Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
25801/26028 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te jauhatte koko ajan samoja asioita??? Viisut on olleet ja menneet, ei ne tulokset muutu miksikään. Elämä jatkuu ja kesäkeikat on onneksi vielä edessä. :)

Mistäs näkee KAJ'n keikat ennen tuota jäähallikeikkaa? 

Vierailija
25802/26028 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te jauhatte koko ajan samoja asioita??? Viisut on olleet ja menneet, ei ne tulokset muutu miksikään. Elämä jatkuu ja kesäkeikat on onneksi vielä edessä. :)

https://www.instagram.com/p/DHdKGSmMs76/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25803/26028 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, mihinkään festareille en oikein mielellään lähtisi, joten kaipa mä hankin lipun tuolla jäähallikeikalle. 

Vierailija
25804/26028 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, mihinkään festareille en oikein mielellään lähtisi, joten kaipa mä hankin lipun tuolla jäähallikeikalle. 

Sama, en halua festareille, joten lippu jäähalliin on taskussa jo. 

Vierailija
25805/26028 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhukaa suomea.

Bara bada bastu. Ich Komme.

Vierailija
25806/26028 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Nordiksen keikka Helsingissä ei ole festari, ulkoilmakeikka toki.

https://nordislive.fi/

Vierailija
25807/26028 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta äänestystulokseen tuskin kukaan pystyy enää vaikuttamaan.

Kukaan ei tällaista pyydä tai kuvittelekaan. Keskustelemme siitä onko nykyinen äänestysjärjestelmä paras mahdollinen, ja jos ei, miten sitä voisi muuttaa. Tähän voisi saada osviittaa analysoimalla dataa tämän vuoden äänestyskäyttäytymsestä.

EBUhan haluaa kuitata kaiken vaan päätymällä lopputulokseen, ettei äänestyksessä nähty mitään poikkeavaa.

Niinpä, ja siksi pitäisikin saada julkiseksi tuo data-analyysi - mitä äänestettiin, miten, mistä maista ja mihin kellonaikaan. Ja kuinka monta ääntä yhteensä. Ja tätähän ei ikinä tulla julkistamaan. Silmienpyöritys tähän.

Vierailija
25808/26028 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin tänne lipun, toivottavasti on hyvä keli heinäkuussa.

Vierailija
25809/26028 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Harkinnassa on tuokin. 

Vierailija
25810/26028 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinne KAJ'n jäähallikeikalle on yksin uskaltauduttava. Olen ollut yksin mm. AC/DC sekä Queen + Adam Lambert -keikoilla, joten on sitä tuonnekin uskaltauduttava. 

Vierailija
25811/26028 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän makkaranpaistaja-jankuttaja välillä ulos ottamaan happea.

Vierailija
25812/26028 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menehän makkaranpaistaja-jankuttaja välillä ulos ottamaan happea.

Mene itse.

Niin menenkin, pitää vielä käydä kaupassa.

Vierailija
25813/26028 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ikinen vuosi sama valitus. Mistään ei saa puhua, mitään ei saa analysoida. Miksi olet tässä ketjussa viikko viisujen jälkeen, jos ei enää kiinnosta puhua asiasta?? Mä kyllä jaksan keskustella ja erityisen mielenkiintoista se on nyt kun koko viisujen tulevaisuus alkaa olla vaakalaudalla tän pelleilyn takia.

Vierailija
25814/26028 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten missään nähtävillä tietoa montako miljoonaa ääntä viisuissa tänä vuonna annettiin?

Vierailija
25815/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liput hankittu provinssi,simerock, jäähallikeikka. Paljon kivaa😉. Kun Liput hankkii hyvissä ajoin niin h-hetkellä tuntuu kuin se olisi ilmaista. 

Vierailija
25816/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinne KAJ'n jäähallikeikalle on yksin uskaltauduttava. Olen ollut yksin mm. AC/DC sekä Queen + Adam Lambert -keikoilla, joten on sitä tuonnekin uskaltauduttava. 

Teem keikkareissut aina yksin. Ei tarvitse ottaa huomioon kuin itsensä ja voi nauttia keikkatunnelmasta täysillä. Tutustuu reissuilla muihin samanhenkisiin uusiin ihmisiin joten ei siellä yksin koe olevansa. 

Vierailija
25817/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita jotka aluksi vihasi sitä Tommyn biisiä mutta on alkanut nyt viime päivinä pitämään siitä? 

Vierailija
25818/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita jotka aluksi vihasi sitä Tommyn biisiä mutta on alkanut nyt viime päivinä pitämään siitä? 

Ehdin kyllästyä siihen. Pidin sitä ihan ok kappaleena helmi-maaliskuussa, mutta sitten en enää juurikaan kuunnellut. Ihan hauska oli Tommyn esitys viisuissa. 

Vierailija
25819/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt viimepäivinä, mutta vasta semissä pääsin tohon biisiin kiinni ja olen tykännyt. 

Vierailija
25820/26028 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdin kyllästyä siihen. Pidin sitä ihan ok kappaleena helmi-maaliskuussa, mutta sitten en enää juurikaan kuunnellut. Ihan hauska oli Tommyn esitys viisuissa. 

Minä en tykännyt siitä yhtään euroviisujen aikaan. Mutta kun katsoin kaikkia lyhytvideoita youtubesta aloin tykätä. Nyt kun on enemmän kuunnellut. Ja se Tommyn tanssi on hauska. Luulen vähän että kävi perus minä. Olin niin innostunut saunabiisistä että tuli nähtyä melkein kaikissa muissa vaan vikoja. Saunabiisistä olen kyllä innoissani yhä. Olihan siellä useita hyviä biisejä mutta ei sitä silloin nähnyt. Mutta nyt kun on alkanut kuunnella enemmän.

Ketju on lukittu.