Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
9421/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen ja Ruotsin lapset äänestävät KAJ:n voittoon. Vanhat fossiilit eivät voi asialle mitään. Varma voitto Ruotsille. Tässä rallatuksessa on Tiputanssi ilmiö.

Eihän Suomi ja Ruotsi edes saa äänestää KAJ'ta semissä. Eikä Ruotsi finaalissakaan tietenkään.

Eli vankimmat tukijat ovat poissa kuvioista!

Vierailija
9422/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen ja Ruotsin lapset äänestävät KAJ:n voittoon. Vanhat fossiilit eivät voi asialle mitään. Varma voitto Ruotsille. Tässä rallatuksessa on Tiputanssi ilmiö.

Eihän Suomi ja Ruotsi edes saa äänestää KAJ'ta semissä. Eikä Ruotsi finaalissakaan tietenkään.

Luulitko sinä, että Euroviisut voisi voittaa kahden maan äänillä 😂 Kaj toki on hurmannut ympäri maailmaa, joten heillä on ihan hyvät mahdollisuudet voittoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9423/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko sinä, että Euroviisut voisi voittaa kahden maan äänillä 😂 Kaj toki on hurmannut ympäri maailmaa, joten heillä on ihan hyvät mahdollisuudet voittoon.

Höpö höpö, toukokuussahan se nähdään, ei tule voittamaan tämä.

Vierailija
9424/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Erikan showta on kehuttu? Minä olen lukenut vain kommentteja siitä miten Erika on kankealiikkeinen. Esitys on ala-arvoinen. Että valitettavasti todennäköisesti menee finaaliin, mutta tulee siellä menestymään heikosti.

Itseä jo harmittaa etukäteen, jos Erika vie jonkun paremman edustajan paikan finaalissa.

Tässä onkin sitten kysymys: Minkä maan toivoisitte pääsevän Erikan sijasta ensimmäisestä  semifinaalista finaaliin?

Maltan. Olen alkanut tykätä siitä ihan biisinä. Ja ennenkuin kukaan tulee vouhkaamaan, että Maltahan tietenkin menee finaaliin, niin sanon että eipä se ole niille itsestäänselvää.

Mun ykkönen niistä heikoista vaihtoehdoista on silti Serbia. Eikös se ole samassa semissä..

Vierailija
9425/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se hienoa ( : . Ruotsalaiset ikyllä sanovat, että he ovat tyytyväisiä mihin tahansa, kisat  on kallis juttu järjestää.  KAJ  tulee olemaan top3   ja vähintään sijoittuu  top10.

Vierailija
9426/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semeissä jaetaan paljon vähemmän pisteitä kuin finaalissa, joten jokainen piste on arvokas. Toki Islannista, Norjasta ja Virosta tulee pisteitä. 

Vierailija
9427/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Erikan showta on kehuttu? Minä olen lukenut vain kommentteja siitä miten Erika on kankealiikkeinen. Esitys on ala-arvoinen. Että valitettavasti todennäköisesti menee finaaliin, mutta tulee siellä menestymään heikosti.

Itseä jo harmittaa etukäteen, jos Erika vie jonkun paremman edustajan paikan finaalissa.

Tässä onkin sitten kysymys: Minkä maan toivoisitte pääsevän Erikan sijasta ensimmäisestä  semifinaalista finaaliin?

Maltan. Olen alkanut tykätä siitä ihan biisinä. Ja ennenkuin kukaan tulee vouhkaamaan, että Maltahan tietenkin menee finaaliin, niin sanon että eipä se ole niille itsestäänselvää.

Mun ykkönen niistä heikoista vaihtoehdoista on silti Serbia. Eikös se ole samassa semissä..

Inhoan Maltaa, toivottavasti ei pääse jatkoon, Viro toinen ärsyttävä.

Vierailija
9428/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laittais jonku jumalattoman ison kiukaan, lasiluukulla, jossa lieskat näkyvät alakerrasta, onhan niitä sellaisia.

KAJn esitys on täydellinen ihan sellaisena kuin se on jo nähty. Joutuvat tosin tekemään muutoksia ainakin tanssijoiden osalta, koska esiintyjiä on nyt yksi liikaa. Harmi sinänsä, koska ne tanssijatkin onnistuu esityksessä loistavasti.

Että nyt jo tanssijatkin onnistuu loistavasti  xD. Eikö koreografi pikemminkin?

