Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
9441/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen ja Ruotsin lapset äänestävät KAJ:n voittoon. Vanhat fossiilit eivät voi asialle mitään. Varma voitto Ruotsille. Tässä rallatuksessa on Tiputanssi ilmiö.

Eihän Suomi ja Ruotsi edes saa äänestää KAJ'ta semissä. Eikä Ruotsi finaalissakaan tietenkään.

Eli vankimmat tukijat ovat poissa kuvioista!

Mitkä maat ovat Erikan vankimmat tukijat?

Vierailija
9442/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia täällä nuo tai tuo riidankylväjä. Räyhää ihan yksistään. No mahtuuhan tänne kaikenlaisia, ja ne on helppo ohittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9443/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin edustajalla on sentään edes vaatteet päällä esityksessään toisin kuin Suomen edustajalla ja luultavasti monella muulla. 

Vedä se Ruotsi peffaasi jo!

Kyllä Ruotsista saa puhua, onhan Ruotsi yksi voittajasuosikki.

Vierailija
9444/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei Israelin biisi kosketa yhtään, vaikka kuinka peilaisin sitä laulajan taustaa vasten ja koen suurta myötätuntoa hänen kokemastaan valtavasta traumasta. Mutta kun tuossa biisissä ei ole mitään - täysin tavallinen balladi tavallisilla sanoilla ja tavallisella esityksellä. En oikein hyväksy nyyhkytarinalla ratsastamista kun ei ne itse kappaleen paukut vaan riitä. Toki heiluu varmasti silti kärjessä, ja syyn tiedämme.

Ei kyllä siitä tykätään aidosti, luepa vaikka viisukuppilaa, kaunis kolmella kielellä laulettu kappale.

En minä sanonut ettei kukaan voi tykätä aidosti. Mua ei vaan kosketa yhtään eikä mielestäni biisi ansaitse huippusijoitusta, on myös huonompi kuin viime vuotinen. Mutta sekin on faktaa että tulee taas saamaan valtavasti ääniä jotka ei liity itse biisiin. Sitä faktaa on ihan turha kieltää.

Vierailija
9445/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJsta tulee vielä suurempi ilmiö kuin Käärijästä.

Käärijän biisi oli jotenkin agressiivinen KAJ on puhdasta iloa.

Vierailija
9446/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen ja Ruotsin lapset äänestävät KAJ:n voittoon. Vanhat fossiilit eivät voi asialle mitään. Varma voitto Ruotsille. Tässä rallatuksessa on Tiputanssi ilmiö.

Eihän Suomi ja Ruotsi edes saa äänestää KAJ'ta semissä. Eikä Ruotsi finaalissakaan tietenkään.

Eli vankimmat tukijat ovat poissa kuvioista!

Mitkä maat ovat Erikan vankimmat tukijat?

Hyvä kysymys. Ei osaa sanoa. Hänellä on vankkoja tukijoita viisufaneissa eri puolilla Eurooppaa. 

Vierailija
9447/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sekä Erika että Kaj muistavat nyt että siihen isran noitaan pidetään sitten ammottavaa välimatkaa. 

Tämä "isran noita",Yuval Raphael, selviytyi hengissä terroristien 7. lokakuuta -23 järjestämästä verilöylystä. Hän piiloutui pommisuojaan kibbutzilla 50 muun ihmisen kanssa ja haavoittui sinne heitettyjen kranaattien aiheuttamista sirpaleista. Yuval jäi henkiin 11 muun kanssa, koska oli piilossa pommisuojaan tapettujen ihmisten ruumiiden alla kahdeksan tunnin ajan. Lujahermoinen nainen, jos tuollaisen kokemuksen jälkeen voi vielä elää kutakuinkin normaalia elämää. Olen huomannut, että New day will rise vaikuttaa kuulijoihin vahvasti, aivan eri tavalla kuin muut viisubiisit, ja aivan syystäkin.

Tuommoisen kokemusken jälkeen ei yhdet euroviisut tunnu missään.

Vierailija
9448/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei Israelin biisi kosketa yhtään, vaikka kuinka peilaisin sitä laulajan taustaa vasten ja koen suurta myötätuntoa hänen kokemastaan valtavasta traumasta. Mutta kun tuossa biisissä ei ole mitään - täysin tavallinen balladi tavallisilla sanoilla ja tavallisella esityksellä. En oikein hyväksy nyyhkytarinalla ratsastamista kun ei ne itse kappaleen paukut vaan riitä. Toki heiluu varmasti silti kärjessä, ja syyn tiedämme.

Ei kyllä siitä tykätään aidosti, luepa vaikka viisukuppilaa, kaunis kolmella kielellä laulettu kappale.

En minä sanonut ettei kukaan voi tykätä aidosti. Mua ei vaan kosketa yhtään eikä mielestäni biisi ansaitse huippusijoitusta, on myös huonompi kuin viime vuotinen. Mutta sekin on faktaa että tulee taas saamaan valtavasti ääniä jotka ei liity itse biisiin. Sitä faktaa on ihan turha

Se oli viime vuonna se, mutta valitettavasti kaikkein kovimmat hc-viisufanit elävät edelleen samoissa tunnelmissa. Monet tubettajat laittavat Israelin biisin top-listoissaan aina viimeisille sijoille ja osa ei pysty edes kirjoittamaan maan nimeä. Viisukuppilan arviot ovat viisukuppilan arvioita.

Vierailija
9449/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse te koko aika masinoitte henk koht hyökkäyksiä mua vastaan. Jopa silloin kun olen asiallinen. Miksi?

