Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
UMK lähtee Facebookista epäasiallisten kommenttien takia. FB-kommentit ovat puhtoisia tämän ketjun kommenttien rinnalla. Ketjun voisi lukita viimeistään nyt.
Rupee riittämään. Jos ei ole mitään oikeasti näihin euroviisuihin liittyvää ASIAA, niin jätä kirjoittamatta, olit kuka tahansa.
Nyt sitten, joidenkin Kaj fanien käytös ei liity kuitenkaan itse Kaj, olis parempi, ettei kohdisteta heihin kuitenkaan, vaikka kuinka suututtaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ilmoitusta modelle/ylläpidolle vaan menemään tuosta törkymöykystä!
Minusta näitä riehujia on nyt kaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olen käyttäytynyt huonosti mutta en ole ainoa.
Ja mikään mitä minä olen tehnyt ei ole mitään verrattuna kuoleman aiheuttamiseen.
Minä en voisi ikinä aiheuttaa kenenkään kuolemaa.
Tiedetään, ettet ole ainoa, nyt riehuu myös Kaj faneille Erikan kohtelusta suuttunut myöskin, ymmärtäisi vain, ettei se ole Kaj syy (he eivät tue tollaista käytöstä, eikä vastakkainasetteluita)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yksi, mutta monessa roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yksi, mutta monessa roolissa.
En usko, että ihan tota tahtia pystyisi kirjoittamaan yksin, niin pitkiä noi kirjoitukset on.
Tomppalle (Cruise) tehdään pietarsaaressa venettä ja kävi tsekkaaassa sen. Kyllä on pohjanmaalaisilla syytä pitää suuta mesingillä, kun maailmantähti käväisi kylässä ja lupasi tulla uudelleen.
Pohjanmaalla on tänä keväänä ja tulevana kesänä imua. Vöyrissä heinäkuun ekalla viikolla kyläpäivät ja miettivät nyt miten KAJ näkyisi niissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä siitä että kaikki tällä palstalla laitetaan minun syyksi ja että eräät täällä yrittää tehdä minusta kiusaajaa.
Voi se olla niinkin että sinä otat kaikki kommentit siten kuin ne olisi sinun syytäs, vaikka sinulla ei olisi mitään tekemistä kommentin kanssa ja kommentti onkin tarkoitettu jollekin toiselle mutta sinä otat sen kuin se kohdistuisi itseesi.
Ano haukkua anoa joka haukkuu anoa, koska ano sanoi jotain, mistä ano ei tykännyt ja ano laittoi siihen vielä peukutuksen...
Kun olis niin helppoa vaan joko jättää ketju tai sitten tehdä nimimerkki, jolla kommentoi, jos ei halua olla vaan ano.
Mutta kun: "En vaan voi mennä pois internetistä, koska siellä joku ano sanoi ihan hullusti"
;DDDDD
Ja sitten kun kirjoitat tällaisen järkikommentin niin sehän pitää poistaa jonkun anon häiriintyessä siitä kun palstalla ei olekaan kaikki anoja :DDDD
-winner-
Ootteko muuten huomanneet, että Damiano-keskustelu on niin suosittu, koska sehän on aiheesta Dami-ano ;DDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten huomanneet, että Damiano-keskustelu on niin suosittu, koska sehän on aiheesta Dami-ano ;DDDDD
-winner-
Olipas hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Olipas hauskaa.
Kiitos.
"On se ihana" -kommentilla päätyy Vauvan suosituimpien ketjujen joukkoon. Sekin on tosi hauskaa.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä saa ihmisillä olla muuten likainen mielikuvitus jos saa makkaran paistamisesta ja saunomisesta väännettyä jotakin pervoa.
Molemmat kuitenkin ihan normi puuhia varsinkin kesäisin.
Niin sä muka oot nyt unohtanut kuinka olet päivätolkulla jankuttanut kuinka mikäkin ruumiinosa menee toisen sisälle. Älä nyt viitsi. Mene oikeasti pois jo tästä ketjusta. Oot jo monta kertaa vetänyt kilarit ja luvannut lähteä ketjusta, miksi et siis tee sitä?
Katsoin vasta nyt että se Puolan esityshän sai raadeilta vain 17 pistettä! Siinähän olikin liikaa kaikkea.
Edelleen ihmettelen mikä siinä katsojiin niin vetosi, kun sai kuitenkin 139 yleisöpistettä ja katselukertoja on paljon youtubessa
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vasta nyt että se Puolan esityshän sai raadeilta vain 17 pistettä! Siinähän olikin liikaa kaikkea.
Edelleen ihmettelen mikä siinä katsojiin niin vetosi, kun sai kuitenkin 139 yleisöpistettä ja katselukertoja on paljon youtubessa
Kansa rakastaa sirkusta.
Vierailija kirjoitti:
Tomppalle (Cruise) tehdään pietarsaaressa venettä ja kävi tsekkaaassa sen. Kyllä on pohjanmaalaisilla syytä pitää suuta mesingillä, kun maailmantähti käväisi kylässä ja lupasi tulla uudelleen.
Pohjanmaalla on tänä keväänä ja tulevana kesänä imua. Vöyrissä heinäkuun ekalla viikolla kyläpäivät ja miettivät nyt miten KAJ näkyisi niissä.
Vöyrin kunta voisi ostaa pojille samanlaisen veneen kuin Tompalla. Hehän ovat nostaneet kunnan maailmanmaineeseen. Veneellä KAJ pääsisi sutjakkaasti Merenkurkun yli Ruotsiin keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Puolan diaspora. Ei siinä mikään muu vedonnutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on Erika-vihaajan mukaan MAAILMAN LUOKAN SHOW! jollainen pitäisi Supmenkin pistää pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
UMK lähtee Facebookista epäasiallisten kommenttien takia. FB-kommentit ovat puhtoisia tämän ketjun kommenttien rinnalla. Ketjun voisi lukita viimeistään nyt.
Ainakin minä olen viimeksi tänään laittanut Sanomaan palautetta tästä törkyketjusta ja pyytänyt ketjun sulkemista. Toivottavasti joku muukin on laittanut. Meinaan vielä yrittää soittaa sinne ja saada jonkun ihmisen langan päähän. Pakko siellä on joku henkilö olla, jonka vastuulle nämä asiat kuuluvat. Tuskin on pelkästään roboteilla ja tekoälyllä hoidettu toiminta.
Tää on mennyt niin ala-arvoiseksi koko ketju ettei mitään rajaa.
Nyt ei liity tämän vuoden viisuihin, mutta kysyn tässä ketjussa että mitä tykkäätte tästä vuoden 2016 Bulgarian kappaleesta? Sijoittui 4:ksi. Ekalla kuuntelulla ei kuulostanut kuin perus popbiisiltä, jota ei uudestaan kuuntele, mutta sitten kun kuuntelin useampaan kertaan, niin aloin todella tykätä. Mikko Silvennoinen sanoi tämän olevan hänen kautta aikojen lempi euroviisubiisinsä.