Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja siitä key changesta ovat kaikki tykänneet ja maininneet.
Minusta tuon olisi voinut jättää pois muuten. Viisukliseistä kliseisin :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt yhtäkään reaktiovideota, missä bastusta ei olisi tykätty. Varmaan sellaisiakin on, mutta ei ole vielä osunut omalle kohdalle.
Toy ja Coy ei tykänneet.
Eivät tykänneet Erikastakaan yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuon olisi voinut jättää pois muuten. Viiskliseistä kliseisin :DDD
Joo mutta sopii siihen biisiin, lisää pökköä pesään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei, ei missään nimessä pois :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt yhtäkään reaktiovideota, missä bastusta ei olisi tykätty. Varmaan sellaisiakin on, mutta ei ole vielä osunut omalle kohdalle.
Toy ja Coy ei tykänneet.
No niin, yksi löytyi!
On siellä tubessa yksi toinenkin negatiivinen reaktiovideo, en nyt yhtään muista minkä niminen tyyppi oli.
Yksi israelilainen kuivakan oloinen tyyppi, nimeä en muista. Hän tosin lyttäsi monet muutkin biisit.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi pitää poistattaa viestejä vain kun niissä on omasta mielestä väärä mielipide :D
UMK-ketjussakin Goldien ja Erikan fanit poistattivat kilpaa toistensa viestejä, ettei vaan kumpikaan näyttäisi suositulta. Ihmeellistä käytöstä, eikö voi vain hyväksyä että ihmisillä on monia makuja ja kaikki eivät ole samaa mieltä kuin itse.
Tämmöinen on kyllä tosi lapsellista. Ihan kuin näillä vauvapalstan kommenteilla ja ylä/alapeukuilla olisi jotain merkitystä itse kilpailussa. No ei tietenkään ole. Kunhan vaan heitellään mielipiteitä, miksei ne saisi olla täällä, jos ei ole mitään sääntöjen vastaista, en käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toy ja Coy ei tykänneet.
No niin, yksi löytyi!
On siellä tubessa yksi toinenkin negatiivinen reaktiovideo, en nyt yhtään muista minkä niminen tyyppi oli.
Yksi israelilainen kuivakan oloinen tyyppi, nimeä en muista. Hän tosin lyttäsi monet muutkin biisit.
Joo, se se oli mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin, ettei noihin reaktiovideoihin voinut luottaa? Kun eikös se ollut niin että silloin kun nuo tubettajat tykkäsivät Erikasta, se oli vain kohteliaisuutta ja niiden on pakko kehua kaikkia, jotta eivät menetä katsojia.
No luulen kanssa, että kaupallinen intressi näissä on suuri.
Jenkit varsinkin on aina, että WOW! Amazing! jne. - ihan sama, mitä videota arvioivat.
Vierailija kirjoitti:
Eräs nuorehko nainen ei tykännyt, kun "ei ole minun tyylistä musaa". Sauna oli hänen mielestään niin tiettyjen maitten juttu, ettei se muka kiinnosta muualla. Sitten paljaistui, että hän oli joskus asunut Suomessa, ilmeisesti oli seurustelut täällä menneet ketuiksi ja jäänyt jotain hampaankoloon... Myös yksi jenkkitubettajamies sanoi, ettei kuulu hänen mielimusiikkiinsa eikä anna paljoa pointseja. Mun mielestä aika kökkö perustelu yleisesti ottaen kansainvälisiä reaktiovideoita tekevältä henkilöltä jämähtää siihen omaan mielimusiikkiinsa. Sellaisia on ollut aika monta, jotka sanoo ettei usko Bastun yltävän kärkeen, mutta tarttuva ja hyväntuulinen biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa peittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs nuorehko nainen ei tykännyt, kun "ei ole minun tyylistä musaa". Sauna oli hänen mielestään niin tiettyjen maitten juttu, ettei se muka kiinnosta muualla. Sitten paljaistui, että hän oli joskus asunut Suomessa, ilmeisesti oli seurustelut täällä menneet ketuiksi ja jäänyt jotain hampaankoloon... Myös yksi jenkkitubettajamies sanoi, ettei kuulu hänen mielimusiikkiinsa eikä anna paljoa pointseja. Mun mielestä aika kökkö perustelu yleisesti ottaen kansainvälisiä reaktiovideoita tekevältä henkilöltä jämähtää siihen omaan mielimusiikkiinsa. Sellaisia on ollut aika monta, jotka sanoo ettei usko Bastun yltävän kärkeen, mutta tarttuva ja hyväntuulinen biisi.
Tarttuva ja hyväntuulinen nimenomaan. Monilla näilläkin, jotka ovat epäilevästi tai jopa nuivahkosti suhtautuneet, on biisin aikana jalka kummasti alkanut vipattaa ja hymy väkisin noussut suupieliin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä ihan realistinen huoli, että saunateema ei iske Suomen ja näiden muiden pohjoisten saunamaiden ulkopuolella yhtä kovaa. Tuntuu että moni suomalainen ei oikein osaa ottaa huomioon että vaikka täällä mennään aivan vilpittömästi sekaisin kun sauna mainittu, näin ei välttämättä tapahdu maissa jossa sauna ei ole mikään oman kansan juttu ja se saatetaan nähdä enemmän vitsin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään usko saunateeman purevan tarpeeksi laajalti enkä siis usko voittoon.
Mutta ainakin meillä pohjoisilla mailla on hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs nuorehko nainen ei tykännyt, kun "ei ole minun tyylistä musaa". Sauna oli hänen mielestään niin tiettyjen maitten juttu, ettei se muka kiinnosta muualla. Sitten paljaistui, että hän oli joskus asunut Suomessa, ilmeisesti oli seurustelut täällä menneet ketuiksi ja jäänyt jotain hampaankoloon... Myös yksi jenkkitubettajamies sanoi, ettei kuulu hänen mielimusiikkiinsa eikä anna paljoa pointseja. Mun mielestä aika kökkö perustelu yleisesti ottaen kansainvälisiä reaktiovideoita tekevältä henkilöltä jämähtää siihen omaan mielimusiikkiinsa. Sellaisia on ollut aika monta, jotka sanoo ettei usko Bastun yltävän kärkeen, mutta ta
Ei se pelkkä teema vaan itse biisi. Monet ovat tubevideossakin kommentoineet, etteivät ymmärrä sanaakaan mutta tykkäävät silti.
Siellä on muitakin kilpailijoita kuin Kaj ja Erika haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna Windowsmanillä oli koko finaalin ainut modulaatio! Kyllä iski hyvin kun se sieltä viimein tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toy ja Coy ei tykänneet.
No niin, yksi löytyi!
Hyvä, että muistat AINA mainita tämän israelilaisen tyypin :(
Vierailija kirjoitti:
On totta, että ruotsinkieli on paljon sointuvampi, myös eestinkieli kuulostaa paremmalta laulettuna.
Eesti on suomen lähisukukieli ja kuulostaa aika paljon samalta.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on muitakin kilpailijoita kuin Kaj ja Erika haloo.
Kyllä. Ketju on harvinaisen rasittavaa luettavaa. Ensin on 10 viestiä, joissa kehutaan Kajta, sitten tulee Erikan puolustajien vuoro ja lopuksi valitetaan, että viestejä on taas poistettu mielivaltaisesti. Sama meno on jatkunut jo muutaman viikon. Noille kahdelle voisi perustaa oman, yhteisen ketjun.