Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen häveliäs ihminen enkä edes kovin seksuaalinen. Liika seksuaalisuus on sairautta.
No kovasti tuntuu kiinnostavan Erikan haukkumisen ohella ja kaikki negatiiviset lehtikommentit ja jutut nostat tänne Kajn ylentämiseen, toi rupeaa risomaan ihmisiä, koita jo tajuta.
Minkä takia en saisi ylentää KAJTA? Nehän on yksi suosikeistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen häveliäs ihminen enkä edes kovin seksuaalinen. Liika seksuaalisuus on sairautta.
No kovasti tuntuu kiinnostavan Erikan haukkumisen ohella ja kaikki negatiiviset lehtikommentit ja jutut nostat tänne Kajn ylentämiseen, toi rupeaa risomaan ihmisiä, koita jo tajuta.
Ei ketään tarvitse ylentää, normaali tykkäämisen ilmaiseminenkin on sallittua. Se on typerää, kun samalla alennetaan/haukutaan toista edustajaa. Tällä palstalla pyörii koulukiusaaja-tyyppistä porukkaa, joka vaan ärsyttää muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään tarvitse ylentää, normaali tykkäämisen ilmaiseminenkin on sallittua. Se on typerää, kun samalla alennetaan/haukutaan toista edustajaa. Tällä palstalla pyörii koulukiusaaja-tyyppistä porukkaa, joka vaan ärsyttää muita.
Koulukiusaamista on myös se että ensin pilataan elämä. Ja sitten kysytään miksi olet pahalla tuulella. Mutta se ei liity asiaan. Kiusaamista on montaa sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toi olis penis, se milkshake tulis toisesta päästä. Tiedoksenne.
Sehän se alkuperäinen tarkoitus on ollutkin, mutta eivät ole jostain syystä saaneet toteutetuksi.
Nää on taas näitä sun keksimiä kalavaleita, joita täällä esität totena.
Aika ennustettavia ja läpinäkyviä sun juttus rupee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mut jos on nainen suunnitellut pimeessä, niin ei voi tietää.
Luulen että Erikan kohdalla finaaliin pääsy on todennäköisempää kuin hyvin sijoittuminen. Vedonlyönnissäkään ei Erikan kohdalla ole merkittäviä muutoksia tapahtunut.
Erika ilmoitti pärjäävänsä paremmin kuin Kaj. Kovat puheet. Meni lopullisesti maku tuohon laulajaan.
Tuo vedonlyönti paikka mistä katson niitä siellä on se joku äänestys että kuka voittaisi. Nyt on Ruotsi ja Itävalta tasalukemissa. Molemmat 18% Suomi kolmantena.
Kaikki esitykset ovat omalla tavallaan ok. Nyt sitten vain on makuasia, kenestä mikäkin on paras. Makuasioista ei voi kiistellä.
Jankutus ei vie minnekään. Enkä ymmärrä miksi ollaan niin hermostuneita, vaikka meillä on todella asiat nyt hyvin euroviisujen suhteen.
Suomesta on tullut hyviä kappaleita jo muutaman vuoden. Hyvä me!
Vierailija kirjoitti:
Erika ilmoitti pärjäävänsä paremmin kuin Kaj. Kovat puheet. Meni lopullisesti maku tuohon laulajaan.
Mullakin meni lopullisesti maku Erikaan niistä puheista. Ja nunnaesityksen takia myös. Luulen ettei Erikalla ole mitään mahdollisuuksia pärjätä KAJTA paremmin.
Tai oikeastaan olen varma siitä. Eiköhän huumori voita tänä vuonna. Tässä maailmantilanteessa huumoria kaipaakin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Itävallan kiekumisbiisi tai Ruotsin kummelipläjäys ei kumpikaan voita, olis tylsin voittaja ikinä, äitijankkis lobannut hyvin niin ei kiinnosta enää koko Ruotsi.
Sinähän täällä päivystät ja jankkaat ja ilmeisesti vielä luulet että vain yksi ihminen täällä tykkää KAJ'sta. :D
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Itävallan kiekumisbiisi tai Ruotsin kummelipläjäys ei kumpikaan voita, olis tylsin voittaja ikinä, äitijankkis lobannut hyvin niin ei kiinnosta enää koko Ruotsi.
Minun suosikit on juuri Itävalta ja Ruotsi. Toivon Kajn voittoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sekä Erika että Kaj muistavat nyt että siihen isran noitaan pidetään sitten ammottavaa välimatkaa.
Tämä "isran noita",Yuval Raphael, selviytyi hengissä terroristien 7. lokakuuta -23 järjestämästä verilöylystä. Hän piiloutui pommisuojaan kibbutzilla 50 muun ihmisen kanssa ja haavoittui sinne heitettyjen kranaattien aiheuttamista sirpaleista. Yuval jäi henkiin 11 muun kanssa, koska oli piilossa pommisuojaan tapettujen ihmisten ruumiiden alla kahdeksan tunnin ajan. Lujahermoinen nainen, jos tuollaisen kokemuksen jälkeen voi vielä elää kutakuinkin normaalia elämää. Olen huomannut, että New day will rise vaikuttaa kuulijoihin vahvasti, aivan eri tavalla kuin muut viisubiisit, ja aivan syystäkin.
Toi video on ainakin turhan "tekotunteellinen".
Täällä on nyt keksitty uusi adjektiivi, jota nyt sitten tungetaan joka toiseen kommenttiin. Eikä se ole mikään uusi sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän keksivät nyt kun yksi taustatanssija pitää poistaa. Esim. se kun vuorotellen nousevat lauteilla seisomaan?
Entä saavatko sen upean puuliiteri/saunarakennelman, makkaranpaistonuotion ja metsän lavalle myös Baselissa?
Luulisi että saavat, ei ne nuotiot ja saunan lauteet varmaankaan teknisesti ole kovin vaikeita toteuttaa lavalle kuin lavalle.
Veikkaan, että Itävalta voittaa tuomariäänillä. Kappale on samantyylinen kuin viime vuoden voittaja, joten myös kansa äänestää näitä vähän haasteellisempia esityksiä.
Ruotsi toka. Muut onkin arvoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän keksivät nyt kun yksi taustatanssija pitää poistaa. Esim. se kun vuorotellen nousevat lauteilla seisomaan?
Entä saavatko sen upean puuliiteri/saunarakennelman, makkaranpaistonuotion ja metsän lavalle myös Baselissa?
Luulisi että saavat, ei ne nuotiot ja saunan lauteet varmaankaan teknisesti ole kovin vaikeita toteuttaa lavalle kuin lavalle.
Joku tietävä täällä sanoi, että se metsä luodaan taustalle keinotekoisesti. Tiedä sitten, aitoushan siitä puuttuu. En nyt muista, kummassa semissä Ruotsi on, mutta joka tapauksessa se metsä pitää luoda finaaliin uudelleen, ehtivät koivut lakastua parissa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Suomen ja Ruotsin lapset äänestävät KAJ:n voittoon. Vanhat fossiilit eivät voi asialle mitään. Varma voitto Ruotsille. Tässä rallatuksessa on Tiputanssi ilmiö.
Eihän Suomi ja Ruotsi edes saa äänestää KAJ'ta semissä. Eikä Ruotsi finaalissakaan tietenkään.