Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
25841/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAJn Ruotsin kiertueen keikoilla on kuvien perusteella todella paljon lapsia yleisössä. Lastenlauluna Bara bastua monet ovatkin pitäneet.

Suurin osa kuitenkin aikuisia, kaikenikäistä löytyy kun ei ole tarkoitushakuinen. Ilahduttavaa, että vanhemmat tuovat lapsia kuuntelemaan kivaa musiikkia, oppia ikä kaikki.

Kiva katsoa lasten iloa ja mukana oloa keikoilla, he ovat täysillä mukana. Vöyrilläkin oli vaahtosammuttimen kokoisia katsomassa finaalia liput liehuen ja glitterit kasvoilla. Ajattelin että siitä se lähtee, viisujen fanitus. Kyllä tuollaisista keikoista ja tilaisuuksista nauttivat vanhemmat sekä lapset. Mukavaa yhdessä oloa.

Siitä se lähtee törkykäytös, mikä kaikkien Kaj-fanien leimaava yhteinen piirre. <

Kyllä ovat siististi olleet keikoilla nämä Kaj-fanit. Myös tavatessa kivoja. Tietenkin, jos ärsytetään ja soimataan aiheetta niin löytyy vasta-argumenttia niin kuin kaikilla ihmisillä jos epäasiallisesti kohdellaan ja puhutaan.

Vierailija
25842/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikaa ne on haukkuneet täällä, tarkoitti varmaankin sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25843/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Erika-fanit ei ole lainkaan haukkuneet KAJ-faneja täällä?

Vierailija
25844/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Erika-fanit ei ole lainkaan haukkuneet KAJ-faneja täällä?

No ei ole haukkuneet, joku yksittäinen trolli taisi olla jossakin kohtaa.

Vierailija
25845/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on lomalla, kesällä on keikat (festarit) Suomessa ja lokakuussa ne Tukholma, Lontoo ja Amsterdam sitten.

Vierailija
25846/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta laulaa suihkussa Wasted Lovea naapureidenkin iloksi.

Vierailija
25847/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika on lomalla, kesällä on keikat (festarit) Suomessa ja lokakuussa ne Tukholma, Lontoo ja Amsterdam sitten.

EIköhän niitä faneja keikalle noissa paikoissa riitä. Jostainhan se Euroopan valloitus on aloitettava. Toivottavasti saa kiinnostavan ohjelmiston kasaan, niin poikii ehkä lisääkin keikkaa sitten. 

Vierailija
25848/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Erika esiinny syksyllä kun vaan kolmessa maassa?

Miten niin vaan? Kaj on Ruotsissa.

Vierailija
25849/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan muuten joku heittää mua KAJN keikkakalenterilla jotta näkisin esiintyykö lähellä mua vai katsonko instasta.

Voisi harkita että menisi katsomaan sitten kun rahatilanne on parempi eikä muita menemisiä ole.

https://www.humorgruppenkaj.com/spelningar

Vierailija
25850/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan muuten joku heittää mua KAJN keikkakalenterilla jotta näkisin esiintyykö lähellä mua vai katsonko instasta.

Voisi harkita että menisi katsomaan sitten kun rahatilanne on parempi eikä muita menemisiä ole.

Ei tonne pääse.

Vierailija
25851/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tonne pääse.

Pääsin kolmanella yrityksella ja sauna tuuri sivu avautui. Hitaasti kyllä aukesi.

Vierailija
25852/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tonne pääse.

Pääsin kolmanella yrityksella ja sauna tuuri sivu avautui. Hitaasti kyllä aukesi.

Mulle tuli tietosuojavirhe. Pitää yrittää jollain toisella laitteella jos pääsisi.

Vierailija
25853/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tonne pääse.

Miten niin? Mä pääsin kyllä.

Vierailija
25854/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tonne pääse.

Miten niin? Mä pääsin kyllä.

Koska tietosuojavirhe.

Vierailija
25855/26028 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä Tommyn asu ainakin taisi viitata Trumpiin? Muusta en tiedä.

