Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
6981/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas täysin asiallinen viesti saa dislikeä.

Ihan sama mulle.

Voin toki v*ttuillakin jos se on kivempaa kuin asiallisuus.

Alapeukku tarkoittaa vain että joku on eri mieltä. Ei sitä pidä ottaa henkilökohtaisesti. Mun jokainen viesti saa aina monta alapeukkua, mitä sitten, sanon silti mielipiteeni asiallisesti. Tee sinäkin samoin.

Mä lätkin omiin viesteihin alapeukkuja, joskus useamman jos sattuu oleen puhelin tai tabletti koneen vieressä. Aattelen että se sitten ärsyttää niitä negailijoita kun ei pääse korkkaamaan näitä.

Eri mieltä saa tottakai olla.

Ei ole olemassa oikeita ja vääriä mielipiteitä.

Koitan kunnioittaa muiden mielipiteitä.

Suutuin vain koska otan kaiken henk koht.

Yritän olla niin etten ota henk koht.

Oikeastaan olen liian herkkä keskustelupalstoille silti olen täällä.

Pari kertaa olen lähes itkua vääntänyt kun joku on sanonut pahasti.

Vaikka olen itsekin ilkeillyt.

Vierailija
6982/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mulle.

Alapeukku tarkoittaa vain että joku on eri mieltä. Ei sitä pidä ottaa henkilökohtaisesti. Mun jokainen viesti saa aina monta alapeukkua, mitä sitten, sanon silti mielipiteeni asiallisesti. Tee sinäkin samoin.

Mä lätkin omiin viesteihin alapeukkuja, joskus useamman jos sattuu oleen puhelin tai tabletti koneen vieressä. Aattelen että se sitten ärsyttää niitä negailijoita kun ei pääse korkkaamaan näitä.

Suutuin vain koska otan kaiken henk koht.

Autismilta kuulostaa. Ei pahalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6983/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ranska olisi saamassa poliittisia ääniä?

Ranska on ollut Euroopan yhdistämisessä ykkösenä sekä tarjonnut ydinohjuskilpeä Euroopalle sen jälkeen kun USA alkoi vetäytyä pois

Vierailija
6984/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä useimmat on ihan pihalla. Itävalta on tylsä shittikappale, jota ei äänestä kuin raati.

Ruotsi on kaikkien vedonlyöntitoimistojen ykkösenä. Sai kaikkien aikojen suurimman äänisaaliin Mellofestivaaleissa.

Ainoa joka voi estää KAJ:n voiton on raatiäänet. Se raati on viisujen syöpä, josta pitäisi päästä kokonaan eroon.

Heti kun näin Mellon alkuerissä KAJ:n esityksen pidin sitä Euroviisufinaalin varmana voittajana Ruotsin karsintojen voitosta puhumattakaan, tällaisia helmiä harvoin syntyy.

Se on ihan sama puhutaanko kappaleessa saunasta vai polkupyörästä, tunnelma ja melodia ratkaisee, tämän mukanahan on pakko tanssia ja laulaa.

Hmm mulla on suosikit juurikin Itävalta ja KAJ. Molempia ajattelin äänestää. (tietysti pitää katsoa vielä itävallan live)

En ehkä äänestä kumpaakaan tai ainakaan Itävaltaa, se ottaa niin korviin.

Vierailija
6985/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1.ranska

2.ukraina

3.austria

4.israel

5.ruotsi tai hollanti

Tuolta näyttää top 5 euroviisuissa 

1. Itävalta

2. Hollanti

3. Tsekki

4. Suomi

5. Ruotsi

Ei voita Itävalta, koska kappale ei yksinkertaisesti toimi livenä. Liian kimeä eikä moni jaksa sitä kimeää laulua.

Pakko sanoa että ihan hörähdin tuohon "suomi 4 ". Lopeta listaamasta sen mukaan mistä tykkäät

Vierailija
6986/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen viba että politikointiin on kyllästytty, eikä Ukraina ja Israel saa siksi niitä ääniä enää. Biisinsä ovat ihan ok, ei yllä viime vuosien tasolle kumpikaan. Siksi veikkaan ainakin top vitosen ulkopuolelle jääntiä. Musiikkikisat musiikkikisoina. Kaj saa hyvälle tuulelle, Itävalta nostaa tunteet pintaan, Hollannilla hyvä melodia, Puola on niin överi, että nauroin. Eerika rokkaa. Hyvät kisat näistä tulee.

Vierailija
6987/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mulle.

Sekö että otan lähes kaiken henk koht hyökkäyksenä?

Vierailija
6988/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mulle.

Nyt ollaan palstaharhoissa todella korkealla tasolla. Onnittelut (?).

Vierailija
6989/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen viba että politikointiin on kyllästytty, eikä Ukraina ja Israel saa siksi niitä ääniä enää. Biisinsä ovat ihan ok, ei yllä viime vuosien tasolle kumpikaan. Siksi veikkaan ainakin top vitosen ulkopuolelle jääntiä. Musiikkikisat musiikkikisoina. Kaj saa hyvälle tuulelle, Itävalta nostaa tunteet pintaan, Hollannilla hyvä melodia, Puola on niin överi, että nauroin. Eerika rokkaa. Hyvät kisat näistä tulee.

