Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
16241/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika ei pääse finaaliin. Pääsee Reeperbahnille. 

Kuules nyt huorittelumummo. Alat olla jo vähän väsy. 

Kukaan nuori edes tiedä mikä on reperbahn. 😆

Moni suomalainen opiskelija on vaihdossa Saksassa. 

Vierailija
16242/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi treenata sitä persettä ja ostaa istuvat pikkuhousut ennen kuin esittelee takamustaan. 

Kenenkään perse ei ole olemassa sun miellyttämiseksi. Jos et tykkää, katso muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16243/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylellä viisuja selostaa ruotsiksi kaksi selostajaa, suomeksi yksi. Milllä muilla vähemmistökielillä Suomessa viisut selostetaan?

Ainakin ukrainaksi taisi olla viime vuonna. Ja muistelen että saameksi oli myös vai olenko ihan erehtynyt?

Vierailija
16244/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missasin Turquoise Carpetin alun, Selittäisikö joku, miksi siinä lähetyksessä näytettiin vähän väliä jotain pelottavien pellejen paraatia? Just kun oli joku artisti matolla, niin sitten kesken kaiken näyttivät taas pellejä.

Lähetys oli tosi ankeaa katseltavaa. Redditissä joku paikallinen selitti nuo "pellet", on sellainen heille tärkeä vuosittainen tapahtuma tuo karnevaalikulkue. Maskit on tehty pelottamaan talvi pois kevään tieltä, ja niitä valmistellaan kuukausia etukäteen. Tämä ei kyllä välittynyt satunnaiskatsojalle ja oli kummasti tosiaan joillekin artisteille annettu vain lyhyt aika ja Portugali jäi kuulemma kokonaan näyttämättä. Liikaa käynnissä samalla kertaa ja opiskelijat ohjaajina.

Vierailija
16245/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missasin Turquoise Carpetin alun, Selittäisikö joku, miksi siinä lähetyksessä näytettiin vähän väliä jotain pelottavien pellejen paraatia? Just kun oli joku artisti matolla, niin sitten kesken kaiken näyttivät taas pellejä.

Lähetys oli tosi ankeaa katseltavaa. Redditissä joku paikallinen selitti nuo "pellet", on sellainen heille tärkeä vuosittainen tapahtuma tuo karnevaalikulkue. Maskit on tehty pelottamaan talvi pois kevään tieltä, ja niitä valmistellaan kuukausia etukäteen. Tämä ei kyllä välittynyt satunnaiskatsojalle ja oli kummasti tosiaan joillekin artisteille annettu vain lyhyt aika ja Portugali jäi kuulemma kokonaan näyttämättä. Liikaa käynnissä samalla kertaa ja opiskelijat ohjaajina.

Opiskelijoitten ottaminen tämän ohjelman tekijöiksi ei tainnutkaan olla ihan hyvä juttu?

Vierailija
16246/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi treenata sitä persettä ja ostaa istuvat pikkuhousut ennen kuin esittelee takamustaan. 

Kenenkään perse ei ole olemassa sun miellyttämiseksi. Jos et tykkää, katso muualle.

Aika vaikea katsoa muualle kun Hesarin sovelluksen etusivulla se ruma akka esitteli plösökankkujaan tuntikausia. Haluan nimittäin lukea uutisia. 

Mä kerron sulle nyt shokkivau-vinkin: sun ei tarvitse katsoa kenenkään kankkua vaikka se olisi sun naaman edessä. Mua ei häiritse kenenkään pyllyt koska en yksinkertaisesti katso niitä eikä minulla ole pakkomiellettä niistä toisin kuin sinulla. Jos sinua oikeasti häiritsee noin paljon jonkun toisen ihmisen perse, mene terapiaan. Ei ole normaalia hekumoida jonkun pikkuhousujen istuvuudesta ja pakaralihaksen kunnosta.

Vierailija
16247/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai näitäkin olisi voinut vähän avata katsojalle, kerta oli heidän kulttuuriin liittyviä juttuja. Toisaalta selostajien puheesta oli hankala saada selvää, joten voi olla että meni myös ohi jos on kerrottu.

Vierailija
16248/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikea katsoa muualle kun Hesarin sovelluksen etusivulla se ruma akka esitteli plösökankkujaan tuntikausia. Haluan nimittäin lukea uutisia. 

Mä kerron sulle nyt shokkivau-vinkin: sun ei tarvitse katsoa kenenkään kankkua vaikka se olisi sun naaman edessä. Mua ei häiritse kenenkään pyllyt koska en yksinkertaisesti katso niitä eikä minulla ole pakkomiellettä niistä toisin kuin sinulla. Jos sinua oikeasti häiritsee noin paljon jonkun toisen ihmisen perse, mene terapiaan. Ei ole normaalia hekumoida jonkun pikkuhousujen istuvuudesta ja pakaraliha

Aika pitkän sepustuksen kuitenkin viitsit aiheesta kirjoittaa.

Vierailija
16249/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai näitäkin olisi voinut vähän avata katsojalle, kerta oli heidän kulttuuriin liittyviä juttuja. Tois

Kerrankin niitä suomalaisia selostajia olisi kaivattu! Tai edes tekstitystä.