Kehuiko joku koreografia esimerkiksi Käärijän tanssijoiden kanssa`?? kyllähän niitä tanssijoita kehuttiin ihan itsessään

Vierailija
9429/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Itävallan kiekumisbiisi tai Ruotsin kummelipläjäys ei kumpikaan voita, olis tylsin voittaja ikinä, äitijankkis lobannut hyvin niin ei kiinnosta enää koko Ruotsi.

Minun suosikit on juuri Itävalta ja Ruotsi. Toivon Kajn voittoa!

Mulla samat suosikit, mutta San Marinokin kävis. Jännitän kyllä, pääseekö se edes finaaliin.

Vierailija
9430/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laittais jonku jumalattoman ison kiukaan, lasiluukulla, jossa lieskat näkyvät alakerrasta, onhan niitä sellaisia.

KAJn esitys on täydellinen ihan sellaisena kuin se on jo nähty. Joutuvat tosin tekemään muutoksia ainakin tanssijoiden osalta, koska esiintyjiä on nyt yksi liikaa. Harmi sinänsä, koska ne tanssijatkin onnistuu esityksessä loistavasti.

Kehuiko joku koreografia esimerkiksi Käärijän tanssijoiden kanssa`?? kyllähän niitä tanssijoita kehuttiin ihan itsessään

Täysin aiheesta heitäkin kehuttiin.

Vierailija
9431/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan Maltaa, toivottavasti ei pääse jatkoon, Viro to

Ai, no sitten niitä ei voi päästää finaaliin.

Vierailija
9432/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jan Larsson sanoi Erikan pääsevän finaaliin, koska semifinaalissa ei ole tuomareita,  mutta loppukilpailussa Erika ei tule sijoittumaan korkealle. 

Lars Jansson taas sanoi, että Erika pääsee loppukilpailiin ja sijoittuu korkealle.

Vierailija
9433/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ:n Melloesityksessä se "vesi" näytti hienolta. Ymmärrän myös miksi nuotio oli siinä, onhan se näyttävämpi kuin höyryävä kiuas.

Vierailija
9434/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä edelleenkään ymmärrä Ukrainan biisiä. Ja Viron vielä vähemmän. 

Vierailija
9435/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kehuttiin. Sehän oli ruotsalainen Benke Rydman. Ilman koreografiaa tuostakaan esityksestä ei olisi tullut yhtään mitään.

Vierailija
9436/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te voitte kutsua mua ihmisrupikonnaksi. 

Mua jo vähän rupee säälittämään. Mutta hei me muut keskustellaan viisuista ja sä puhut itsestäs. Ihan oikeesti sun kannattaa vaihtaa ketjua, tai sit osallistut keskusteluun aiheesta.

Turhaa täällä mieltäsi pahoitat.

Vierailija
9437/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomenkieliset kannustavat Erikaa ja Suomea, ruotsinkieliset KAJ'ta ja Ruotsia

Eiköhän enemmistö kannata sitä mistä tykkää enemmän.

Höpö, höpö taas:(

Vierailija
9438/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te voitte kutsua mua ihmisrupikonnaksi. 

Mua jo vähän rupee säälittämään. Mutta hei me muut keskustellaan viisuista ja sä puhut itsestäs. Ihan oikeesti sun kannattaa vaihtaa ketjua, tai sit osallistut keskusteluun aiheesta.

Turhaa täällä mieltäsi pahoitat.

Olet erehtynyt henkilöstä. Olen täällä monta päivää puhunut euroviisuista. Joten lopettaisitko syytökset kiitos. Toi rupikonna juttu oli ihan vaan semmonen kun jotkut kutsuu mua äitijankkaajaksi. Niin annoin vaan toisen esimerkin miksi mua voi kutsua. Jos haluaa ihan väkisin olla varma mikä viesti on mun kirjoittama.

Vierailija
9439/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin ihmetyttää, että UMK:n finaalissa ei ollut yhtään Suomen poliittista tilannetta kritisoivaa kappaletta. Varmasti joku tällainen on karsintoihin tehty. Tällainen maan sisäpolitiikan ja hallituksen kritisointi kappaleessa on kuitenkin eri asia kuin kaikkien tietämän maailmanpoliittisen tilanteen. 

Vierailija
9440/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että Itävalta voittaa tuomariäänillä. Kappale on samantyylinen kuin viime vuoden voittaja, joten myös kansa äänestää näitä vähän haasteellisempia esityksiä.

Ruotsi toka. Muut onkin arvoitusta.

Tykkään kyllä enemmän Azerbaijanin Mamagaman laulajan äänestä enemmän kuin Itävallan JJ:stä. Biisikin tarttuvampi.

Ketju on lukittu.