Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Monelta esiintyjältä puuttuu karismaa tänä vuonna. Belgia ja Saksa näin esimerkkinä. Vaikka biisi voisi kantaa, karisman puute ei kanna.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä suuri vääryys että Portugali pääsi Belgian sijaan. Tämä voi tarkoittaa sitä että joku muukin oddseissa korkealla ollut voi flopata.
Ei vaan, Belgia Norjan tai Islannin tilalla.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä sanoi aikoinaan, kun oli kuullut Erikan kisakappaleen, että Erika tulee olemaan seuraava euroopanvalloittaja ja menee tekemään sen, mikä häneltä jäi kesken. Ja siltä näyttää!!! Ihan mahtavaa, että Erika on kärkikahinoissa ja luultavasti Ruotsin kanssa, Viron kappaleella on suomalainen tekijä, Itävallalla suomalaisen suunnittelema asu, Käärijä esiintymässä...Historiallinen vuosi Suomelle joka tapauksessa. Otetaan ilo irti!
No ilman tuota Käärijä kytkyä Erika ei olisi lähellekään näin suosittu, joten paljosta saa olla kiitollinen Käärijälle...
Vierailija kirjoitti:
Monelta esiintyjältä puuttuu karismaa tänä vuonna. Belgia ja Saksa näin esimerkkinä. Vaikka biisi voisi kantaa, karisman puute ei kanna.
Mä olin positiivisesti yllättynyt Albaniasta. Olen usein rakastanut etnobiisejä viisuissa vaikkei etnobiisi toisaalta ole automaatio siihen että tykkään biisistä. Siis hittolainen miten intensiivinen kappale. Se laulajanainen on karismaattinen ja se tuijottelu puheosuus siltä mieheltä. Huh. Toi intensiivisyys tossa esityksessä tunkee ruudusta läpi. Versus joku siellä rallattelee biisinsä ja ei jotenkin vain kuitenkaan osaa ottaa lavaa tai kameraa haltuun. Osa Käärijänkin menestystä on ollut karisma,pidettävyys ja persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No onhan hänellä monia biisejä, jotka saaneet satoja miljoonia kuunteluita, käy katsomassa Spotifyssa jos kiinnostaa."
Niin, eli mitä HITTIbiisejä?? Nimeä tuon Bluen lisäksi nyt ainakin yksi, silloin olisi vähintään kahden hitin ihme. Eihän Darudekaan lopulta ollut kuin yhden Sandstormin ihme. Ei tuolla maailmalla mitään muita hänen biisejään tiedetä.
Mikä tarve nyt on ankeuttaa ja vähätellä artistia? Striimauksia kuitenkin löytyy kiitettävästi, vaikka tyyppi ei mikään superjulkkis olekaan.
Tyyppi voi olla superjulkkis etelä- ja keski-Euroopassa, mutta Suomessa tuntematon, koska suomalaisia ei kiinnosta kuin oman maan musiikki.
",Minunkaltaisilta tyypeiltä? Joo on ihan hirveästi uhkaa Israelin laulajalle. 🤣 Ohhoh että te ootte sekaisin, mutta eipä yllätä ihmiseltä, joka kannattaa Israelia ja pystyy sulkemaan silmänsä Israelin valtion hirmuteoilta."
Niin.Sinun mielestähän 1200 nuoren ihmisen tappaminen saman päivän aikana on ok. Jos olisit ollut mukana tuossa hävityksessä ja kokenut mitä Yuval, taitaisit vaihtaa puolta.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna julkaistaan Käärijän ja BL:n kappale. Kuulosti klipin perusteella hyvältä jytkeeltä.
Kiinnostaa jätkien lavashow ja tanssimuuvit!