Kyllä saa. Euroviisut on aina ollut poliittisen äänestämisen vallassa. Ukraina saa paljon ääniä, koska USA:n tilanne vaikuttaa siihen. Israel saa, koska euroopassa on liikaa Israelin tukijoita. Ranska saa, koska Ranksa yrittää sentään yhdistää Eurooppaa tällä hetkellä.

Et ole tarpeeksi seurannut Euroviisuja jos luulet, ettei Euroviisut olisi ikinä ollut poliittinen

Vierailija
6990/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Israel saa osallistua euroviisuihin jos harjoittaa kansanmurhaa?

Niin harjoittaa Venäjäkin ja joutui heti ulos.

Vierailija
6991/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat pääsponsori. Mo roc can oil.

Vierailija
6992/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen kyllä että Ruotsi voittaa yleisöäänet.

Tässä maailmantilanteessa kaipaa piristystä.

Ja kajn biisissä sitä on.

Olisi aivan täydellistä, jos KAJ onnistuisi luomaan yleisöön Käärijän kaltaisen hypen.

Vierailija
6993/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika on tällä hetkellä sijalla 6.

Katsoin just.

No mikäänhän ei ole lukittua, eli lukemat voi muuttua suuntaan tai toiseen. Riippuu varmasti, miten livet sujuvat Baselissa.

Erikalle kuulemma ollaan suunnittelemassa uutta asua, ja kuulemma esitystä parannellaan. Eli ei tiedä vielä, josko Ylen väki saisi upgreidattua lopullisen esityksen verrattuna UMK:n esitykseen.

Vierailija
6994/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israeliin hyökättiin ekana. Venäjään ei hyökätty.
Israel myös euroviisujen suurin sponsori.
Ei varmaan ensivuonna enää ole kisaamassa, jos lähtevät mukaan Trumpin Gazasta lomakohde hankkeeseen

Vierailija
6995/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa. Euroviisut on aina ollut poliittisen äänestämisen vallassa. Ukraina saa paljon ääniä, koska USA:n tilanne vaikuttaa siihen. Israel saa, koska euroopassa on liikaa Israelin tukijoita. Ranska saa, koska Ranksa yrittää sentään yhdistää Eurooppaa tällä hetkellä. Et ole tarpeeksi seurannut Euroviisuja jos luulet, ettei Euroviisut olisi ikinä ollut poliittinen

Olen katsonut 80-luvulta asti. Kyllä on ollut poliittinen ja on varmaan jatkossakin. Sanoinkin, että ihmiset ovat väsyneet. Haluavat pitää hauskaa ja unohtaa murheet hetkeksi. Siksi tänä vuonna ei niin paljoa politikoida. Näin uskon.

Vierailija
6996/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat pääsponsori. Mo roc can oil.

Juu.

Vierailija
6997/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israeliin hyökättiin ekana. Venäjään ei hyökätty. Israel myös euroviisujen suurin sponsori. Ei varmaan ensivuonna enää ole kisaamassa, jos lähtevät mukaan Trumpin Gazasta lomakohde hankkeeseen

Ovatpa kuitenkin vastanneet aivan ylimitoitetusti takaisin. Saa olla aika in denial, ettei tätä voi myöntää. 

Vierailija
6998/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut 80-luvulta asti. Kyllä on ollut poliittinen ja on varmaan jatkossakin. Sanoinkin, että ihmiset ovat väsyneet. Haluavat pitää hauskaa ja unohtaa murheet hetkeksi. Siksi tänä vuonna ei niin paljoa politikoida. Näin uskon..

Tänä vuonna jos milloin on tärkeää, että se pidetään poliittisena eikä anneta Venäjälle mahdollisuutta ajaa Eurooppa eri suuntiin.
Se, että sinä olet väsynyt ei tarkoita, etteikö muut olisi

Vierailija
6999/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israeliin hyökättiin ekana. Venäjään ei hyökätty. Israel myös euroviisujen suurin sponsori. Ei varmaan ensivuonna enää ole kisaamassa, jos lähtevät mukaan Trumpin Gazasta lomakohde hankkeeseen

Ovatpa kuitenkin vastanneet aivan ylimitoitetusti takaisin. Saa olla aika in denial, ettei tätä voi myöntää. 

Pitää olla myös aika denial myös, että tämä johtuu siitä, ettei kaikkia panttivankeja ole vieläkään palautettu.

Vierailija
7000/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut 80-luvulta asti. Kyllä on ollut poliittinen ja on varmaan jatkossakin. Sanoinkin, että ihmiset ovat väsyneet. Haluavat pitää hauskaa ja unohtaa murheet hetkeksi. Siksi tänä vuonna ei niin paljoa politikoida. Näin uskon..

Tänä vuonna jos milloin on tärkeää, että se pidetään poliittisena eikä anneta Venäjälle mahdollisuutta ajaa Eurooppa eri suuntiin. Se, että sinä olet väsynyt ei tarkoita, etteikö muut olisi

Kaikki on ihan helvetin väsyneitä Putiniin, Trumpiin ja Israeliin. Ihmiset haluaa nyt muuta välillä. Mutta politikoi sinä. Biisit edellä mennään.

Ketju on lukittu.