Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
16201/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova meno paraatissa, traktori ja kaikki 😂

Pride kulkue näköjään samaan aikaan.

Niin........... missä heteroliput?!?!?!? Vaadin heteroillekin oman lipun sekä paraatidelegaation!

Mikset mennyt tuonne heterojen lipun kanssa, heteroillakin kun on oma lippu. Ette vaan tunnu sitä heiluttelevan, suutanne auotte senkin edestä. 

Sanonpa nyt vaan, että euroviisut ovat ihan koko kansan bileet. Ei ole tarkoitus, että siellä oikein erikseen tuodaan esiin seksuaalivähemmistöjen tunnuksia. Eivät nämä ole seksiviisut.

No miksi sinulle tulee heti

Olen niin tympääntynyt ihmisten lokerointiin milloin minkäkin perusteella. Se erottaa ja luo vastakkainasettelua, se ei yhdistä - niin kuin valheellisesti kuvitellaan. Kuka on mitäkin ja lippu käteen. Ei kiitos.

Mitä väliä tai merkitystä sillä on jos joku on jotakin. Se tieto on täysin merkityksetöntä ainakin itselleni.

Kaikki yhdessä - se on ollut aina minun periaatteeni.

Vierailija
16202/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää korostaa sitä että on gay? Me olemme ihmisiä ja viisuisssa ei ole mitään merkitystä oletko gay vai hetero tai kuuraketti. Kaikki seksuaalista suuntautumista osoittavat tunnukset siis piiloon ja pois kisoista.

No miksei siitä saisi iloita edes yhdessä tapahtumassa kerran vuodessa? Ei se ole keneltäkään pois jos vihdoin seksuaalivähemmistötkin saavat olla omia itsejään.

En kuulu seksuaalivähemmistöön mutta  olen pitänyt lapsesta asti sateenkaaresta sekä sen kaikista väreistä. Aion myös juhlia niin kuin sateenkaari-ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16203/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siitä maskotista niin pahoitettu mieltä. Mun mielestä se on ihan hemmetin hyvän näköinen 😂

Ottaakohan ihmiset ihan liian vakavasti Euroviisut.

Kyllä käy elämä ankeaksi ja raskaaksi, jos kaikesta aina pahoittaa mielensä. Ja aina kaikesta löytää sen ikävän puolen, jos ei itsensä - niin sitten muiden puolesta.

Vanhaan aikaan hautajaisissa kulki naisia jotka eivät olleet vainajan sukulaisia tai ystäviä, mutta kävivät hautajaisissa itkemässä. Itkijänaisiksi heitä kutsuttiin.

Mielensä pahoittajat ovat nykyisen aikamme itkijänaisia.

Vierailija
16204/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olis jo koko kisat ohi...

Voi kun olis jo joulu ohi..

Vierailija
16205/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, melkein punastuin kun näin Jakobin lantion liikkeet siinä Nordic partyssa.

Niinpä. He ovat seksikkäitä, vaikka eivät korosta sitä mitenkään. Aika jännä juttu oikeastaan..olemusko sen tekee vai mikä?

Vierailija
16206/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin Mattin chattia. Siellä joku toivotti "hyvää äitienpäivää kaikille sukupuolille"....?

Siis englanniksi. 

Äitienpäivä on äitienpäivä. En tajua tätä "kaikille sukupuolille".. 

Niitä ns. sukupuolia on nyt satoja jotka ei liity enää mitenkään biologiseen sukupuoleen. Eli biologinen Nainen voi sanoa olevansa mitä vain sukupuolta, mieskin jos vain haluaa... siitä tämä "kaikille sukupuolille".

Euroviisut ovat näiden ihmisten kokoontumisajot... Joten en tiedä haluanko katsoa tuota friikkisirkusta enää

Vierailija
16207/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, melkein punastuin kun näin Jakobin lantion liikkeet siinä Nordic partyssa.

Niinpä. He ovat seksikkäitä, vaikka eivät korosta sitä mitenkään. Aika jännä juttu oikeastaan..olemusko sen tekee vai mikä?

En minä nää kyllä näissä yhtään mitään erikoista.