Älä nyt ihan oikeasti aikuinen (?) ihminen viitsi. Sä jankkaat ensin vaikka mitä asiattomuuksia ja ällötyksiä tänne viikko kaupalla ja me muut joudutaan poistattamaan satoja sun viestejä. Sitten kirjoitat muutaman asiallisen aiheeseen liittyvän viestin - ja saat muuten niihin ihan normaaleja vastauksia. Sitten vedät taas jutut yli ja alat jauhaa Erikan perseestä tai jotain yhtä kehittävästä ja alat itkeä kun muut hermostuu sulle että "mähän oon jo puhunut asiallisesti Euroviisuista". LOPETA ja mene nyt oikeasti pois tästö ketjusta.

Vierailija
9450/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo Laika party on jotenkin kauhean surullinen. Outo aihe tehdä tanssibiisi.

Vierailija
9451/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse te koko aika masinoitte henk koht hyökkäyksiä mua vastaan. Jopa silloin kun olen asiallinen. Miksi?

Älä nyt ihan oikeasti aikuinen (?) ihminen viitsi. Sä jankkaat ensin vaikka mitä asiattomuuksia ja ällötyksiä tänne viikko kaupalla ja me muut joudutaan poistattamaan satoja sun viestejä. Sitten kirjoitat muutaman asiallisen aiheeseen liittyvän viestin - ja saat muuten niihin ihan normaaleja vastauksia. Sitten vedät taas jutut yli ja alat jauhaa Erikan perseestä tai jotain yhtä kehittävästä ja alat itkeä kun muut hermostuu sulle että "mähän oon jo puhunut asiallisesti Euroviisuista". LOPETA ja mene nyt oikeasti pois tästö ketjusta.

Käsittääkseni Erikan takapuoli on ollut jo otsikoissakin joten miksi siitä ei saisi puhua? En ole ainoa joka siitä on nähnyt vaivaa. Hän valitettavasti sattuu olemaan e

Ei vaan sinä kirjoitat törkeyksiä ja sitten uhriudut. Yhtäkään tappouhkausta en ole tänne koskaan kirjoittanut enkä usko sekuntiakaan että tänne on tuhansia sellaisia kirjoitettu. Täällä on lukuisia kirjoittajia joilta kaikilta olet pilannut tämän ketjun jo viikkojen ajan. Vedät kilareita alapeukuista ja parin päivän välein keksit uuden törkyjankkauksen aiheen. Miten se on mielestäsi asiallista? Niihin asiallisiin viesteihisi oletkin saanut asiallisia vastauksia, kumma juttu eikö?

Vierailija
9452/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tykkään Azerbaijanin edustuksesta. Toivon heitä finaali, kuten myös Sloveniaa. Harmittaa myös jos Erika vie Serbian paikan. Ei ole pitkään aikaan ollut balkan ballaadia viisuissa ja olen kaivannut sellaista.

Vierailija
9453/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä sanonut ettei kukaan voi tykätä aidosti. Mua ei vaan kosketa yhtään eikä mielestäni biisi ansaitse huippusijoitusta, on myös huonompi kuin viime vuotinen. Mutta sekin on faktaa että tulee taas saamaan valtavasti ääniä jot

Mikä on hc-fani? Kysyy nimimerkki "Ihan tavallinen fani vaan".

Vierailija
9454/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös tykkään Azerbaijanin edustuksesta. Toivon heitä finaali, kuten myös Sloveniaa. Harmittaa myös jos Erika vie Serbian paikan. Ei ole pitkään aikaan ollut balkan ballaadia viisuissa ja olen kaivannut sellaista.

Minulle taas Serbia ei iske yhtään, mutta Azerbajdzanista ja Sloveniasta tykkään, ja toki Erika kuuluu jatkoon.

Vierailija
9455/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt vedit taas raivokilarit ja jankkaat samaa viesti toisensa jälkeen. Tämä on juuri sitä asiattomuutta mihin muilla menee täällä hermo.

Ps. Kukaan ei saa kaikkiin viesteihinsä vastauksia. Sä et voi olla täällä keskustelemassa jos vedät joka asiasta itkuraivarit. 

Vierailija
9456/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hc-fani? Kysyy nimimerkki "Ihan tavallinen fani vaan".

Hc tarkoittaa hard core, mutta en mäkään kyllä ymmärtänyt tuota miksi hc-viisufani tahallaan syrjisi Israelia? Yhtä paljon on Israelin kannattajiakin varmaan. 

Vierailija
9457/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hc-fani eli hardcore-fani on faneista kaikkein kovin ja äärimmäisin, oikein todellinen fanien fani. Super.

Vierailija
9458/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt vedit taas raivokilarit ja jankkaat samaa viesti toisensa jälkeen. Tämä on juuri sitä asiattomuutta mihin muilla menee täällä hermo.

Ps. Kukaan ei saa kaikkiin viesteihinsä vastauksia. Sä et voi olla täällä keskustelemassa jos vedät joka asiasta itkuraivarit. 

Arvaa mihin mulla menee hermot? Siihen kun Erikaa puolustellaan. Ja varsinkin siihen kun israelilaisia puolustellaan. Nehän niitä palestiinalaisia pommittaa eikä päinvastoin. Israelilaiset aloitti sodan ei palestiinalaiset.

Et tunne edes historiaa näköjään.

Vierailija
9459/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mihin mulla menee hermot? Siihen kun Erikaa puolustellaan. Ja varsinkin siihen kun israelilaisia puolustellaan. Nehän niitä palestiinalaisia pommittaa eikä päinvastoin. Israelilaiset aloitti sodan ei palestiinalaiset.

Johtuisko vaikka siitä ettei historia kiinnosta? Puhuinkin tästä nykyisestä konfliktista.

Vierailija
9460/26028 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka mahtavaa että sait uuden kiusaamisen aiheen. Tarkoitinkin että tämän konfliktin aloittivat israelilaiset.

Ketju on lukittu.