Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Tämä yksi trolli näyttää olevan ihan liekeissä! Persoonallisuushäiriö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä yksi trolli näyttää olevan ihan liekeissä! Persoonallisuushäiriö?
Kuules nyt! Sinä senkin hirvi! Minä olen ollut asiallinen jo monta päivää.
Ei sun tarvi kaikkia syytöksiä ittees ottaa. Olen sulle aiemminkin koittanut olla ystävällinen, mutta otat kaiken haukkuna.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Australiaa ja Israelia semissä, omaa maatahan ei voi.
Joku täällä väitti että Suomesta ei muka voisi äänestää Ruotisia semissä? Miten se on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Australiaa ja Israelia semissä, omaa maatahan ei voi.
Joku täällä väitti että Suomesta ei muka voisi äänestää Ruotisia semissä? Miten se on mahdollista?
Suomi ja Ruotsi on eri semifinaaleissa. Ei siis voi äänestää kumpaankaan suuntaan.
Arvostan hyvää ja puhdasta lauluääntä. Siksi aion äänestää Israelia. Kisan paras ääni.
Laura Voutilainen - Addicted to you. Kauhea kohu oli kun hänellä oli niin kallis paita päällä! :D
Kohu oli siitä että esiintyi niin miesmäisenä farkut jalassa. Olisi pitänyt laittaa "naista peliin ja minihame päälle". Kyllä on asiat taantuneet parissa vuosikymmenessä kun Erika Vikmania vaaditaan apinanartun raivolla toppahaalariin.
Vierailija kirjoitti:
Laura Voutilainen - Addicted to you. Kauhea kohu oli kun hänellä oli niin kallis paita päällä! :D
Kohu oli siitä että esiintyi niin miesmäisenä farkut jalassa. Olisi pitänyt laittaa "naista peliin ja minihame päälle". Kyllä on asiat taantuneet parissa vuosikymmenessä kun Erika Vikmania vaaditaan apinanartun raivolla toppahaalariin.
Ja siitä että silkkipaita maksoi tuhansia ja tuhansia euroja.
Ja taas poistunut viestejä. Jopa mun asiallinen riippuu asiasta vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan hyvää ja puhdasta lauluääntä. Siksi aion äänestää Israelia. Kisan paras ääni.
Olet selvä trolli, joka ajaa vaan omaa poliittista agendaansa tietämättä kilpailijoista mitään. Hyvä ja puhdas lauluääni löytyy vaikka kuinka monelta.
En ole trolli. Huom.minun mielestäni kenelläkään muulla ei ole yhtä hyvää lauluääntä. Se on jännä juttu kun esittää mielipiteensä josta toinen ei pidä niin haukutaan trolliksi. Ja varsinkin Israelin edustajasta jos pitää. Politiikka ei vaikuta minkään vertaa minun musiikkimakuun.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan nyt varmasti kuunnellut kaikki kappaleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Suomen kappale Bada bastu.
No virallisesti se on joo Ruotsin biisi, mutta oikeastko olette sitä mieltä ettei se ole suomalainen ja ns. meidän biisi??
Tottakai on meidän!
No ei kyllä todellakaan ole, alennat ruotsalaisia tekijöitä.
Sinä alennat KAJ'ta. Ihan he ovat suomalaisia ja itse biisinsä takana. Pakko ottaa pari ruotsalaista mukaan tekijätiimiin, koska melloissa niin vaaditaan, että biisintekijöinä on ruotslaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muissa ketjuissa yhtä paljon palstahäiriköitä kuin tässä ?
Tässä sekä umk-ketjussa on ollut kyllä ihmeellistä terrorisointia tänä vuonna. Spämmätään ties mitä sontaa sivukaupalla ja asiallisia viestejä poistellaan.
Onko ymmärryksessä v**** vikaa?? Oon ollut asiallinen saa***** monta päivää. En ole mikään v***** häirikkö. Ymmärrä jo. Per****
Et ole ollut. Se että kirjoitat muutaman normaalin viestin ei tarkoita että olet kokonaan asiallinen. Nytkin taas sulla on joku iltamania päällä ja spämmäät näitä asiattomuuksia tänne. Kukaan ei jaksa näitä juttuja, mutta siitähän sä sen tyydytyksen saat että pääset terrorisoimaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No virallisesti se on joo Ruotsin biisi, mutta oikeastko olette sitä mieltä ettei se ole suomalainen ja ns. meidän biisi??
Tottakai on meidän!
Sinä alennat KAJ'ta. Ihan he ovat suomalaisia ja itse biisinsä takana. Pakko ottaa pari ruotsalaista mukaan tekijätiimiin, koska melloissa niin vaaditaan, että biisintekijöinä on ruotslaisia.
Osittain totta kyllä. Itselleni on jäänyt hämäräksi, kuinka suuri osa BBB:stä on ruotsalaisten tuotosta. Sanat nyt oletettavasti suomalaistrion, kun on se Vöyrin murre, ja lauluosuus, mutta kaikki muu sitten....
"Ja taas viestit poistettiin, usean tunnin ajalta, eli tässä vastaukseni uudestaan: mulle on väliä sillä mitä laulajat/bändit tekevät vapaa-ajallaan. Mielestäni ei voi sanoa että kuunnellaan vaan, koska joku muukin on salaa tehnyt jotain kamalaa. Mun mielestä ne kamalat teot pitää paljastaa ja kuuntelu = rahavirta lopettaa."
No siinäpähän selvität 37 eri maan laulajien perhe-elämät. Toivottavasti osaat joka maan kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on meidän!
Osittain totta kyllä. Itselleni on jäänyt hämäräksi, kuinka suuri osa BBB:stä on ruotsalaisten tuotosta. Sanat nyt oletettavasti suomalaistrion, kun on se Vöyrin murre, ja lauluosuus, mutta kaikki muu sitten...
Onhan Tommy Cashinkin biisin tekijätiimissä suomalainen, Käärijän tuottaja. Onko se nyt niin tarpeellista tietää tasan tarkkaan kuka on tehnyt mitäkin biisin valmistuessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on meidän!
Osittain totta kyllä. Itselleni on jäänyt hämäräksi, kuinka suuri osa BBB:stä on r
Vähättelet ruotsalaisten osuutta, joka on varmasti merkittävä niinkuin ovat podcastissa osuudestaan kertoneetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä että silkkipaita maksoi tuhansia ja tuhansia euroja.
Oikeasti? Näyttää olleen hikoiluttavaa materiaalia, kun kainalot hiessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on meidän!
Osittain totta kyllä. Itselleni on jäänyt hämäräksi, kuinka suuri osa BBB:stä on ruotsalaisten tuotosta. Sanat nyt oletettavasti suomalaist
Itse taas ovat sanoneet, että ruotsalaiset on auttaneet nimenomaan sanoitusten muuttamisessa murteesta ruotsalaisille paremmin ymmärrettäväksi. Jossain haastattelussa kysyttiin, että mitä vaihtavat tilalle jos eräs sana joudutaan muuttamaan ja KAJn jäsenet kysyi ehdotusta ko. toimittajalta luvaten, että hänetkin laitetaan yhdeksi biisin tekijäksi, jos keksii niin hyvän sanan, että sitä tullaan käyttämään.
Jahas, tällaista menoa ketjussa. Palataanpa sitten joku toinen päivä.
Näinkö oli, enpä muistakaan. Muistaisin kyllä, jos olisi ollut ilman paitaa.