Kotipizza ! Onko hinnat mielestänne kohdallaan?
Tuntuu että kalliin puoleista kun laittaa pari lisämaustetta niin ei saa 20 kymppisestä juuri rahaa takaisin?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän sen yrittäjän elää. Toki itse tehden tulee halvemmaksi.
Voitolle näyttää jäävän!
En ole käynyt moneen vuoteen. Tosi kallista tai ainakin jos ei ole mitään alea. Vieressä pizzabuffet ja pääset sisään hintaan 15e, hintaan sis kanansiivet, monipuolinen salaatti ja limsat.
Muu on kohdallaan paitsi maku ja hinta.
No ei todellakaan ole hinnat kohdillaan. En tilaa koskaan Kotipizzasta mitään.
Eivät käytä edes suomalaista lihaa enää
Ihan kohdallaan on olleet. Silloin tällöin ostan jonkin pizzan alesta ja syön kotona. Todellista kotipizzaa!
Grandiosaa (sama firma) saa halvemmalla kaupasta.
Kotipizzan gluteeniton pizzapohja on kuin pahvia. Saan kaupan pakastealtaasta paremman gluteenittoman pizzan vitosella.
Aiemmin olivat hyviä. Nykyään suorastaan surkeita.
Minun pizza kotipizzassa maksaa 13.90. Aina voi luottaa makuun. Parasta on.
Eihän siinä ikinä ole ollut hinta kohdillaan, kokoonsa ja täytteisiinsä nähden alusta lähtien ylihintaista tavaraa.
En tiedä, olen viimeksi käynyt 25 vuitta sitten pikkulapsena. Karvakädeltä saa parhaat pitsat.
TattiPÖLY. PoroPÖLY. Eipä lisättävää.
Ei, varsinkin kun tekijät joka puolessa ovat muita kun suomipoikia ja liha, ulkomailta tuotua hal4l kuraa.
Paikalliselta carvakädeltä saa isomman pizzan samaan hintaan, pienen limun ja ilmaisen kotiinkuljetuksen kaupan päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitolle näyttää jäävän!
Kyllä yritys, mutta entäs se pizzan paistaja yrittäjä?
Kotipizza - yritystiedot, päättäjät, taloustiedot
Yhtiön Kotipizza Oyj liikevaihto oli 37,68 miljoonaa ja tilikauden tulos 653 tuhatta. Liikevaihto laski 0,2%. Liikevoittoprosentti oli 32,1%. Tiedot perustuvat ...