Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ilmestynyt top kymppi veikkaus.
Sen mukaan Suomi olisi kymmenen parhaan joukossa.
Itse kyllä epäilen vaikka aika paljon vedonlyöntiin uskon.
Muuten hyvä, mut Viro ja Belgia ei oo top kympissä.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ruotsalaiset ovat huonoja häviäjiä. Oli kysessä jalkapallo, jääkiekko tai viisut. Aina muissa syy. Olen tämän pistänyt merkille. Suomalaiset urheilijatkin sanoo rehdisti, että toinen oli nyt parempi. Kuten Käärijäkin, ei viskonut tavaraa vaan onnitteli Loreenia.
No näin sinivalkoisten lasien takaa katsottuna juu. Mistä sä tiedät mitä Käärijä viskoi tai päästeli suustaan kun pääsi pukuhuoneeseen? Suomalainen urheilija tyytyy häviöönsä silloin, kun tietää jo etukäteen ettei muuta vaihtoehtoa ole. Onhan Niskanenkin heitellyt sauvojaan kameroitten edessä yms.
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ajan vähän myöhässä, mutta kuuntelin nyt vihdoin tuon KAJn. Ihan viihdyttävä, mutta odotin hypen perusteella enemmän. Vähän tulee mieleen ne lukuisat rahat pois -laskelmoinnilla tehdyt kesähitit.
Kaiken kaikkiaan olen kuitenkin enemmän kuin tyytyväinen siihen, että Ruotsi päätti lähettää KAjn kisoihin. Ruotsi on hyvä viisumaa, jonka kliininen ja taktinen pisteenkerääjien tehotuotanto on kääntynyt itseään vastaan. Nyt tekevät kunnon irtioton siitä mitä Ruotsilta on totuttu odottamaan, joten todellakin toivon heille menestystä näihin kisoihin. Toivottavasti saamme tämän myötä kisoihin takaisin Ruotsin joka kisaa musiikki, eikä voittomahdollisuudet edellä.
Kuuntelitko pelkästään? Kannattaa katsoa KAJn esityksestä myös tämä mellofinaalin live, on ihan huikea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mut Viro ja Belgia ei oo top kympissä.
Ton mukaan on mitä mä katson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ruotsalaiset ovat huonoja häviäjiä. Oli kysessä jalkapallo, jääkiekko tai viisut. Aina muissa syy. Olen tämän pistänyt merkille. Suomalaiset urheilijatkin sanoo rehdisti, että toinen oli nyt parempi. Kuten Käärijäkin, ei viskonut tavaraa vaan onnitteli Loreenia.
No näin sinivalkoisten lasien takaa katsottuna juu. Mistä sä tiedät mitä Käärijä viskoi tai päästeli suustaan kun pääsi pukuhuoneeseen? Suomalainen urheilija tyytyy häviöönsä silloin, kun tietää jo etukäteen ettei muuta vaihtoehtoa ole. Onhan Niskanenkin heitellyt sauvojaan kameroitten edessä yms.
Et oo vissiin jalkapalloa paljoa katsellut. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosta oli jo juttu iltapäivälehdissä, kun huonoitsetuntoiset suomalaiset haukkuneet Måns Z.
Huonoitsetuntoiset? Olihan sekin nyt Månsilta typerää sanoa, että katsotaan toukokuussa oliko järkeä valita KAJ. Miksei hän vain ole iloinen KAJn puolesta?
Miksi pitäisi? Jos jään kilpailussa toiseksi, pitäisikö vaan iloita kun joku toinen voitti?
Voi sanoa että häviäminen harmitti, mutta se tapa millä tehnyt sen lyttäämällä KAJta on vaan huonoa käytöstä.
No ei ole lytännyt millään tapaa, tutustupa asiaan hiukan paremmin, ja mitäs se sun pehvaasi näin paljon ees kutittaa, että tarttee väännellä ja käännellä joka sanaa, ja haukkua Månsit, Klarat ja muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että KAJ voitti eikä itkupilli Måns. Tuo hänen viimeisin instapostauksensa on yhtä mauton kuin hänen kommenttinsa häviön jälkeen.
Pohjat veti kyllä se Klaara. Naisviha-kortti heti esiin kun ei voittanut. Ja vielä naisten päiväkin oli. :D
Lähes kaikilla oli jotain valittamista siellä :D mutta toisaalta tykkään että sanovat fiiliksensä suoraan eivätkö esitä hyväntuulisia. Suomessa aina hymistellään vaikka oikeasti ketuttaa häviö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kajn voitto ei ole pudottanut ruotsin suosikkiasemaa. Erikan uskotaan tulevan neljänneksi. En tiedä kumpaako sitä kannustaisi?
Minä tiedän: kannustan ruotsinsuomalaisia! :D
?? Eihän tässä sellaisia ole
Kaj:n valinnalla sinetöitiin, että Ruotsi ei voita tänä vuonna. Ja se on hyvä. Koodi on murrettu. Ruotsi voi vain nauttia ja pitää hauskaa, eikä hampaat irvessä suorittaa. Huvä näin. Bada bara bastu, stressa inte. Kyllä se Måns saunassa tokenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole instaa, haluaisiko joku ystävällinen avata mitä Måns on siellä avautunut?