Vaikka Viron Tommystä biiseineen voi olla montaa mieltä mielestäni hän onnistuu kuitenkin esityksessä tavalla että se on viihdyttävä omasta mielestäni. Olen kahden vaiheella viron kanssa. Se voi menestyä mutta toisaalta windows95manin kohtalokin voi olla mahdollinen sijoituksilta. Uskon enemmän top10:n silti
Sanokaa et jollakin muulla soi päässä tutta iTALIA tutta iTALIA tutta i TA L I A :D ja joo ei varmaan lausuta noin. San marino kyllä yllätti. Olin tehnyt viisutietäjän ennen liveä, mutta esim san marinon kohdalla liven aikana vaihdoin että pääsee jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin positiivisesti yllättynyt Albaniasta. Olen usein rakastanut etnobiisejä viisuissa vaikkei etnobiisi toisaalta ole automaatio siihen että tykkään biisistä. Siis hittolainen miten intensiivinen kappale. Se laulajanainen on karismaattinen ja se tuijottelu puheosuus siltä mieheltä. Huh. Toi intensiivisyys tossa esityksessä tunkee ruudusta läpi. Versus joku siellä rallattelee biisinsä ja ei jotenkin vain kuitenkaan osaa ottaa lavaa tai kameraa haltuun. Osa Käärijänkin menestystä on ollut karisma,pidettävyys ja persoona.
Kyllä Kolë on paras! Suoraan sanoen en ymmärrä Kolën puheroolia esityksessä ollenkaan, mutta hiljaisena ja puhumattomana tyyppinä hän on mainio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä sanoi aikoinaan, kun oli kuullut Erikan kisakappaleen, että Erika tulee olemaan seuraava euroopanvalloittaja ja menee tekemään sen, mikä häneltä jäi kesken. Ja siltä näyttää!!! Ihan mahtavaa, että Erika on kärkikahinoissa ja luultavasti Ruotsin kanssa, Viron kappaleella on suomalainen tekijä, Itävallalla suomalaisen suunnittelema asu, Käärijä esiintymässä...Historiallinen vuosi Suomelle joka tapauksessa. Otetaan ilo irti!
No ilman tuota Käärijä kytkyä Erika ei olisi lähellekään näin suosittu, joten paljosta saa olla kiitollinen Käärijälle...
Ja ilman Erikaa vuonna 2020 ei Käärijäkään olisi tajunnut osallistua UMK:hon. On puhunut tästä haastattelussa. Hauskaa, miten ympyrä sulkeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna julkaistaan Käärijän ja BL:n kappale. Kuulosti klipin perusteella hyvältä jytkeeltä.
Kiinnostaa jätkien lavashow ja tanssimuuvit!
Yleisö varmaan sekoaa
Käärijä ja Lasagna nähdään siis jo huomenna harjoituksissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se on silti fakta että Erikan sanojen mukaan tuo jättimikrofoni symboloi miehen erektiossa olevaa laukeavaa sukupuolielintä. Sen takia Erika kiipeää sen jättimikrofonin päälle koska se kuvaa tyydytystä. Tarvitaan tyydytys jotta voi laueta. Erikan biisi ja esitys kertoo yhdynnästä nautinnosta ja orgasmista. Erika on itse kertonut.
Satutäti saapui taas paikalle laittamaan sanoja Erikan suuhun.
Nyt on pakko vähän n*ssia pilkkua ja vaatia selityksiä. Ensinnäkin millä perusteella oletat minun olevan nainen kun kutsuit minua tädiksi? Toiseksi millä perusteella oletat minun saapuneen paikalle jos olen tässä koko aamun kirjoitellut? Kolmanneksi miten voin laittaa sanoja Erikan suuhun jos hän on itse nuo asiat julkisuudessa kertonut?
Olet oikeassa, satutäti on varmaan satupersoona nykyään?