Vierailija
16208/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan naisjuontajan nimeä studiossa suorassa lähetyksessä mikä eilen tuli ? Oliko entinen euroviisuedustaja ?

Vierailija
16209/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan naisjuontajan nimeä studiossa suorassa lähetyksessä mikä eilen tuli ? Oliko entinen euroviisuedustaja ?

Kuppilassa nimet näytti olevan.

Vierailija
16210/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää korostaa sitä että on gay? Me olemme ihmisiä ja viisuisssa ei ole mitään merkitystä oletko gay vai hetero tai kuuraketti. Kaikki seksuaalista suuntautumista osoittavat tunnukset siis piiloon ja pois kisoista.

No miksei siitä saisi iloita edes yhdessä tapahtumassa kerran vuodessa? Ei se ole keneltäkään pois jos vihdoin seksuaalivähemmistötkin saavat olla omia itsejään.

En kuulu seksuaalivähemmistöön mutta  olen pitänyt lapsesta asti sateenkaaresta sekä sen kaikista väreistä. Aion myös juhlia niin kuin sateenkaari-ihmiset.

Samoin mutta sateenkaari on nyt pilalla, seksuaalivähemmistö on tehnyt luonnosta luonnotonta, omineet jotain minkä kuuluisi olla meistä ihmisistä riippumatonta kauneutta, ei seksualisoitua. Siihen liittyy nyt myös ruskean sävyt mikä ei kuulu minun mielestä sateenkaareen.

Vierailija
16211/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaj:n pojat ovat yhtä seksikkäitä kuin kaurapuuro ja tyrnihillo. 

Vierailija
16212/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei näe, se välittyy heistä.

Vierailija
16213/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on horoskoopiltaan kalat eli ystävällinen, herkkä, taiteelliinen jne.

Vierailija
16214/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin Mattin chattia. Siellä joku toivotti "hyvää äitienpäivää kaikille sukupuolille"....?

Siis englanniksi. 

Äitienpäivä on äitienpäivä. En tajua tätä "kaikille sukupuolille".. 

Niitä ns. sukupuolia on nyt satoja jotka ei liity enää mitenkään biologiseen sukupuoleen. Eli biologinen Nainen voi sanoa olevansa mitä vain sukupuolta, mieskin jos vain haluaa... siitä tämä "kaikille sukupuolille".

Euroviisut ovat näiden ihmisten kokoontumisajot... Joten en tiedä haluanko katsoa tuota friikkisirkusta enää

Tekisit ison palveluksen, jos et katso, etkä kommentoi. 

Vierailija
16215/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei näe, se välittyy heistä.

No minulle ei välity niin.

Vierailija
16216/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaurapuuro ja tyrni terveellisiä joten nämäkin pojat sopivat hyvin lasten ja nuorten ihailun kohteeksi . Hauskoja esiintyjiä ja fiksuja , normaalin oloisia .Tykkään bändistä .

Vierailija
16217/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaurapuuro ja tyrni terveellisiä joten nämäkin pojat sopivat hyvin lasten ja nuorten ihailun kohteeksi . Hauskoja esiintyjiä ja fiksuja , normaalin oloisia .Tykkään bändistä .

Ei ne vanhemmillekaan pahaa tee :D

Vierailija
16218/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heille on käymässä, kuten kaikille joista liikaa vouhkataan, kyllästyminen. Ei myöskään ole pelkkää plussaa se jos ovat lasten suosikkeja. En usko heidän voittoon koska vitsi on jo kulunut. 

Vierailija
16219/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuossa kisassa edes pärjätä, jos ei esiinny seksi edellä? Siis, jos on "tylsä" hetero, eikä sittenkään hiero omia seksiasioitaan toisten naamaan, ainoastaan laulaa/ esiintyy hyvin?

Vierailija
16220/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ei jaksa arvostaa Kroatian ja Maltan translaki-protesteja. Eikä näitä Palestiinan lippujen heiluttajia. Kamala video yhdestä kurkunleikkaajasta johti kai jo poliisitutkintaan.

Ketju on lukittu.