Täällä englanninkielinen käännös.
Jotenkin voi arvata, että lähteenä on joku reddit.
Lähteenä on Månsin instapostaus, joka on käännetty. Halutessasi voit myös käydä lukemassa sen ruotsiksi instasta.
1.ranska
2.ukraina
3.austria
4.israel
5.ruotsi tai hollanti
Tuolta näyttää top 5 euroviisuissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Jääkiekossa jos häviävät Suomelle alkaa siellä aina hirveä poru.
Puhumattakaan siitä jos voittavat Suomen. Silloin he vasta kettuilevatkin. Kerran ruotsalaisessa lehdessä neuvottiin suomalaisille miten voi askarrella itselleen kultamitalin ananaksesta, kun Ruotsi oli voittanut Suomen jääkiekkofinaalissa.
Samahan se on toisinkin päin. KAJn voitto tuntui hetken aikaa maita yhdistävältä asialta, jollaisia tässä maailmantilanteessa enemmän kuin koskaan kaivattaisiin, mutta jotenkin tämänkin positiivisen mahdollisuuden useat niin suomalaiset kuin ruotsalaisetkin tuntuu ikävä kyllä kääntäneen joksikin ihan päinvastaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
1.ranska
2.ukraina
3.austria
4.israel
5.ruotsi tai hollanti
Tuolta näyttää top 5 euroviisuissa
Listaa ei ole tehty sen mukaan mistä tykkään vaan miten ihan varmasti menee
Poliittiset äänet menee Ranskalle,ukrainalle ja israelille
Austria, Hollanti ja ruotsi saa sekalaisesti eniten jury ja yleisö ääniä
Miksi Ranska olisi saamassa poliittisia ääniä?
No Kaj ei ole loukkaantunut mistään kelläkään, ihan turhaa puolesta ulisemista. Mutta kun haukkua kaikki koska Ruotsi.
Jos Majalla oli vaikka kiire kymmenvuotiaan poikansa ja muun perheensä luokse, emme voi tietää taustoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kajn voitto ei ole pudottanut ruotsin suosikkiasemaa. Erikan uskotaan tulevan neljänneksi. En tiedä kumpaako sitä kannustaisi?
Minä tiedän: kannustan ruotsinsuomalaisia! :D
?? Eihän tässä sellaisia ole
Sehän tässä olikin pointti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ajan vähän myöhässä, mutta kuuntelin nyt vihdoin tuon KAJn. Ihan viihdyttävä, mutta odotin hypen perusteella enemmän. Vähän tulee mieleen ne lukuisat rahat pois -laskelmoinnilla tehdyt kesähitit.
Kaiken kaikkiaan olen kuitenkin enemmän kuin tyytyväinen siihen, että Ruotsi päätti lähettää KAjn kisoihin. Ruotsi on hyvä viisumaa, jonka kliininen ja taktinen pisteenkerääjien tehotuotanto on kääntynyt itseään vastaan. Nyt tekevät kunnon irtioton siitä mitä Ruotsilta on totuttu odottamaan, joten todellakin toivon heille menestystä näihin kisoihin. Toivottavasti saamme tämän myötä kisoihin takaisin Ruotsin joka kisaa musiikki, eikä voittomahdollisuudet edellä.
Kuuntelitko pelkästään? Kannattaa katsoa KAJn esityksestä myös tämä mellofinaalin live, on ihan huikea!
Joo, siis nimenomaa tämän katsoin. Pahoittelut, kun käytin sekavasti pelkkää kuuntelu-sanaa, kun viisuissahan on aina tosiaan kyse pelkän biisin sijasta kokonaisuudesta.
Pidin kyllä tästä esityksestä ja tanssijat olivat hauskoja. Omaan makuun tämä ei vaan oikein kolahda, vaikka sinänsä minulla ei ole mitään vastaan hyväntuulisia rallatuksia. Pidin esim. Käärijästä paljon, vaikka ei ole omaa musiikkiani ja sanon tämän siis ihan ilman suomilaseja. Objektiivisesti olen kuitenkin sitä mieltä, että tämä oli erittäin hyvä veto Ruotsilta ja ansaitusti ihan voittajakelpoinen. Jos Ruotsi tälle menee voittoon, sen hyvillä mielin heille suon.
Vierailija kirjoitti:
Månsin haukkuminen somessa ja eri palstoilla alkoi heti siitä päivästä, kun selvisi, että hän osallistuu tämän vuoden Melloihin, Haukkuminen ja nimittely on jatkunut päivittäin ja näyttää jatkuvan edelleen. Vaikea sanoa, mikä näitten tyyppien motiivina on, en käsitä.
Ja sekin on puppua, että Måns olis kohdistanut pettymystään KAJ:hin. On sanonut kannustavansa heitä ja rakastavansa jopa. Ovat kavereita.