Vierailija
16250/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joka ikinen vuosi valitetaan jotain tällaista, ja joka ikinen vuosi suurin osa esiintyjistä on tavisheteroja tai ei ilmaise suuntaumustaan mitenkään. Ylivoimaisesti suurin osa voittajista on esittänyt ihan tavallisia biisejä. Mutta kun yksi tai muutama ilmaisee jotakin tähän asiaan liittyvää, alkaa itku että viisut on pelkkää seksiä ja/tai homoilua 🤷🏼.

Tiedoksi että valituksenne on raikkaasti suoraan vuodelta 1998, jolloin ennustettiin jo kirjaimellisesti maailmanloppua siksi että transihminen osallistui laulukilpailuun. Kuulemma lopunajat olivat tulleet ja ko. henkilön saisi t*ppaa kun tuolla tavalla nuorten mieliä myrkyttää.

Mikään ei siis ole lähes 30 vuodessa muuttunut! Euroviisut olkoot jatkossakin kaikkien paikka olla sellaisia kuin ovat, vaikka se kuinka sua ärsyttäisi."

Sivusta:

Kovasti ärsyyntyneeltä sinäkin vaikutat toisen kommentista. Anna toisten kommentoida näkemyksiään, vaikka se kuinka sua ärsyttäisi. Anna sinäkin kaikkien olla sellaisia kuin ovat.

Vierailija
16251/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö täällä keskustellaan Erikan pyllystä? Itse oon vaan niin innoissani viisuviikosta, en malta odottaa semejä ja lauantain finaalia!

Vierailija
16252/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latvian Tautumeitaksen kaikilla jäsenillä (6 kpl) on kauniimmat pyllyt kuin Erikalla. 

Maltalla ja Tanskalla sitä persettä vasta riittääkin! Miksei mummot triggeröidy niistä? 

Vierailija
16253/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täällä puhunut Tsekin ihanasta miehestä ja mua niin naurattaa toi UMK:n instan video, myös Jaakko on 'hieman' häikäistynyt hänestä :D. Mutta siis, onhan hänellä ihan huikee karisma. Mä en kyllä saisi sanaa suustani, jos pitäis hänelle puhua. 

Vierailija
16254/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä meinaatte äänestää semissä? (jos live on hyvä)

Paljonko se maksaa?

Äänestys on maksullinen, soittamalla se maksaa 1,52 euroa ja tekstiviestillä sekä verkkosivuilla äänestys maksaa 1,50 euroa.

Harmi, että on nostettu hintaa 50 % viime vuodesta, mutta se oli ennakoitavissa, kun näin oli UMK:ssakin maksullisten äänten osalta. Ollaan kalliimpien maiden joukossa varmaan nyt.

Vierailija
16255/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain foorumia jossa voi keskustella Euroviisuista ilman että on pakko lukea keskustelua Erikan vartalosta?

Vierailija
16256/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain foorumia jossa voi keskustella Euroviisuista ilman että on pakko lukea keskustelua Erikan vartalosta?

Suomalaista foorumia jossa voi keskustella suomeksi. -sama-

Vierailija
16257/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin eilen vanhoja viisuvetoja ja ei hitto miten tuli ikävä sitä vuotta kun Måneskin voitti ja Blind Channel oli mukana. Oli se Damiano vaan seksikäs. Koskahan tuollaista mieskomeutta saisi viisuihin uudestaan?

Damiano on ilmeisesti tulossa viisuihin:) Tuo vuosi oli kyllä mahtava. Kannustin hulluna Channelia sinä vuonna. Oli upea esitys. Niinkuin Måneskin myös. Sinä vuonna oli kunnon asenne.

Se oli hyvä vuosi. 👌

Öö, Chanel oli 2022 ja Måneskin 2021. Niin se aika näköjään kultaa muistot, mutta eivät olleet samana vuonna nämä.

Mitä vattua??? BD ja Måneskin olivat samoissa kisoissa Rotterdamissa vuonna 2022. Måneskin voitti, BD kuudes.

Vierailija
16258/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin niitä suomalaisia selostajia olisi kaivattu! Tai edes tekstitystä

Mä itse asiassa vaihdoin YouTubesta Yle Areenaan, kun kommentaattorit eivät osanneet Erikasta oikein sanoa muuta kuin että ääntää saksaa hassusti ja eivät tunnistaneet Latvian biisiä, kun se soi paraatin taustalla. Mutta tosiaan sama porukka sielläkin oli äänessä, vaikka Mikko Silvennoinen oli juuri tässä tapahtumassa ihan paikan päällä, vissiin sitten vain somesisältöä tekemässä.

Vierailija
16259/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä meinaatte äänestää semissä? (jos live on hyvä)

Paljonko se maksaa?

Äänestys on maksullinen, soittamalla se maksaa 1,52 euroa ja tekstiviestillä sekä verkkosivuilla äänestys maksaa 1,50 euroa.

Harmi, että on nostettu hintaa 50 % viime vuodesta, mutta se oli ennakoitavissa, kun näin oli UMK:ssakin maksullisten äänten osalta. Ollaan kalliimpien maiden joukossa varmaan nyt.

No jo on törkeä hinta Suomessa! Mun asuinmaassa yksi ääni on 0,50 EUR ja aion käyttää kaikki 20 ääntä sekä semissä että finaalissa :o!

Vierailija
16260/26028 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö täällä keskustellaan Erikan pyllystä? Itse oon vaan niin innoissani viisuviikosta, en malta odottaa semejä ja lauantain finaalia!

Erika ottaa itse löysät pakaransa esille koko ajan.

Löysä sullon housussas.

Ketju on lukittu.