Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Onko kenelläkään tietoa siitä miten jaksaa EscUnitedin Matt Friedrich? Hän oli paljon poissa kanavalta viime kaudellakin ilmeisesti on sairastunut vakavasti. Matt oli ennen niin aktiivinen. EscUnited oli paras viisukanava minun mielestä, täytyy kyllä myöntää, että Wiwibloggs on kohentanut tyyliä YouTubessa. Harmi vaan, että nettisivustolla ei ole valvontaa ja se toimii lähinnä monipersoona trollien sontaluukkuna.
Totta. Mattia oli kiva seurata. Samoin oon jäänyt kaipaamaan sitä pirteää brittipoikaa, olisko ollut Lukevision tms. Myös Eestin poikaa oli kiva seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on muitakin kilpailijoita kuin Kaj ja Erika haloo.
Kyllä. Ketju on harvinaisen rasittavaa luettavaa. Ensin on 10 viestiä, joissa kehutaan Kajta, sitten tulee Erikan puolustajien vuoro ja lopuksi valitetaan, että viestejä on taas poistettu mielivaltaisesti. Sama meno on jatkunut jo muutaman viikon. Noille kahdelle voisi perustaa oman, yhteisen ketjun.
Miksi pitää joka päivä tuoda noi videon katselut ja tykkäykset ja lällätellä niillä ja että Erikallapa on vähemmän, ihan lastentarhan touhua.
No joo ja kun sitten joku huomauttaa Tutta l'Italiasta, niin sitä ei yhtäkkiä lasketakaan kun ei ole viisujen kanavalla. Ihmeellistä Mikkelin kittausta koko homma. Ei nuo luvutkaan kaikkea tu
Tulee kyllä jo spagettia ulos korvista...
Älä vingu, eihän sun pakko ole tuota biisiä kuunnella. En mäkään jaksa sitä saunarallatusta enää, mutta siksipä en sitä luukutakaan.
Itävalta taitaa olla voittaja. En ole kappaletta kuullut, mutta muiden ihmisten kommenttien perusteella. Olen itse kuullut vain Ruotsin kappaleen, ja muita en edes aio kuunnella. Heitän vain huviksi veikkaukseni tänne.
Vierailija kirjoitti:
Itävalta taitaa olla voittaja. En ole kappaletta kuullut, mutta muiden ihmisten kommenttien perusteella. Olen itse kuullut vain Ruotsin kappaleen, ja muita en edes aio kuunnella. Heitän vain huviksi veikkaukseni tänne.
Hyvä veikata voittajaa vaikkei ole kuullut kappaletta...
Tulipahan mieleen tuosta Itävallan kappaleesta, kun sitä hehkutetaan. Te, jotka olette seuranneet viisuja tiiviimmin jo vuosia, niin onko teillä minkäänlaista tuntumaa siitä, miten tuomarit tuota pisteyttäisivät? Voiko olla odotettavissa samankaltainen suvereeni ylistyspisteytys, kuin viime vuonna Nemolle ja toissa vuonna Loreenille? Toki tulee riippumaan live-esityksestä. Vai voiko se Itävallan tapaisella kappaleella olla täysi arvoitus?
En oikein tiedä, vaikka pidän kappaleesta niin en sitä paljoa jaksa kuunnella. Onko se kuitenkin liian oopperaa, liian kimakalla äänellä laulettu? Liian tekotaiteellinen?
Vierailija kirjoitti:
Tulipahan mieleen tuosta Itävallan kappaleesta, kun sitä hehkutetaan. Te, jotka olette seuranneet viisuja tiiviimmin jo vuosia, niin onko teillä minkäänlaista tuntumaa siitä, miten tuomarit tuota pisteyttäisivät? Voiko olla odotettavissa samankaltainen suvereeni ylistyspisteytys, kuin viime vuonna Nemolle ja toissa vuonna Loreenille? Toki tulee riippumaan live-esityksestä. Vai voiko se Itävallan tapaisella kappaleella olla täysi arvoitus?
En oikein tiedä, vaikka pidän kappaleesta niin en sitä paljoa jaksa kuunnella. Onko se kuitenkin liian oopperaa, liian kimakalla äänellä laulettu? Liian tekotaiteellinen?
Olisko jollain viisuasiantuntijalla tähän jotain kommentoitavaa? Täällähän peräänkuulutettiin että puhuttaisiin viisuista eikä vain Kaj-Erika-jankkausta.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko Puolan kappaleen hehkutusta? Nimittäin tuolla eurovision fans -ryhmässä siitä tykätään, ja sillä on paljon katseluita youtubessa. Itseeni ei vain uppoa vaikka olen yrittänyt.
