Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ on nousemassa samanlaiseksi koko kansan ilmiöksi kuin Käärijän CCC. Erikasta ei ollut suomalaisten yhdistäjäksi, mutta KAJ sen tekee hauskalla huumorilla ja sympaattisilla esiintyjillä. Harmi vaan, että sattuu olemaan Ruotsin ehdokas, mutta tänä vuonna me ollaan ruotsalaisia kaikki. 😁
Tunkekaa tuo saunarallatus jo takapuoleenne. Tällainen pakotus on aina todella ärsyttävää.
Yksi positiivinen kommentti KAJsta koko aamuna, ihan hirveää pakotusta. 😂
No tätähän tämä aina on, samoin Nemoa arvosteltiin viime vuonna kun hän mainitsi nonbinäärisyydestään. "Miksi tätä asiaa aina pitää tuputtaa, miten tämä kuuluu viisuihin, önnönnöö". Niin Nemon koko biisi kertoi aiheesta ja tietenkin hän siitä aiheesta puhuu ku
Erikoinen rinnastus, ei liity mitenkään Nemoon, ja hieman eri tason jatkuvaa tuputusta nytten.
Vastasko kukaan mun kyssäriin?
Hämmentävää, miten jotkut törmäävät Ich komme kappaleessa joko Erikaan , Dannyyn, seksi-teemaan tai mihin lie ovatkaan fakkiutuneet eivätkä pääse niiden ohi näkemään kappaleen omaperäisyyttä, riemua, voimaa ja huumoria.
Erikoinen rinnastus, ei liity mitenkään Nemoon, ja hieman eri tason jatkuvaa tuputusta nytten.
Liittyy, tuohon että omasta näkökulmasta kaikki ärsyttävä on aina tuputusta. Joku kirjoittaa KAJsta positiivisen kommentin, se joka ei tykkää KAJsta itkee miksi KAJta tuputetaan. Nemo sanoo olevansa nonbinäärinen, sateenkaariasioista ärsyyntyvä itkee tuputuksesta. Erika laulaa seksikkään biisin, siitä ärsyyntyvä itkee miksi p-rnoa tuputetaan naamalle. Jne. Vaikka mistään "tuputuksesta" ei todellakaan ole kyse, vaan ihan tavallisista asioista, oman suosikin mainitsemisesta, laulun aihepiiristä puhumisesta jne.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää, miten jotkut törmäävät Ich komme kappaleessa joko Erikaan , Dannyyn, seksi-teemaan tai mihin lie ovatkaan fakkiutuneet eivätkä pääse niiden ohi näkemään kappaleen omaperäisyyttä, riemua, voimaa ja huumoria.
No tämä. Itsekin olin aluksi vähän että joo, taas tätä seksiä, mutta ei siitä mihinkään pääse että onhan se iloinen, voimallinen ja musiikillisestikin todella hyvä kappale, eikä aivan tavanomaisin poprallatus.
Vierailija kirjoitti:
Liittyy, tuohon että omasta näkökulmasta kaikki ärsyttävä on aina tuputusta. Joku kirjoittaa KAJsta positiivisen kommentin, se joka ei tykkää KAJsta itkee miksi KAJta tuputetaan. Nemo sanoo olevansa nonbinäärinen, sateenkaariasioista ärsyyntyvä itkee tuputuksesta. Erika laulaa seksikkään biisin, siitä ärsyyntyvä itkee miksi p-rnoa tuputetaan naamalle. Jne. Vaikka mistään "tuputuksesta" ei todellakaan ole kyse, vaan ihan tavallisista asioista, oman suosikin mainitsemisesta, laulun aihepiiristä puhumisesta jne.
Edelleenkään kyse ei ole siitä ettei KAJta saisi kehua ja kannustaa, vaan siitä että sen vertaaminen hitto soikoon KÄÄRIJÄÄN ja maalailu joksikin Suomen "oikeaksi" edustajaksi ja koko kansan yksimieliseksi suosikkihitiksi menee pakotuksen puolelle. Menee ihan laukalle nämä jutut taas. Ei luulisi että tätä eroa on vaikeaa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään kyse ei ole siitä ettei KAJta saisi kehua ja kannustaa, vaan siitä että sen vertaaminen hitto soikoon KÄÄRIJÄÄN ja maalailu joksikin Suomen "oikeaksi" edustajaksi ja koko kansan yksimieliseksi suosikkihitiksi menee pakotuksen puolelle. Menee ihan lau
Okei, mä en silti ymmärrä miten toi on tuputusta. Tuputus on negatiivinen termi, että tungetaan jotain väkisin naamalle vaikka ei itse halua. Mulle kun KAJ on neutraali asia, en koe edes Käärijään vertaamista tuputtamisena vaan jonkun - toki aika innokkaana - mielipiteenä. Ja se mielipide hänelle sallitaan, vaikka olen itse ihan eri mieltä.
