Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Erikaa ne on haukkuneet täällä, tarkoitti varmaankin sitä.
Eikö Erika-fanit ei ole lainkaan haukkuneet KAJ-faneja täällä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Erika-fanit ei ole lainkaan haukkuneet KAJ-faneja täällä?
No ei ole haukkuneet, joku yksittäinen trolli taisi olla jossakin kohtaa.
Erika on lomalla, kesällä on keikat (festarit) Suomessa ja lokakuussa ne Tukholma, Lontoo ja Amsterdam sitten.
Ihan parasta laulaa suihkussa Wasted Lovea naapureidenkin iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Erika on lomalla, kesällä on keikat (festarit) Suomessa ja lokakuussa ne Tukholma, Lontoo ja Amsterdam sitten.
EIköhän niitä faneja keikalle noissa paikoissa riitä. Jostainhan se Euroopan valloitus on aloitettava. Toivottavasti saa kiinnostavan ohjelmiston kasaan, niin poikii ehkä lisääkin keikkaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Erika esiinny syksyllä kun vaan kolmessa maassa?
Miten niin vaan? Kaj on Ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan muuten joku heittää mua KAJN keikkakalenterilla jotta näkisin esiintyykö lähellä mua vai katsonko instasta.
Voisi harkita että menisi katsomaan sitten kun rahatilanne on parempi eikä muita menemisiä ole.
https://www.humorgruppenkaj.com/spelningar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan muuten joku heittää mua KAJN keikkakalenterilla jotta näkisin esiintyykö lähellä mua vai katsonko instasta.
Voisi harkita että menisi katsomaan sitten kun rahatilanne on parempi eikä muita menemisiä ole.
Ei tonne pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tonne pääse.
Pääsin kolmanella yrityksella ja sauna tuuri sivu avautui. Hitaasti kyllä aukesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tonne pääse.
Pääsin kolmanella yrityksella ja sauna tuuri sivu avautui. Hitaasti kyllä aukesi.
Mulle tuli tietosuojavirhe. Pitää yrittää jollain toisella laitteella jos pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tonne pääse.
Miten niin? Mä pääsin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tonne pääse.
Miten niin? Mä pääsin kyllä.
Koska tietosuojavirhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä Tommyn asu ainakin taisi viitata Trumpiin? Muusta en tiedä.
Trumppihan on haukkunut lyttyyn kaikki häntä arvostelleet laulajat ja muut julkkikset - käyttäytyen kuin kakara. Ehkäpä onkin parempi kritisoida ilman selkeitä lyriikoita...
Kyllä ne lyriikatkin sisälsi yhtymäkohtia Trumpiin, mm. mieltymys kultaan ja rahaan, lentely yksityiskoneilla, asuu kartanossa, viittaukset mafiatyyliseen johtamiseen, omistaa kaiken ajan työlleen eli rahan- ja vallanhimolleen,,,
Trump on kyllä täysin cokis-ihminen, mahtaako juoda lainkaan kahvia.
Tommy Cash on eniten soitettu euroviisukappale sportifyssa tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittää sen Israelin ulos euroviisuista.
Ja ihan samasta syystä kuin Venäjäkin.
Dima Bilan <3
En edes tiedä millä perustein ihmiset tänäkin vuonna äänesti. Oli jotenkin sekava ja hajanainen äänestystulos.
Sitten sopii, jos Ukraina laitetaan ulos myöskin.
Miksi Ukraina pitäisi laittaa ulos?
Euroviisut menettäisivät paljon, jos Israel ja Ukraina jäisivät pois. Nämä kaksi ovat erittäin vahvoja viisumaita. Slovenia puolestaan uhkaa jäädä pois ensivuoden Euroviisuista, jos Israel mukana; siitä vaan, kukaan ei edes huomaa poisjääntiä. Toisaalta Saksa on ilmoittanut, että jää pois, jos Israel ajetaan ulos viisuista. Jos näin kävisi, sen seurauksena muiden isojen rahoittajamaiden kustannustaakka kasvaisi, ja kyllä Saksan mukanaolo olisi muutenkin toivottavaa, sillä maan menestyshän on kohenemaan päin. Ehkäpä Stefan Raab onnistuisi ensi kerralla jo tuottamaan voitokkaan viisun Saksalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittää sen Israelin ulos euroviisuista.
Ja ihan samasta syystä kuin Venäjäkin.
Dima Bilan <3
En edes tiedä millä perustein ihmiset tänäkin vuonna äänesti. Oli jotenkin sekava ja hajanainen äänestystulos.
Sitten sopii, jos Ukraina laitetaan ulos myöskin.
Miksi Ukraina pitäisi laittaa ulos?
Euroviisut menettäisivät paljon, jos Israel ja Ukraina jäisivät pois. Nämä kaksi ovat erittäin vahvoja viisumaita. Slovenia puolestaan uhkaa jäädä pois ensivuoden Euroviisuista, jos Israel mukana; siitä vaan, kukaan ei edes huomaa poisjääntiä. Toisaalta Saksa on ilmoittanut, että jää pois, jos Israel ajetaan ulos viisuista. Jos näin kävisi, sen seurauksena muiden isojen rahoittajamaiden kustannustaakka ka
Juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy Cash on eniten soitettu euroviisukappale sportifyssa tällä hetkellä.
Ai Suomessa?
Kaikkialla pölhö.
Sekoitat nyt viraalilistaan... kuunnelluimpien joukossa ykkösenä on Alex Warren eikä nyt maailmanlaajuisella listalla top50:ssä pahemmin euroviisubiisejä näy
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä siitä että kaikki tällä palstalla laitetaan minun syyksi ja että eräät täällä yrittää tehdä minusta kiusaajaa.
Voi se olla niinkin että sinä otat kaikki kommentit siten kuin ne olisi sinun syytäs, vaikka sinulla ei olisi mitään tekemistä kommentin kanssa ja kommentti onkin tarkoitettu jollekin toiselle mutta sinä otat sen kuin se kohdistuisi itseesi.
Kyllä ovat siististi olleet keikoilla nämä Kaj-fanit. Myös tavatessa kivoja. Tietenkin, jos ärsytetään ja soimataan aiheetta niin löytyy vasta-argumenttia niin kuin kaikilla ihmisillä jos epäasiallisesti kohdellaan ja puhutaan.