne ja mielellään suomalaiselle. Nythän suomalaiset muistetaan lähinnä joistakin pylly vasten pyllyä jutuista :)
Niinpä juuri! Fredi teki sen jo 70-luvulla. Ja sitten Windows95Man ja Erika.
Lähinnä sana "lapsellinen" kuvaa tuota "pyllyilyä".
Vierailija kirjoitti:
Erikaa äänestää vaan hampaattomat ikäloput eläkeläispapparaiset ja juuri seksuaalisuutensa löytäneet kehitysvammaiset aikuiset mutta lapsen tasolla olevat vanhatpojat. Mutta niitä on euroopassa niin paljon että kyllä Erika niiden turvin jatkoon pääsee. Ellei sitten Belgia floppi toista itseään.
Mä taas epäilen että keski-ikäiset sidukalla ja kaljalla vartalonsa omenaiseksi ryypänneet Kaija Koota fanittavat akat äänestää Erikaa ja karjuu kurkku suorana after skissä parin promillen kännissä ich kommeaan.
Vierailija kirjoitti:
90 asteen kulma kyllä kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikaa äänestää vaan hampaattomat ikäloput eläkeläispapparaiset ja juuri seksuaalisuutensa löytäneet kehitysvammaiset aikuiset mutta lapsen tasolla olevat vanhatpojat. Mutta niitä on euroopassa niin paljon että kyllä Erika niiden turvin jatkoon pääsee. Ellei sitten Belgia floppi toista itseään.
Mä taas epäilen että keski-ikäiset sidukalla ja kaljalla vartalonsa omenaiseksi ryypänneet Kaija Koota fanittavat akat äänestää Erikaa ja karjuu kurkku suorana after skissä parin promillen kännissä ich kommeaan.
On sekin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ja lopun ERIKA -teksti plus kauempaa kuva mikistä on samanlainen WOW kuin viime vuonna Crown the Witch... Upealta tulee näyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Käärijässä ja Erikassa on paljon samaa. He tekevät ilolla ja ylpeydellä omaa juttuaan tosissaan, mutta huumorilla ja "ei tämä ole niin vakavaa"- asenteella. Ovat maanläheisiä ja jotenkin "tavallisia", heistä oikein huokuu, että ovat lämpimiä ja mukavia ihmisiä. Kiva, että ovat löytäneet toisensa. Ihanaa, että meillä on tuollaisia kultakimpaleita!
Oisko ne kuitenkin vähän mauttomia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että siitäkö onkin mielestäsi kyse? Voi mulla ei oo tuollaista teinipoikien mielikuvitusta.
Säkö muka todella luulet että hän laulaa pirtelöstä.
Onko tää yks kirjoittelija psykoosissa? erikalla on käytännössä koko vartalon peittävä asu :D reittä näkyy joku 10 cm, kaula ja kasvot paljaana.
Mistä nää jonnet ja setämiehet ovat saaneet päähänsä, että Erika laulaa miehen tyydyttämisestä miehen ehdoilla?
Yhdessä tuossa tullaan, ja naisen kumppani voi olla myös nainen.