Trumppihan on haukkunut lyttyyn kaikki häntä arvostelleet laulajat ja muut julkkikset - käyttäytyen kuin kakara. Ehkäpä onkin parempi kritisoida ilman selkeitä lyriikoita...

Kyllä ne lyriikatkin sisälsi yhtymäkohtia Trumpiin, mm. mieltymys kultaan ja rahaan, lentely yksityiskoneilla, asuu kartanossa, viittaukset mafiatyyliseen johtamiseen, omistaa kaiken ajan työlleen eli rahan- ja vallanhimolleen,,,

Trump on kyllä täysin cokis-ihminen, mahtaako juoda lainkaan kahvia.

Vierailija
25856/26028 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Cash on eniten soitettu euroviisukappale sportifyssa tällä hetkellä. 

Vierailija
25857/26028 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heittää sen Israelin ulos euroviisuista.

Ja ihan samasta syystä kuin Venäjäkin.

Dima Bilan <3

En edes tiedä millä perustein ihmiset tänäkin vuonna äänesti. Oli jotenkin sekava ja hajanainen äänestystulos.

Sitten sopii, jos Ukraina laitetaan ulos myöskin.

Miksi Ukraina pitäisi laittaa ulos?

Euroviisut menettäisivät paljon, jos Israel ja Ukraina jäisivät pois. Nämä kaksi ovat erittäin vahvoja viisumaita. Slovenia puolestaan uhkaa jäädä pois ensivuoden Euroviisuista, jos Israel mukana; siitä vaan, kukaan ei edes huomaa poisjääntiä. Toisaalta Saksa on ilmoittanut, että jää pois, jos Israel ajetaan ulos viisuista. Jos näin kävisi, sen seurauksena muiden isojen rahoittajamaiden kustannustaakka kasvaisi, ja kyllä Saksan mukanaolo olisi muutenkin toivottavaa, sillä maan menestyshän on kohenemaan päin. Ehkäpä Stefan Raab onnistuisi ensi kerralla jo tuottamaan voitokkaan viisun Saksalle.

Vierailija
25858/26028 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heittää sen Israelin ulos euroviisuista.

Ja ihan samasta syystä kuin Venäjäkin.

Dima Bilan <3

En edes tiedä millä perustein ihmiset tänäkin vuonna äänesti. Oli jotenkin sekava ja hajanainen äänestystulos.

Sitten sopii, jos Ukraina laitetaan ulos myöskin.

Miksi Ukraina pitäisi laittaa ulos?

Euroviisut menettäisivät paljon, jos Israel ja Ukraina jäisivät pois. Nämä kaksi ovat erittäin vahvoja viisumaita. Slovenia puolestaan uhkaa jäädä pois ensivuoden Euroviisuista, jos Israel mukana; siitä vaan, kukaan ei edes huomaa poisjääntiä. Toisaalta Saksa on ilmoittanut, että jää pois, jos Israel ajetaan ulos viisuista. Jos näin kävisi, sen seurauksena muiden isojen rahoittajamaiden kustannustaakka ka

Juu.

Vierailija
25859/26028 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy Cash on eniten soitettu euroviisukappale sportifyssa tällä hetkellä. 

Ai Suomessa? 

Kaikkialla pölhö.

Sekoitat nyt viraalilistaan... kuunnelluimpien joukossa ykkösenä on Alex Warren eikä nyt maailmanlaajuisella listalla top50:ssä pahemmin euroviisubiisejä näy 

Vierailija
25860/26028 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä siitä että kaikki tällä palstalla laitetaan minun syyksi ja että eräät täällä yrittää tehdä minusta kiusaajaa.

Voi se olla niinkin että sinä otat kaikki kommentit siten kuin ne olisi sinun syytäs,  vaikka sinulla ei olisi mitään tekemistä kommentin kanssa ja kommentti onkin tarkoitettu jollekin toiselle mutta sinä otat sen kuin se kohdistuisi itseesi. 

Ketju on lukittu.