Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä näkyy olevan tapana alapeukuttaa sellaisia kommentteja, joissa kehutaan positiivisuutta. :D :D Ootte te kyllä melkoisia mörrimöykkyjä, pikku kullat...
Ja sinä olet melkoisen alentuva.
En suinkaan vaan ihan tavallinen realisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä näkyy olevan tapana alapeukuttaa sellaisia kommentteja, joissa kehutaan positiivisuutta. :D :D Ootte te kyllä melkoisia mörrimöykkyjä, pikku kullat...
Ja sinä olet melkoisen alentuva.
Olisiko sinulla jotain sanottavaa siitä negatiivisesta suhtautumisesta positiivisiin kommentteihin?
Mun mielestä kaj:n biisi ei kestä kuuntelua. Sillon kun sen kuuli ekaa kertaa niin oli tarttuva jne, mutta nyt en siedä koko biisiä :D välttelen sitä nyt, ehkä kuulostaa taas toukokuussa hyvältä. En tykännyt BL:stä viime vuonna, mutta ymmärsin miksi ihmiset tykkäsi ja se biisi kesti kuuntelua. Kaj:n biisistä tulee nyt vaan lastenlaulu vibat kaikessa yksinkertaisuudessaan.
Saksa on pysynyt mun suosikkina (suomen ohella toki) ja elättelen toiveita, että nyt natsaisi myös heille hyvä sija.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaj:n biisi ei kestä kuuntelua. Sillon kun sen kuuli ekaa kertaa niin oli tarttuva jne, mutta nyt en siedä koko biisiä :D välttelen sitä nyt, ehkä kuulostaa taas toukokuussa hyvältä. En tykännyt BL:stä viime vuonna, mutta ymmärsin miksi ihmiset tykkäsi ja se biisi kesti kuuntelua. Kaj:n biisistä tulee nyt vaan lastenlaulu vibat kaikessa yksinkertaisuudessaan.
Minä taas kuuntelen Bastua yhä, mutta sitä BL:n biisiä en (paitsi se kotikutoinen 'rammstein'-versio tubessa, vaihtelun vuoksi), se BL olikin aika kertakäyttökamaa, ja toisekseen matki liikaa Rammsteinia, vaikka se suosikkini viime vuonna olikin.
Vierailija kirjoitti:
suomi ykkösenä :)
Näkevät suomen mahdollisuuden jopa voittoon! mä en pitänyt biisistä ensin, mutta live oli ihan tajuton. Jos se tunne tulee nytkin niin voitto ei ole mahdoton. Biisi on niin jury ystävällinen myös!
Oon samaa mieltä williamin ja debanin kanssa, että tää vuosi on vähän kuin 2011. Oon odottanut tämmöstä vuotta, ettei voittaja tosiaankaan ole selvillä.
Vierailija kirjoitti:
Oon samaa mieltä williamin ja debanin kanssa, että tää vuosi on vähän kuin 2011. Oon odottanut tämmöstä vuotta, ettei voittaja tosiaankaan ole selvillä.
Itävalta tai Ruotsi. Onhan se melkein selvillä.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi pisteiden laskusysteemi meni tuohon aikaan? Miten se 2016 muuttui? Nyt siis jury-yleisö on 50-50, mutta miten se tuohon aikaan oli?
Ruotsinkielisestä Pohjanmaasta tulee mieleen valtavat kasvihuoneet ja turkistarhat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi pisteiden laskusysteemi meni tuohon aikaan? Miten se 2016 muuttui? Nyt siis jury-yleisö on 50-50, mutta miten se tuohon aikaan oli?
samoin kuin nytkin?
Vierailija kirjoitti:
Jep!! Yllättävän tasaista ja moni maa huomioidaan.
Minusta 2021 oli vuosi, ettei voittaja ollut selvillä. Ero myös ranskan ja italian välillä oli lopulta melko pieni jos en ihan väärin muista. Oli useita maita voittotaistelussa italia, ranska, malta(floppas telessä), ukraina, islanti,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
samoin kuin nytkin?
Ainakaan eurovisionworldin sivulla ei näy erittelyä tuomari- ja yleisöpisteiden välillä ennen kuin vasta vuoden 2016 kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep!! Yllättävän tasaista ja moni maa huomioidaan.
Toivottavasti ei nähdä samaa tilannetta kuin esim. viime vuonna, jolloin lähes kaikki raadit antoivat Sveitsille 12. Olisi tympeetä, jos jo siinä vaiheessa voi arvata että aha, tämä taitaa olla voittaja. Sitä kun ei isokaan yleisöpotti sitten ratkaise, kuten Käärijän kohdalla nähtiin.
Luulisin kyllä, että myös raatipisteet jakautuisivat tänä vuonna vähän tasaisemmin?
Muita, jotka tykkää Norjan biisistä? Luulisi saavan ainakin yleisöpisteitä, vaikka raadit varmaan jättää taas lähes pisteittä kuten jostain syystä niin monen muunkin norjalaisen esityksen kohdalla ovat tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Eihän voittaja viime vuonnakaan ollut etukäteen mitenkään selvillä. Lisäksi kilpailua sotki Hollannin viime hetken diskaus, jota ilman tulostaulukko olisi taatusti näyttänyt aivan toiselta.
Eikö tuo pisteiden spekulointi ole turhaa ajantuhlausta. Norja ei saanut viime vuonna yleisöpisteitä kuin 4.
"Vaikka nimenomaan etenkin tuomarit Ruotsia suosivat - nykyisen pisteiden laskun aikakaudella vain kerran yleisö on antanut Ruotsille korkeammat pisteet kuin tuomarit. Mm. Benjamin Ingrosso selitti huonot yleisöpisteensä sillä että "eihän Ruotsia äänestetä kun meitä vihataan kun olemme niin hyviä"."
Mitähän tänä vuonna? Osa on sitä mieltä, että Ruotsi ei saisi taas voittaa (siis ihan noitten kansainvälisten viisufanien keskuudessa, ei vain Suomen), osa taas on ihastuneita kun Ruotsilla on tänä vuonna autenttinen (kuten he asian ilmaisevat) esitys ja että he antavat Ruotsille kaiken anteeksi. On tää käsittämätöntä jos viisuissa äänestetään tai jätetään äänestämättä jonkun maan vuoksi.