Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
9461/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein havaitsin niin Puolan lavashow:ssa näkyy kaikki neljä elementtiä: vesi, maa, tuli ja ilma.

Gaja tarkoittaa myös maapalloa

Sanotaanko biisissä siis siitä, että Olen maa ?

Vierailija
9462/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikein havaitsin niin Puolan lavashow:ssa näkyy kaikki neljä elementtiä: vesi, maa, tuli ja ilma.

Gaja tarkoittaa myös maapalloa

Sanotaanko biisissä siis siitä, että Olen maa ?

Kyllä olet oikeilla jäljillä. Gaia (m.kreik. , Maa) on kreikkalaisessa mytologiassa alkujumala, maaemo, joka on useiden jumalten ja titaanien äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9463/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka poistattaa viestejä taas urakalla?

Ilmeisesti täällä ei saa puhua israelilaisista.

Eikä suomalaisista ja ruotsalaisista

Siltä vaikuttaa.

Vierailija
9464/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että tänä vuonna on/olisi voittoon mahdollisuus Itävallalla. On kaunista miehen laulamaa ja niin musikaalista, mutta  kai hän on mies, kun pääsee niin korkealle soinnuissa.

Muuten sana Itävalta on minunsta kauhea nimi, musiikin, taiteen, baletin ja kauniiden rakennusten maalle.

Vierailija
9465/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jan Larsson sanoi Erikan pääsevän finaaliin, koska semifinaalissa ei ole tuomareita,  mutta loppukilpailussa Erika ei tule sijoittumaan korkealle. 

Lars Jansson taas sanoi, että Erika pääsee loppukilpailiin ja sijoittuu korkealle.

Semeissä ei ole tuomareita! Tämähän on hieno asia, sehän tarkoittaa sitä, että raatien suosikeiksi epäiltyjen, kuten vaikkapa sen Itävallan kiekukaulan, tie päättyy semifinaaliin!

Vierailija
9466/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Latviaa ihastellut kukaan? Se on minulla Top 5 joukossa. Erottuu musiikkityylillään edukseen tämänvuotisten ehdokkaiden keskellä.

Vierailija
9467/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jan Larsson sanoi Erikan pääsevän finaaliin, koska semifinaalissa ei ole tuomareita,  mutta loppukilpailussa Erika ei tule sijoittumaan korkealle. 

Lars Jansson taas sanoi, että Erika pääsee loppukilpailiin ja sijoittuu korkealle.

Semeissä ei ole tuomareita! Tämähän on hieno asia, sehän tarkoittaa sitä, että raatien suosikeiksi epäiltyjen, kuten vaikkapa sen Itävallan kiekukaulan, tie päättyy semifinaaliin!

Kiekukaula. Tuo oli osuvasti sanottu. Minusta itävallan biisi on tylsä. Liian oopperaa. Lauluääni käy korviin ja päähän. 

Vierailija
9468/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katotaas nyt päättyykö, ite ainakin aion äänestää itävaltaa

Vierailija
9469/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Latviaa ihastellut kukaan? Se on minulla Top 5 joukossa. Erottuu musiikkityylillään edukseen tämänvuotisten ehdokkaiden keskellä.

Kukas sieltä olikaan? Olenkohan edes kuunnellut? 

Vierailija
9470/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin minä sen Latvian kuunnella enkä tykännyt. Pakko sanoa taisin kun en aina luota omaan muistiini.

Vierailija
9471/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekin laulajalla on hyvä ääni.

Vierailija
9472/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä kuuluuko ihan aiheeseen. Mutta euroviisuissa ei olla ajateltu valoyliherkkiä ihmisiä. Eikä epileptikkoja. Valoyliherkkiä ihmisiä on varmasti aika paljon. Ja sielläkin paljon räikeitä valoja pyroja muita.

Vierailija
9473/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin minä sen Latvian kuunnella enkä tykännyt. Pakko sanoa taisin kun en aina luota omaan muistiini.

Eikös Latvia ole jonkinlainen kopio-Vesna. Tänä vuonna jostain toisestakin maasta oli yrittämässä samanlainen naislaulajien ryhmä.

Vierailija
9474/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Latvia ole jonkinlainen kopio-Vesna. Tänä vuonna jostain toisestakin maasta oli yrittämässä samanlainen naislaulajien ryhmä.

Voi olla.

Vierailija
9475/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesna tuli minullakin mieleen.

Vierailija
9477/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika ilmoitti pärjäävänsä paremmin kuin Kaj. Kovat puheet. Meni lopullisesti maku tuohon laulajaan.

Ei kaikkea pidä ottaa niin vakavasti. Kasvata vähän nahkaa...

Moni voisi kasvattaa nahkaa täällä keskustellessakin. Ettei tarvitsisi poistattaa viestejä heti jos itse on eri mieltä....

Moni voisi myös mennä itseensä ja jättää kirjoittamatta viestejä jotka joutuvat automaattisesti poistoon eli tahallinen trollaaminen vähemmälle.

Vierailija
9478/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9479/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tullut mietittynä voiko esim kaksi kilpailijaa voittaa euroviisut. Tai siis jos esim Käärijä ja Loreen olisi saaneet identtisesti saman pistemäärän. Miten voittaja olisi ratkaistu. Olisiko ollut kaksi voittajaa.

Vierailija
9480/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa huumorikappaleen tekeminen ja esitys on vaikeampaa  kuin on jonkun poplaulun. Bara Bada Bastu  ei ole pelkkä vitsi, vaan tasokas ja mukaansa tempaava.  Kuinkahan monella kielellä sitä jo lauletaan? Ainakin espanjaksi, arabiaksi, hebreaksi, ranskaksi, englanniksi ja äsken kuulin virolaisen bändin esittävän BaraBadaBastu vironkielellä.

Totta kaj viraali-ilmiöstä revitään kaikki huomioarvo irti kun voidaan. 

Minä oon ainakin jo ihan kyllästynyt koko kappaleeseen kun Kaj'ta ja BBB:tä tuutataan joka suunnasta. Jotenkin väkisin väännettyä verrattuna Käärijä-huumaan. Ja kappale on siis yksi vuoden lemppareistani. 

Ketju on lukittu.