Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Jaa Neea River on raskaana. En tiennyt hänellä olevan puolisoakaan edes.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vasta nyt että se Puolan esityshän sai raadeilta vain 17 pistettä! Siinähän olikin liikaa kaikkea.
Edelleen ihmettelen mikä siinä katsojiin niin vetosi, kun sai kuitenkin 139 yleisöpistettä ja katselukertoja on paljon youtubessa
Kyllä muhun vetosi ja heittämällä yks mun suosikkikappaleita tänä vuonna. Oon iloinen kun tuli katsottua Puolan karsinnat helmikuussa, koska mulle se biisi ja esitys iski heti :D
Justyna todella hyvässä kunnossa myös ikäisekseen ja hienoa äänenkäyttöä. Ja kaiken päälle vaikutti tosi symppikseltä tyypiltä. Nuoremmat artistit kutsui Justynaa äidiksi :D tällä viikolla oli instagramissa live missä Kyle, Justyna, Red Sebastian ja Sissal juttelivat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Neea River on raskaana.
Ei kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vasta nyt että se Puolan esityshän sai raadeilta vain 17 pistettä! Siinähän olikin liikaa kaikkea.
Edelleen ihmettelen mikä siinä katsojiin niin vetosi, kun sai kuitenkin 139 yleisöpistettä ja katselukertoja on paljon youtubessa
Kyllä muhun vetosi ja heittämällä yks mun suosikkikappaleita tänä vuonna. Oon iloinen kun tuli katsottua Puolan karsinnat helmikuussa, koska mulle se biisi ja esitys iski heti :D
Justyna todella hyvässä kunnossa myös ikäisekseen ja hienoa äänenkäyttöä. Ja kaiken päälle vaikutti tosi symppikseltä tyypiltä. Nuoremmat artistit kutsui Justynaa äidiksi :D tällä viikolla oli instagramissa live missä Kyle, Justyna, Red Sebastian ja Sissal juttelivat keskenään.
No mielestäni hän oli tosi hyvässä kunnossa, ei pelkästään ikäisekseen vaan muutenkin. Olin tosi yllättynyt kun kuulin hänen ikänsä! Monet nuoremmatkaan eivät ole niin hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK lähtee Facebookista epäasiallisten kommenttien takia. FB-kommentit ovat puhtoisia tämän ketjun kommenttien rinnalla. Ketjun voisi lukita viimeistään nyt.
Ainakin minä olen viimeksi tänään laittanut Sanomaan palautetta tästä törkyketjusta ja pyytänyt ketjun sulkemista. Toivottavasti joku muukin on laittanut. Meinaan vielä yrittää soittaa sinne ja saada jonkun ihmisen langan päähän. Pakko siellä on joku henkilö olla, jonka vastuulle nämä asiat kuuluvat. Tuskin on pelkästään roboteilla ja tekoälyllä hoidettu toiminta.
Tää on mennyt niin ala-arvoiseksi koko ketju ettei mitään rajaa.
Ootko sattunut vilkaisemaan palstan muita ketjuja, vielä pahempaa settiä niissä kirjoitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neea River on raskaana.
Ei kai.
Kyllähän tää Iltalehdessä lukee eli on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK lähtee Facebookista epäasiallisten kommenttien takia. FB-kommentit ovat puhtoisia tämän ketjun kommenttien rinnalla. Ketjun voisi lukita viimeistään nyt.
Ainakin minä olen viimeksi tänään laittanut Sanomaan palautetta tästä törkyketjusta ja pyytänyt ketjun sulkemista. Toivottavasti joku muukin on laittanut. Meinaan vielä yrittää soittaa sinne ja saada jonkun ihmisen langan päähän. Pakko siellä on joku henkilö olla, jonka vastuulle nämä asiat kuuluvat. Tuskin on pelkästään roboteilla ja tekoälyllä hoidettu toiminta.
Tää on mennyt niin ala-arvoiseksi koko ketju ettei mitään rajaa.
Ootko sattunut vilkaisemaan palstan muita ketjuja, vielä pahempaa settiä niissä kirjoitellaan.
Se ei tarkoita sitä, että meidän pitäisi sietää samaa. T.eri
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla heterot pärjää. Edellinenkin itävallan voittaja oli homo.
Onko tämä JJ siis homo? En mitenkään pahalla kysy vaan ihan uteliaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten huomanneet, että Damiano-keskustelu on niin suosittu, koska sehän on aiheesta Dami-ano ;DDDDD
-winner-
Olipas hauskaa.
Kiitos.
"On se ihana" -kommentilla päätyy Vauvan suosituimpien ketjujen joukkoon. Sekin on tosi hauskaa.
-winner-
Voi jeesus, ootko sä oikeasti jaksanut olla katkera tuosta asiasta neljä vuotta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaali- sukupuolivähemmistöön kuuluva artisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä ainakin on, määrittelee itsensä querr.
Finaaliesityksissä saunakappale ei todellakaan ole katsotuin, nyt puhutaan tän hetken luvuista ylipäätäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Finaaliesityksissä saunakappale ei todellakaan ole katsotuin, nyt puhutaan tän hetken luvuista ylipäätäänkin.
Hyvin monet katsookin sitä Melodifestivalenin finaalia, kun se on äänitekniikaltaan parempi eikä yleisöä ole vaimennettu niinkuin Baselissa. Luvut kasvavat koko ajan, reilu 15 miljoonaa katselukertaa ja 210 tuhatta tykkäystä ovat kyllä melkoisia lukuja.
Finaaliesitykset youtube voittaja JJ 9,3 milj, Bada bastu 4,4 milj, Tommy Viro peräti 11 milj. ja Käärijän esityskin 7 milj. katselua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monet katsookin sitä Melodifestivalenin finaalia, kun se on äänitekniikaltaan parempi eikä yleisöä ole vaimennettu niinkuin Baselissa. Luvut kasvavat koko ajan, reilu 15 miljoonaa katselukertaa ja 210 tuhatta tykkäystä ovat kyllä melkoisia lukuja.
Kyseessä siis tämä video:
KAJ - Bara Bada Bastu | Sweden | Official Music Video
Sana Ruotsissa jäi pois, äläpä taas vääristele juttuja.
Eli käräytin kaikki jotka ikinä ovat millään tavalla käyttäytyneet huonosti tällä palstalla eli myös itseni.
Siis tässä ketjussa piti sanoa.
Oikein hyvä👍. Kiitokset vaivannäöstä jo näin etukäteen. Huonoa käytöstä ja kiusaamista ei pidä sietää loputtomasti.