Euroviisut 2025/ virallinen
Erika Viikman Suomen edustaja
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Tää on se vocal coach mummo joka ei arvostele kenenkään ääntä vaan kaikkea muuta. 😆
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ei luonut Erikaa sellaiseksi millainen hän on tänä päivänä.
Jeesus ei raamatun mukaan muutenkaan luo mitään.
Eiiiiii nyt tämä yksi aloitti uskontospämmäyksen. Joka viikko pitää keksiä uusi asia josta suoltaa tänne kymmeniä ja satoja viestejä päivittäin. Olihan täällä taas hetken joo mukavaa alkuviikosta, nyt se menee taas tähän. Heippa siis, palailen joskus ensi viikolla (varmaan vaan toteamaan että taas on joku uusi mania käynnissä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka et pidä Erikasta. Miksi koet, että on tärkeää, että tuot sen julki? Mihin pyrit? Miksi?
Onhan täällä monet muutkin kertoneet oman mp ihan sillä perusteella. Kyllä minäkin olen syntiä tehnyt mutta minä olen myös Jeesuksen kasvojen edessä valmis oman ristini kantamaan.
Toivottavasti myös Erika kantaa omansa.
Siis siksi kun muutkin? Mutta mihin pyrit sillä? Miksi?
Siitä syntyy keskustelua, kun porukka kertoo mistä pitävää ja mistä ei. Jotain perusteltuja kannattaa tietysti laittaa molemmissa tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka et pidä Erikasta. Miksi koet, että on tärkeää, että tuot sen julki? Mihin pyrit? Miksi?
Onhan täällä monet muutkin kertoneet oman mp ihan sillä perusteella. Kyllä minäkin olen syntiä tehnyt mutta minä olen myös Jeesuksen kasvojen edessä valmis oman ristini kantamaan.
Toivottavasti myös Erika kantaa omansa.
Siis siksi kun muutkin? Mutta mihin pyrit sillä? Miksi?
Siitä syntyy keskustelua, kun porukka kertoo mistä pitävää ja mistä ei. Jotain perusteltuja kannattaa tietysti laittaa molemmissa tapauksissa.
*pitää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset ottaa hirmu vakavasti nämä makuasiat. Ennen sanottiin, että makuasioista ei voi kiistellä. Kunnioitettiin edes julkisuudessa toisia. Nykyään pillastutaan joka paikassa, jos toiset ei tykkää samasta kuin itse.
Typerä sananlasku. Mistä sitten voi kiistellä jos ei makuasioista? Faktoista vai?
Suppea näkemys. Pelkkä väittely juupas eipäs ei johda mihinkään hyvään. EI ole mikään pakko kiistellä tosiaan sellaisesta, jossa isolla todennäköisyydellä aiheutetaan muille mielipahaa ja saadaan riita aikaan. Väitellä voi vaikka politiikasta, onko joku asia hoidettu parhaalla mahdollisella tavalla, jostain millä todella on merkitystä ihmisten elämän parantamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eiiiiii nyt tämä yksi aloitti uskontospämmäyksen. Joka viikko pitää keksiä uusi asia josta suoltaa tänne kymmeniä ja satoja viestejä päivittäin. Olihan täällä taas hetken joo mukavaa alkuviikosta, nyt se menee taas tähän. Heippa siis, palailen joskus ensi viikolla (varmaan vaan toteamaan että taas on joku uusi mania käynnissä).
No ei euroviisu rintamalla tapahdu tällä hetkellä mitään. Top vitosetkin on lueteltu. Erika ei pääse finaaliin. Uskovaiset pitää siitä huolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset ottaa hirmu vakavasti nämä makuasiat. Ennen sanottiin, että makuasioista ei voi kiistellä. Kunnioitettiin edes julkisuudessa toisia. Nykyään pillastutaan joka paikassa, jos toiset ei tykkää samasta kuin itse.
Typerä sananlasku. Mistä sitten voi kiistellä jos ei makuasioista? Faktoista vai?
Suppea näkemys. Pelkkä väittely juupas eipäs ei johda mihinkään hyvään. EI ole mikään pakko kiistellä tosiaan sellaisesta, jossa isolla todennäköisyydellä aiheutetaan muille mielipahaa ja saadaan riita aikaan. Väitellä voi vaikka politiikasta, onko joku asia hoidettu parhaalla mahdollisella tavalla, jostain millä todella on merkitystä ihmisten elämän parantamiseksi.
Voin onnekseni todeta että en seuraa politiikkaa.
Onko tänäkin vuonna niin että vaan äänestäjät päättää ketkä menee finaaliin? Raatia ei ole siinä?
Vierailija kirjoitti:
Onko tänäkin vuonna niin että vaan äänestäjät päättää ketkä menee finaaliin? Raatia ei ole siinä?
Ei ole raateja semifinaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/musiikki/art-2000011098481.html
Nissan bromsa
"Nessun Dorma" dramaattisella huumorilla maustettuna... Jakobilla on kyllä upea tenoriääni. Ja kaverukset laulavat loistavasti yhteen, se nousi päällimmäisenä esiin tuossa viisubiisissä. Sellaista "mieskuorolaulua" ei Euroviisuissa varmasti usein kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole raateja semifinaaleissa.
Luojan kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin onnekseni todeta että en seuraa politiikkaa.
Se oli vain yksi esimerkki. Yleisesti sanoen asioista keskusteleminen vaikka kiivaassakin väittelevässä sävyssä voi olla ok, kun kyse on jostain asioitten parantamisesta. Toisten tykkäämän musiikin tai esiintyjän lyttääminen paskaksi ei paranna mitään, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei euroviisu rintamalla tapahdu tällä hetkellä mitään. Top vitosetkin on lueteltu. Erika ei pääse finaaliin. Uskovaiset pitää siitä huolen.
Huomenna tulee ranskan biisi. Uskovaiset? Päästivät silti chanelin perseineen finaaliin ja antoivat jopa parrakkaan naisen kerran voittaa. 🤣
Uskis ottaa ny lääkkeet ja rauhoittuu. Äläkä enää uhkaile itsarilla, se on synti, tiedäthän.
Aika roisi videon on Miriana tehnyt. Jostain syystä eniten nauratti ne tölkkipaplarit :) Mutta joo, Erika ja Miriana painii samassa sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskis ottaa ny lääkkeet ja rauhoittuu. Äläkä enää uhkaile itsarilla, se on synti, tiedäthän.
En käytä lääkkeitä usko jo runqqu.
Ja sen huomaa.
No joo, oli toinen ja sai vain 6 pistettä vähemmän kuin Goldielocks, jonka biisi kuulostaa kansainvälisemmältä.