Lastenlaululle ? Kaj esittää huumorimusiikkia, huumori ja erityisesti huumori musiikissa on vaikea laji ja kaikki eivät sitä valitettavasti sisäistä, Joidenkin on ilmeisen vaikea sulattaa KAJ;n huimaa suosiota. Osa suomalaisista on vielä 2020- luvullakin alemmuuskompleksista kärsivää perikateellista kansaa ja alemmuuden tunteet tulevat valitettavasti näkyviin etenkin suhteessa Ruotsiin.
KAJ:n pojat ovat aidosti vaatimattomia ja antavat musiikin ja esityksensä puhua puolestaan, heidän ei tarvitse erikseen elvistellä näkyvyyttä saadakseen. Videot missä ovat tanssineet BBB:n kertsin koreota muiden euroviisujen 2025 kilpailijamaiden kanssa ovat saaneet hymyn huulille ja hyvälle tuulelle joka kerran ja myös KAJ:n pojilla ja muilla kilpailijoilla on näyttänyt olevan aidosti kivaa keskenään. KAJ levittää positiivisuutta ja ilosanomaa tähän vaikeaan maailmantilanteeseen mitä ihmiset juuri nyt tarvitsevat. Sillä ei ole mitään tekemistä lastenlaulujen kanssa.
Suurin osa ei valitettavasti ymmärrä KAJ;n luomaa promoa suomalaisuudelle ja suomalaiselle saunalle joita on viety Suomesta Baselin kaduille useita.
Vierailija kirjoitti:
Lastenlaululle ? Kaj esittää huumorimusiikkia, huumori ja erityisesti huumori musiikissa on vaikea laji ja kaikki eivät sitä valitettavasti sisäistä, Joidenkin on ilmeisen vaikea sulattaa KAJ;n huimaa suosiota. Osa suomalaisista on vielä 2020- luvullakin alemmuuskompleksista kärsivää perikateellista kansaa ja alemmuuden tunteet tulevat valitettavasti näkyviin etenkin suhteessa Ruotsiin.
KAJ:n pojat ovat aidosti vaatimattomia ja antavat musiikin ja esityksensä puhua puolestaan, heidän ei tarvitse erikseen elvistellä näkyvyyttä saadakseen. Videot missä ovat tanssineet BBB:n kertsin koreota muiden euroviisujen 2025 kilpailijamaiden kanssa ovat saaneet hymyn huulille ja hyvälle tuulelle joka kerran ja myös KAJ:n pojilla ja muilla kilpailijoilla on näyttänyt olevan aidosti kivaa keskenään. KAJ levittää positiivisuutta ja ilosanomaa tähän vaikeaan maailmantilanteeseen mitä ihmiset juuri nyt tarvitsevat. Sillä ei ole mitään tekemistä lastenla
Höllää pipoa. Kuulostat PR-toimistolta.
Ei kukaan lue tollasia vuodatuksia, lopeta jo. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ilman Erikaa vuonna 2020 ei Käärijäkään olisi tajunnut osallistua UMK:hon. On puhunut tästä haastattelussa. Hauskaa, miten ympyrä sulkeutuu.
Naulan kantaan. Ilman Erikaa ei olisi koko UMK ilmiötä. Jos hän ei olisi 2020 osallistunut ja tehnyt läpimurtoa koko UMK olisi yhä joku osa-aikamuusikoiden vähän katsottu iltama jossain Caribian kylpylässä.
Todennäköisesti YLE olisi jo heittänyt hanskat tiskiin ja lopettanut koko ohjelman. Suomen euroviisuedustaja ilmoitettaisiin STT:n sähkeellä vuosittain ja itse sitten yrittäisi haalia sponsoreita ja joukkorahoitusta kisamatkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on jostain syystä päättänyt tehdä kaikkensa, että Erika menestyy.
Onko? Onhan hän Tommya ja KAJtakin promonnut. Erika on hänen ystävänsä, miksei häntä saisi kannustaa?
No se jää nähtäväksi. Yllättävän moni haparoi laulamisen kanssa tiistaina, eli yllätysepäonnistujia voi tulla tänäänkin.