Puolalaiset hehkuttaa masterpiecensä koko ajan. Aika kun avaan facen viisusivun, siellä on Justyna hyppimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko Puolan kappaleen hehkutusta? Nimittäin tuolla eurovision fans -ryhmässä siitä tykätään, ja sillä on paljon katseluita youtubessa. Itseeni ei vain uppoa vaikka olen yrittänyt.
Puolalaiset hehkuttaa masterpiecensä koko ajan. Aika kun avaan facen viisusivun, siellä on Justyna hyppimässä.
En yleensäkään pidä tällaisista isoon ääneen "läpihuudetuista" biiseistä. Suomen biisissä mielestäni hivenen samaa vikaa - tämä siis vain henk.koht. mielipide. Omille korville ja omaan makuun soveltuu paremmin biisit, joissa on laulettua melodiaa ja sävyjä.
Less is More.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko jollain viisuasiantuntijalla tähän jotain kommentoitavaa? Täällähän peräänkuulutettiin että puhuttaisiin viisuista eikä vain Kaj-Erika-jankkausta.
Tuomarit tulevat antamaan Itävallalle ääniä, se on varma. Kappale on ainakin videolla taidokas. Miten toimii live??
Itselle ei niin uppoa, vaikka olen suuri ooppera ystävä. Nämä kimakat miesäänet ei ole mun juttu, sori vaan kaikki Itävallan ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mattia oli kiva seurata. Samoin oon jäänyt kaipaamaan sitä pirteää brittipoikaa, olisko ollut Lukevision tms. Myös Eestin poikaa oli kiva seurata.
En muista Lukea, mutta Gaben kyllä. Hän tubettaa edelleen, mutta joskus tuntuu, että hän käy vähän ylikierroksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolalle on kyllä annettu todella surkea esiintymispaikka semifinaalissa, joten voi tehdä tiukkaa päästä finaaliin. Hieman kyllä ihmetyttää, millä perusteella esiintymispaikat on jaettu.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Matt aktivoituu taas siinä vaiheessa kun kilpailut kunnolla käynnistyy. Hänhän asuu käsittääkseni USAssa, joten aikaerokin on varmasti merkittävässä osassa siihen miten paljon pystyy seuraamaan.
Herran pieksut tätä palstaa! Nyt ei saa enää edes mainita Ranskan biisiä eikä muutaman vuoden takaista Portugalin voittajabiisiä, kun viestit menee poistoon.
Mikä teitä vaivaa? Älkää sitten peräänkuuluttako keskustelua viisuista, kun ette kestä mitään mielipiteitä!
Piste ja aamen. Poistun enkä aio palata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolalle on kyllä annettu todella surkea esiintymispaikka semifinaalissa, joten voi tehdä tiukkaa päästä finaaliin. Hieman kyllä ihmetyttää, millä perusteella esiintymispaikat on jaettu.
En oikein ymmärrä näitä esiintymispaikoista jauhamista. Jos kappale ja esitys on hyvä, niin eikö sitä silloin äänestetä, ihan sama esiintyykö ensimmäisenä, keskellä vai viimeisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä näitä esiintymispaikoista jauhamista. Jos kappale ja esitys on hyvä, niin eikö sitä silloin äänestetä, ihan sama esiintyykö ensimmäisenä, keskellä vai viimeisenä?
Kyllä sillä vaan ihan tilastollisestikin on valtava merkitys pääseekö esiintymään ohjelman loppuvaiheessa vai joutuuko aloituspaikoille. Puola on laitettu esiintymään semifinaalissaan toisena, jota kutsutaan ns. kuoleman paikaksi juuri siitä syystä, että siltä paikalta on muita harvemmin päästy finaaliin. Toki mm. 3. esiintymispaikka on käytännössä lähes yhtä huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Mites esiintymispaikka 6? Molemmilla ennakkosuosikeilla, Itävallalla ja Ruotsilla, on 6. paikka omissa semeissään. Sattumaako?
Mä olen aina luullut, että esiintymispaikat ihan puhtaasti arvotaan. No sehän mielenkiintoista, jos niittenkin kanssa jotenkin voidaan pelata.... En pahemmin seuraa viisuja kylläkään, joten tyhmyyteni tässä asiassa sallittakoon.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina luullut, että esiintymispaikat ihan puhtaasti arvotaan. No sehän mielenkiintoista, jos niittenkin kanssa jotenkin voidaan pelata.... En pahemmin seuraa viisuja kylläkään, joten tyhmyyteni tässä asiassa sallittakoon.
Ei taideta arpoa, se millainen esitys on vaikuttaa.
Joo, se on nähtävä ja kuultava. Tosin kyllä moni muukin ensiesitys kiinnostaa. Viime vuonna muistaakseni Wiwibloggs taisi striimata suorana, mitähän tänä vuonna on tarjolla?