Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se on silti fakta että Erikan sanojen mukaan tuo jättimikrofoni symboloi miehen erektiossa olevaa laukeavaa sukupuolielintä. Sen takia Erika kiipeää sen jättimikrofonin päälle koska se kuvaa tyydytystä. Tarvitaan tyydytys jotta voi laueta. Erikan biisi ja esitys kertoo yhdynnästä nautinnosta ja orgasmista. Erika on itse kertonut.
Satutäti saapui taas paikalle laittamaan sanoja Erikan suuhun.
Nyt on pakko vähän n*ssia pilkkua ja vaatia selityksiä. Ensinnäkin millä perusteella oletat minun olevan nainen kun kutsuit minua tädiksi? Toiseksi millä perusteella oletat minun saapuneen paikalle jos olen tässä koko aamun kirjoitellut? Kolmanneksi miten voin laittaa sanoja Erikan suuhun jos hän on itse nuo asiat julkisuudessa kertonut?
Niin. Sukupuolineutraalisuus kunniaan. Ihminen määrittelee itse sukupuolensa eikä yhteiskunta ja sen normit.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa et jollakin muulla soi päässä tutta iTALIA tutta iTALIA tutta i TA L I A :D ja joo ei varmaan lausuta noin. San marino kyllä yllätti. Olin tehnyt viisutietäjän ennen liveä, mutta esim san marinon kohdalla liven aikana vaihdoin että pääsee jatkoon.
Tutta L'Italia, älä unohda ällää ;).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä sanoi aikoinaan, kun oli kuullut Erikan kisakappaleen, että Erika tulee olemaan seuraava euroopanvalloittaja ja menee tekemään sen, mikä häneltä jäi kesken. Ja siltä näyttää!!! Ihan mahtavaa, että Erika on kärkikahinoissa ja luultavasti Ruotsin kanssa, Viron kappaleella on suomalainen tekijä, Itävallalla suomalaisen suunnittelema asu, Käärijä esiintymässä...Historiallinen vuosi Suomelle joka tapauksessa. Otetaan ilo irti!
No ilman tuota Käärijä kytkyä Erika ei olisi lähellekään näin suosittu, joten paljosta saa olla kiitollinen Käärijälle...
Ja ilman Erikaa vuonna 2020 ei Käärijäkään olisi tajunnut osallistua UMK:hon. On puhunut tästä haastattelussa. Hauskaa, miten ympyrä sulkeutuu.
Naulan
Erika pitää palkita tästä uroteosta Pro Finlandialla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä sanoi aikoinaan, kun oli kuullut Erikan kisakappaleen, että Erika tulee olemaan seuraava euroopanvalloittaja ja menee tekemään sen, mikä häneltä jäi kesken. Ja siltä näyttää!!! Ihan mahtavaa, että Erika on kärkikahinoissa ja luultavasti Ruotsin kanssa, Viron kappaleella on suomalainen tekijä, Itävallalla suomalaisen suunnittelema asu, Käärijä esiintymässä...Historiallinen vuosi Suomelle joka tapauksessa. Otetaan ilo irti!
No ilman tuota Käärijä kytkyä Erika ei olisi lähellekään näin suosittu, joten paljosta saa olla kiitollinen Käärijälle...
Ja ilman Erikaa vuonna 2020 ei Käärijäkään olisi tajunnut osallistua UMK:hon. On puhunut tästä haastattelussa. Hauskaa, miten ympyrä sulkeutuu.
Naulan
En käsitä, miten yhden naisen ansaittu menestys voi olla suomalaisille näin kova pala.
Vierailija kirjoitti:
Lastenlaululle ? Kaj esittää huumorimusiikkia, huumori ja erityisesti huumori musiikissa on vaikea laji ja kaikki eivät sitä valitettavasti sisäistä, Joidenkin on ilmeisen vaikea sulattaa KAJ;n huimaa suosiota. Osa suomalaisista on vielä 2020- luvullakin alemmuuskompleksista kärsivää perikateellista kansaa ja alemmuuden tunteet tulevat valitettavasti näkyviin etenkin suhteessa Ruotsiin.
