Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein havaitsin niin Puolan lavashow:ssa näkyy kaikki neljä elementtiä: vesi, maa, tuli ja ilma.
Gaja tarkoittaa myös maapalloa
Sanotaanko biisissä siis siitä, että Olen maa ?
Kyllä olet oikeilla jäljillä. Gaia (m.kreik. , Maa) on kreikkalaisessa mytologiassa alkujumala, maaemo, joka on useiden jumalten ja titaanien äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka poistattaa viestejä taas urakalla?
Ilmeisesti täällä ei saa puhua israelilaisista.
Eikä suomalaisista ja ruotsalaisista
Siltä vaikuttaa.
Vaikuttaa siltä, että tänä vuonna on/olisi voittoon mahdollisuus Itävallalla. On kaunista miehen laulamaa ja niin musikaalista, mutta kai hän on mies, kun pääsee niin korkealle soinnuissa.
Muuten sana Itävalta on minunsta kauhea nimi, musiikin, taiteen, baletin ja kauniiden rakennusten maalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan Larsson sanoi Erikan pääsevän finaaliin, koska semifinaalissa ei ole tuomareita, mutta loppukilpailussa Erika ei tule sijoittumaan korkealle.
Lars Jansson taas sanoi, että Erika pääsee loppukilpailiin ja sijoittuu korkealle.
Semeissä ei ole tuomareita! Tämähän on hieno asia, sehän tarkoittaa sitä, että raatien suosikeiksi epäiltyjen, kuten vaikkapa sen Itävallan kiekukaulan, tie päättyy semifinaaliin!
Onko Latviaa ihastellut kukaan? Se on minulla Top 5 joukossa. Erottuu musiikkityylillään edukseen tämänvuotisten ehdokkaiden keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan Larsson sanoi Erikan pääsevän finaaliin, koska semifinaalissa ei ole tuomareita, mutta loppukilpailussa Erika ei tule sijoittumaan korkealle.
Lars Jansson taas sanoi, että Erika pääsee loppukilpailiin ja sijoittuu korkealle.
Semeissä ei ole tuomareita! Tämähän on hieno asia, sehän tarkoittaa sitä, että raatien suosikeiksi epäiltyjen, kuten vaikkapa sen Itävallan kiekukaulan, tie päättyy semifinaaliin!
Kiekukaula. Tuo oli osuvasti sanottu. Minusta itävallan biisi on tylsä. Liian oopperaa. Lauluääni käy korviin ja päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katotaas nyt päättyykö, ite ainakin aion äänestää itävaltaa
Vierailija kirjoitti:
Onko Latviaa ihastellut kukaan? Se on minulla Top 5 joukossa. Erottuu musiikkityylillään edukseen tämänvuotisten ehdokkaiden keskellä.
Kukas sieltä olikaan? Olenkohan edes kuunnellut?
Taisin minä sen Latvian kuunnella enkä tykännyt. Pakko sanoa taisin kun en aina luota omaan muistiini.
Tsekin laulajalla on hyvä ääni.
En nyt tiedä kuuluuko ihan aiheeseen. Mutta euroviisuissa ei olla ajateltu valoyliherkkiä ihmisiä. Eikä epileptikkoja. Valoyliherkkiä ihmisiä on varmasti aika paljon. Ja sielläkin paljon räikeitä valoja pyroja muita.
Vierailija kirjoitti:
Taisin minä sen Latvian kuunnella enkä tykännyt. Pakko sanoa taisin kun en aina luota omaan muistiini.
Eikös Latvia ole jonkinlainen kopio-Vesna. Tänä vuonna jostain toisestakin maasta oli yrittämässä samanlainen naislaulajien ryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Latvia ole jonkinlainen kopio-Vesna. Tänä vuonna jostain toisestakin maasta oli yrittämässä samanlainen naislaulajien ryhmä.
Voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesna tuli minullakin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika ilmoitti pärjäävänsä paremmin kuin Kaj. Kovat puheet. Meni lopullisesti maku tuohon laulajaan.
Ei kaikkea pidä ottaa niin vakavasti. Kasvata vähän nahkaa...
Moni voisi kasvattaa nahkaa täällä keskustellessakin. Ettei tarvitsisi poistattaa viestejä heti jos itse on eri mieltä....
Moni voisi myös mennä itseensä ja jättää kirjoittamatta viestejä jotka joutuvat automaattisesti poistoon eli tahallinen trollaaminen vähemmälle.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/2836299/se-tunne-kun-tullaan-vaittaa-na…
Heh
Joskus on tullut mietittynä voiko esim kaksi kilpailijaa voittaa euroviisut. Tai siis jos esim Käärijä ja Loreen olisi saaneet identtisesti saman pistemäärän. Miten voittaja olisi ratkaistu. Olisiko ollut kaksi voittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa huumorikappaleen tekeminen ja esitys on vaikeampaa kuin on jonkun poplaulun. Bara Bada Bastu ei ole pelkkä vitsi, vaan tasokas ja mukaansa tempaava. Kuinkahan monella kielellä sitä jo lauletaan? Ainakin espanjaksi, arabiaksi, hebreaksi, ranskaksi, englanniksi ja äsken kuulin virolaisen bändin esittävän BaraBadaBastu vironkielellä.
Totta kaj viraali-ilmiöstä revitään kaikki huomioarvo irti kun voidaan.
Minä oon ainakin jo ihan kyllästynyt koko kappaleeseen kun Kaj'ta ja BBB:tä tuutataan joka suunnasta. Jotenkin väkisin väännettyä verrattuna Käärijä-huumaan. Ja kappale on siis yksi vuoden lemppareistani.
Jos oikein havaitsin niin Puolan lavashow:ssa näkyy kaikki neljä elementtiä: vesi, maa, tuli ja ilma.
Gaja tarkoittaa myös maapalloa
Sanotaanko biisissä siis siitä, että Olen maa ?