Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Mulla oli jännittävin, intensiivisin ja hauskin viisukevät ikinä. Ja Erika vakiinnutti paikkansa viisuikonina sijoituksesta viis. Kiitos seurasta ja sopuisaa hyvänmielen ketjua 2026!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että Månskaan olisi päihittänyt JJ:tä raatipisteissä. Eikä Israelia yleisöäänissä... Joten Ruotsi ei olisi voittanut kuitenkaan, ei olisi tehnyt Loreeneja.
Månsilla olis tullut sija kolme, jos olisi päihittänyt ton Tommyn hupibiisin mahdollisesti.
Turha spekuloida kun emme voi tietää. Ruotsin saamat yleisöpisteet olisivat voineet jäädä paljon matalammiksi, kun kansa niin kyllästynyt Ruotsin polished-pop -biiseihin ja Ruotsin viisuvoittoihin. Toki raadeilta sitten olisi tullut pinnoja enemmän.
Sitä paitsi, Tommylle olisivat keskittyneet sitten huumoribiisiäänet enemmän, joten yleisöäänipotti olisi ollut todennäköisesti paljon isompi kuin nyt. Nythän ne jakautui Kaj/Tommy.
Olisko se ollut Ruotsille vielä "nolompaa" jos Måns olisi tullut 3. tai 4. sijalle? Siis ei sillä että tämäkään 4. sija noloa olisi ollut, sehän oli huumorityyppisellä ruotsinkielisellä biisillä loistava sijoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No minulla ei tullut mainoksia kertaakaan, ja mitään estoja en ole puhelimeen laittanut."
Kiva. Mulle tuli, ja kommenttien perusteella niin tuli myös valtavalle määrälle ihmisiä ympäri maailman.
Algoritmit, algoritmit eli mainosten saajat ovat olleet jollakin tavalla kiinnostuneita ko ihmisestä tai aiheesta. Kiinni jäitte.
Aika varmaan jos hakee Israel -aiheisia linkkejä tai puhuu puhelimen vieressä Israel-aiheisia juttuja, niin saa 5 minuutin päästä niitä sen aiheen youtube tai FB tai Tiktok -sisältöjä ruutuun.
Ei ole mitään taikuutta, vaan ihan vaan netin arkipäivää. Jokaisesta on profiili olemassa jossain datapankissa.
Katso Click trap
https://areena.yle.fi/1-70227710
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäkää että kenenkään teistä on aivan turha edes yrittää kiusata ja solvata mua. Tai keksiä valeita kuten se eilinen hyypiö. Olen joutunut matelemaan hyvin paljon koulu ja nettikiusaajien edessä. Ja p**kaa minusta on ennenkin puhuttu. Joten jos yritätte voin luvata että täältä pesee.
Jahas, sinäkin olet herännyt tähän aurinkoiseen päivään.
Lopeta alkuunsa tuo uhriutuva asenteesi ja heti perään uhkailua kts. viimeinen lauseesi joka panee miettimään kuka kiusaa ja uhkailee.
Et ole yhtään mukava tuollaisena hyökkäävänä ihmisenä.
Ihan tiedoksi että mun elämä on viime aikoina ollut kaikkea muuta kuin aurinkoista. Perheessä pelkkää kuolemaa ja sairaalaan joutumista.
Enkä mielestäni tehnyt eilen mitään väärää kun se yksi alkoi ladella ties mitä syytö
Josset itse huomaa niin tiedoksi vaan ettei ketjun aiheena ole sä ja sun elämä.
Vierailija kirjoitti:
Jos juutalaisten diaspora selittäisi Israelin ääniä, niin niitä tulisi joka kerta massiivinen määrä. Kummasti niitä on nyt parin vuoden ajan tullut normaalia enemmän, jännä.
Toki Israel on voittanutkin aiemmin, mutta silloin kappaleet taisivat olla yleisesti suosittuja, esim. Dana Internationalin biisi.
Vaan olikos aiemmin tällaista sotatilannetta meneillään?
Vierailija kirjoitti:
Palatkaamme tarkastelemaan sitä kaikkein tärkeintä kysymystä Euroviisuihin liittyen?
MIHIN IHMISKUNTA TARVITSEE EUROVIISUJA?
Viihteen vuoksi. Ihmiset tarvitsevat viihdettä.
Toivottavasti Stubb ei ole niin tökerö että kutsuu tuon Kajn linnaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palatkaamme tarkastelemaan sitä kaikkein tärkeintä kysymystä Euroviisuihin liittyen?
MIHIN IHMISKUNTA TARVITSEE EUROVIISUJA?
Viihteen vuoksi. Ihmiset tarvitsevat viihdettä.
Sama motiivi miksi äänestetään Persuja tai Kokoomusta. Ja sitten ollaan yllättyneitä, ettei Putous-hahmot osaakaan hoitaa yhteiskunnan asioita.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luulisi Israelia haittaavan, että tutkitaan. Saavat puhdistettua maineensa, jos syytökset ovat perättömiä. Eikö?
Huvittavaa on se, että älämölön ovat nostaneet ne maat, jotka saivat yleisöltä vähemmän pisteitä kuin kuvittelivat ja uskoivat! saavansa Aiemmin on valitettu raadeista ja niitten työskentelystä, mutta nyt valitetaan jo siitäkin, että yleisö äänesti väärin.