Mitä dislikettävää tossakin oli?
Kysyin normaalin kysymyksen.
Miksi yhdellä maalla on valkoinen merkki muilla harmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä vastasin jo aiemmin että voisko johtua siitä että Tsekki ei ole julkaissut vielä lopullista versiota, vain akustisen esityksen. Eli biisi on tiedossa mutta ei virallisesti? En tiedä siis, kunhan arvailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään kyse ei ole siitä ettei KAJta saisi kehua ja kannustaa, vaan siitä että sen vertaaminen hitto soikoon KÄÄRIJÄÄN ja maalailu joksikin Suomen "oikeaksi" edustajaksi ja koko kansan yksimieliseksi suosi
Minusta mikä tahansa on tupustusta silloin, kun se muistuttaa enemmän jonkin PR-toimiston laatimaa mainostekstiä kuin jonkun yksittäisen henkilön mielipidettä. Tästä saa toki olla eri mieltä.
KAJta on kyllä kuunneltu Suomessakin paljon ja selkeästi monesta on hauska idea että suomalainen yhtye voittaisi mellot, mutta minä en ainakaan ole silti todistanut, että tässä olisi oikeasti minkään valtavan viisut voittavan ja historiaan jäävän hypeilmiön aineksia ilmassa. Cha Cha Chasta sen tiesivät melkein kaikki aika lailla heti, että nyt on jotain isoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vastasin jo aiemmin että voisko johtua siitä että Tsekki ei ole julkaissut vielä lopullista versiota, vain akustisen esityksen. Eli biisi on tiedossa mutta ei virallisesti? En tiedä siis, kunhan arvailen.
Meni varmaan ohi se vastaus en huomannut siis.
Miksi ihmeessä Australia saa osallistua euroviisuihin?
Ainakin jo muutamien vuosien ajan.
Eihän se kuulu eurooppaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh olen varmasti todella huumorintajuton, mutta missä tässä biisissä on se huumori? Riemullista varmaan kun iso- o saavutettu jossain saksalaisessa aikuisviihde-elokuvassa mihin kappaleen nimessä ilmeisesti leikillisesti viitataan, heko heko. Korkeintaan teinijonneilla on nyt stnan hauskaa.
No minä koen kappaleen leikkisänä ja ilottelevana. Sellaisena, jona haluan nähdä myös seksin ja seksuaalisuuden. Erikalla on ihanaa lämpöä ja hauskuutta ilmeissään. Murteenkin käyttö lisää huumoria. Tätä juuri tarkoitin sillä ettei nähdä tuota "kamalaa" seksiä syvemmälle. Yo- kirjoituksissakaan ei juuri pisteitä ropisisi noin yksioikoisilla sisällön analyyseillä.
Erikafanaatikot ei siedä, että suomalaiset fanittaa KAJ yhtyettä enemmän kuin Erikaa?
Vierailija kirjoitti:
Fanittivat niin paljon että päästettiin säälistä mukaan.
Kyseessä on muutenkin Eurovision laulukilpailu, ei Euroopan laulukilpailu: eihän Israel tai Marokkokaan ole "Eurooppaa".
Minusta mikä tahansa on tupustusta silloin, kun se muistuttaa enemmän jonkin PR-toimiston laatimaa mainostekstiä kuin jonkun yksittäisen henkilön mielipidettä. Tästä saa toki olla eri mieltä.
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Olen tosiaan vähän eri mieltä tuosta, mutta ymmärrän näkökulmasi :).
Vierailija kirjoitti: Erikafanaatikot ei siedä, että suomalaiset fanittaa KAJ yhtyettä enemmän kuin Erikaa?
Älä yleistä kaikkien suomalaisten pitävän kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanittivat niin paljon että päästettiin säälistä mukaan.
Kyseessä on muutenkin Eurovision laulukilpailu, ei Euroopan laulukilpailu: eihän Israel tai Marokkokaan ole "Eurooppaa".
Euroviisut sanasta saa käsityksen että vaan euroopan maat saa osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Erikafanaatikot ei siedä, että suomalaiset fanittaa KAJ yhtyettä enemmän kuin Erikaa?Älä yleistä kaikkien suomalaisten pitävän kiitos.
Voidaan yleistää, kun suurin osa ihmisistä jostain pitää, kiitos.
Huom. "Hyvä kappale tämä KAJn biisi, tykkään, kiva kun on melloihin päässyt"
vs.
"Käärijän tasoinen huippuILMIÖ joka yhdistää KOKO Suomen kansan!!!! Erika hiiteen!! Ollaan ruotsalaisia tänä vuonna kaikki!!!!"