Se tunne kun... Tullaan väittää näkemänsä unen ja oman selfiekuvan perusteella...
Että yritän tutun aviomiestä... En tiedä mitä ajatella asiasta...
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti? Älä välitä mokomasta hörhöstä :)
Joo, totta tämä kyllä valitettavasti on. Hörhö kyllä on näköjään. Vielä somessa tuli väittää kuvakommentien muodossa.
Niin mun ottamani omaselfien perusteella, ja kyseisen väittäjän näkemän unen perusteella. Ap
Herranjumala sentään, ajattelin tilanteessa.. Ap
Siis joku tuli syyttämään sinua miehensä vokottelusta koska oli nähnyt unen jossa vokottelit miestään?
Anna kun mä yritän tulkata? Joku on nähnyt sinusta unta ja on vahvistanut unensa antamaa mielikuvaa nähtyään sinun selfiekuvasi? Ja näiden perusteella olettaa, että yrität jonkun toisen aviomiestä?
Voihan sen asian selittää monella tavalla toki.
Mikä sinua vaivaa? Miksi et voi kirjoittaa siten, että muutkin ymmärtävät?
Tarkoitan omaa kuvaani, en sen tutun. Ap
Tässä ei nyt ole päätä eikä häntää.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun mä yritän tulkata? Joku on nähnyt sinusta unta ja on vahvistanut unensa antamaa mielikuvaa nähtyään sinun selfiekuvasi? Ja näiden perusteella olettaa, että yrität jonkun toisen aviomiestä?
Kyllä just noin. Ehkä en tarpeeksi selkeästi ilmaissut asiaa. Ap
Onko sulla ap kaikki hyvin? Juo nyt kuppi kahvia, että heräät tähän päivään.
Se "näkijä" kokee sut jotenkin uhkaksi.
Se on ihan älyttömyyttä, että jotkut ottaa kaikki unensa jonain ennustuksina tai totuuksina muista ihmisistä. Uskon kyllä, että jotkut harvat ihmiset näkevät enneunia, mutta useimmiten unet on vain jotain oman elämän (pelkojen, stressin, toiveiden, ilonasioiden) käsittelyä alitajunnassa. Kannattaa kysyä siltä uneksijalta, että mitä se luuleen sen unen kertovan hänen suhtautumisestaan sinuun, koska hänen päänsä tuotostahan se uni on. (No joo, oikeasti ei varmaan kannata kysyä yhtään mitään tuommoiselta unikahelilta.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä just noin. Ehkä en tarpeeksi selkeästi ilmaissut asiaa. Ap
Se kyllä tuli jo selväksi.
Selfie: itsestään otettu valokuva. Eli tiedän.
Tuolla oma sanalla yritän kertoa, että ei luulla sitä selfietä tutun kuvaksi. Ap
Syö nyt vähän omatekemiä sämpylöitä omassa kotona ja ota sitten uusi omaselfie. Kyllä se siitä.
Mut minkälainen tyyppi oikeesti unensa ja selfie valokuvan perusteella noin väittää kivenkovaa? Ap
Ihan oikeasti? Älä välitä mokomasta hörhöstä :)