Kaikki tietävät että Israelia ei äänestetty pelkästään musiikillisista syistä. Ja se pilaa koko kisan.
Samasta syystä pitäisi sitte sulkea Ukraina, joka on myös tuloslistalla korkeammalla sotatukiäänien takia, minä en usko, että tuollaiseen mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos juutalaisten diaspora selittäisi Israelin ääniä, niin niitä tulisi joka kerta massiivinen määrä. Kummasti niitä on nyt parin vuoden ajan tullut normaalia enemmän, jännä.
Toki Israel on voittanutkin aiemmin, mutta silloin kappaleet taisivat olla yleisesti suosittuja, esim. Dana Internationalin biisi.
Viime vuonna viisufandomin ja muutaman maan hyökkäävä asenne Israelia ja Eden Golania vastaan saivat aikaan äänestysvyöryn. Koko viisukevät oli yhtä ja samaa palestiinamelua. Suomen edustajiakin vaadittiin jäämään kotiin. Tämä kevät oli paljon rauhallisempi toukokuun alkuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä ei kukaan varmaan kielläkään, että osa on tälläisiä tukiääniä.
Jos mulle aletaan suoltamaan jtn älyttömyyksiä millaista mun elämä muka on niin koen oikeudekseni oikoa sen.
Mä kun en halua että musta tai mun perheestä leviää pitkin internettiä ties mitä p*skaa.
Vierailija kirjoitti:
Viestin lainaaminen ei toimi. Mutta tiedoksi sulle että en siitä ensin puhunutkaan ennekuin mua kohtaan se yksi tyyppi alkoi solvata ja esittää ihme syytöksiä.
Sitäpaitsi euroviisut oli jo ei niistä tarvitse puhua.
Periaatteessa silloin pitää ymmärtää vaihtaa ketjua, jos aihepiiri josta on 20 000+ viestiä, ei ole sun juttusi...
Minäkin vaihtaisin vaikka Damiano -ketjuun, mutta siellä on niitä solvauksia, ihme syytöksiä ja poisteluita. Pitääkö mun siis katsoa se koko viisuohjelma uusiksi, että tiedän oliko Damiano mukana vai ei? Internetin olisi pitänyt haljeta siitä show'sta joten ei tainnut olla?
Jotain tuulessakaatuvaa Luciota vaan ihaillaan :DDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Stubb ei ole niin tökerö että kutsuu tuon Kajn linnaan.
Toivottavasti kutsuu!
Baselissa Israelin esityksen aikana lavalle maalipatruunoitten kanssa yrittänyt kaksikko uhriutuu oikein huolella. Järkkäri oli kohdellut toista kaltoin, lyönyt päähän ja vetänyt tukasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna viisufandomin ja muutaman maan hyökkäävä asenne Israelia ja Eden Golania vastaan saivat aikaan äänestysvyöryn. Koko viisukevät oli yhtä ja samaa palestiinamelua. Suomen edustajiakin vaadittiin jäämään kotiin. Tämä kevät oli paljon rauhallisempi toukokuun alkuun asti.
Golanin akan ja seurueensa oma törkykäytös kisoissa yhtenä syynä saamaansa palautteeseen. Itsellä meni viimeinenkin maku isrealista. Ja golanin h*oran sijoitus oli heikompi kuin tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulle aletaan suoltamaan jtn älyttömyyksiä millaista mun elämä muka on niin koen oikeudekseni oikoa sen.
Mä kun en halua että musta tai mun perheestä leviää pitkin internettiä ties mitä p*skaa.
Itsehän sä niitä levität pitkin internetiä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luulisi Israelia haittaavan, että tutkitaan. Saavat puhdistettua maineensa, jos syytökset ovat perättömiä. Eikö?
Huvittavaa on se, että älämölön ovat nostaneet ne maat, jotka saivat yleisöltä vähemmän pisteitä kuin kuvittelivat ja uskoivat! saavansa Aiemmin on valitettu raadeista ja niitten työskentelystä, mutta nyt valitetaan jo siitäkin, että yleisö äänesti väärin.
Kaikki tietävät että Israelia ei äänestetty pelkästään musiikillisista syistä. Ja se pilaa koko kisan.
Samasta syystä pitäisi sitte sulkea Ukraina, joka on myös tuloslistalla korkeammalla sotatukiäänien takia, minä en usko, että tuollaiseen mennään.
No olenkin sitä mieltä että Ukrainan voitot 2022 ja 2014 olivat väärin muita kilpailijoita kohtaan. Ukraina ei kuitenkaan suorita parhaillaan kansanm/rhaa ja muita aktiivisia sotarikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä edellyttäisi sitä, että sinusta on joku tunnistettava asia olemassa netissä, esim. tällä palstalla käytät nimimerkkiä kuten minä. Ano räyhää anolle ei ole lainkaan henkilökohtaista, varsinkin kun yhdenkään kirjoittajan todellista minää ei kukaan tiedä, ei edes se algoritmi. Joten ihan turhaa hermostua siitä, vaikka mitä joku ano sinusta keksii tai on tietävinään.
-winner-
Vai niin.