KAJ:n pojat ovat aidosti vaatimattomia ja antavat musiikin ja esityksensä puhua puolestaan, heidän ei tarvitse erikseen elvistellä näkyvyyttä saadakseen. Videot missä ovat tanssineet BBB:n kertsin koreota muiden euroviisujen 2025 kilpailijamaiden kanssa ovat saaneet hymyn huulille ja hyvälle tuulelle joka kerran ja myös KAJ:n pojilla ja muilla kilpailijoilla on näyttänyt olevan aidosti kivaa keskenään. KAJ levittää positiivisuutta ja ilosanomaa tähän vaikeaan maailmantilanteeseen mitä ihmiset juuri nyt tarvitsevat. Sillä ei ole mitään tekemistä lastenla
Ei saa näin positiivisia juttuja kirjoittaa KAJsta tähän ketjuun, hyi hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naulan
Erika ansaitsi paikkansa viisuissa sataprosenttisesti tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Youtuben katsotuin on Tutta L'Italia. Bastu voi olla Escin kanavan katsotuin, mutta todellisuudessa Ponten lukemat on kaukana edellä.
Ja kaikki tietävät mistä tämä johtuu.
Itse kannatan sekä Erikaa että Kajta. Sekin on ihan mahdollista
En käsitä, miten yhden naisen ansaittu menestys voi olla suomalaisille näin kova pala.
Menestyksestä puhuminen on liioittelua vielä tässä vaiheessa.
Sanokaa et jollakin muulla soi päässä tutta iTALIA tutta iTALIA tutta i TA L I A :D ja joo ei varmaan lausuta noin. San marino kyllä yllätti. Olin tehnyt viisutietäjän ennen liveä, mutta esim san marinon kohdalla liven aikana vaihdoin että pääsee jatkoon.
Ihan paska. Tyylikkäällä lavashow'lla voisi parantua mutta kun sekin on tommonen. Ja äijillä vielä mustat naamiot! Onko tuo joku oodi benito mussolinille?
Odottavan aika on pitkä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitäpä nyt vaan pisti liikkeelle UMK:n uuden aikakauden. Eihän sellaisesta sovi nyt naiselle antaa kunniaa.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän olisi kannattanut olla vähän enemmän tikissä euroviisuesiintymistä varten. Sori.
Miksi?
Täähän on varsinainen tuhkimotarina, Erikan tie viisuvoittoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitäpä nyt vaan pisti liikkeelle UMK:n uuden aikakauden. Eihän sellaisesta sovi nyt naiselle antaa kunniaa.
Erikasta seuraava UMK:n taiteellinen johtaja!
Miksi tää yksi Erikan heitteri on niin aggressiivinen?
Euroviisut on kevyttä viihdettä ja suomalaisilla on tuplavoiton mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän olisi kannattanut olla vähän enemmän tikissä euroviisuesiintymistä varten. Sori.
Miksi?
BL on tikissä, luultavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan paska. Tyylikkäällä lavashow'lla voisi parantua mutta kun sekin on tommonen. Ja äijillä vielä mustat naamiot! Onko tuo joku oodi benito mussolinille?
Itse asiassa naamiomiehet ja soittajat ovat kaikki hyvinkin komeita miehiä, joten heitä voisi näyttää vähän enemmänkin. Ja huom, kaikilla on vaatteet päällä, joten paljaan pinnan avulla ei koiteta kerätä pisteitä!
Ei tietenkään kun sehän vihjaisi että ärsyttävä dj-ukko olisi miehiin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa naamiomiehet ja soittajat ovat kaikki hyvinkin komeita miehiä, joten heitä voisi näyttää vähän enemmänkin. Ja huom, kaikilla on vaatteet päällä, joten paljaan pinnan avulla ei koiteta kerätä pisteitä!
Ei tietenkään kun sehän vihjaisi että ärsyttävä dj-ukko olisi miehiin päin.
No kaikki tietää, että ei ole. Ihan naisen kanssa on perheen perustanut.
Esim Azerbaijanissa viisut alkavat vasta klo 23! Ja Perthissä klo 3 yöllä - kyllä varmaan Go-Jon perhe ainakin katsoo siihenkin aikaan :).