Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Niin, mutta jotkut puhelinsoitot ym. Pikkuisen epäilen. Israel saa joka vuosi paljon ääniä muutenkin, kristityt äänestää.
Puhelinsoitot ei nyt ole pääasia tuossa vaan se että valtio rahoittaa valtavan mainoskampanjan jota tungetaan vähän joka tyypin naamalle vähän joka maassa, plus kaikki se muu suhmurointi kuten buuausten vaimennus ja jatkuvat itkutarinat siitä kuinka heitä kohdellaan niin väärin, plus kuten sanoit - äänestetään ei-musiikillisista syistä. Jos tilanne jatkuu tällaisena, viisujen yleisöääniin ei voi luottaa yhtään. Ja sitten alkaa kyllä olla viisut pilalla. Tai no, kyllä ne on jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt liioittele! Muut artistit eivät mainostaneet itseään ja biisiään millään tavalla, vai kuinka? Israel piti ennen kisaa matalaa profiilia, ei käyty pre partyissa, ei annettu haastatteluja, somessa oltiin hyvin hissuksiin. Minkä maan artisti kävi antamassa haastatteluja mm sveitsiläiseen aikakauslehteen?
Kyse ei ole siitä että omaa biisiä ei saa mainostaa, vaan siitä että valtion ministeriö maksaa valtavan kampanjan ja jopa soittelee ihmisille ympäri maailman että äänestäkää. Mikä muu maa toimi näin? "Matala profiili" 😆.
Soitettiinko sinullekin? Näin Yuvalin mainoksen muistaakseni kaksi kertaa, useammin taisi silmille tulla yksi pinkki mainos, missä oli Kaj.
En ole israelilainen, niin ei. Yuvalin mainos tuli yhde
No minulla ei tullut mainoksia kertaakaan, ja mitään estoja en ole puhelimeen laittanut.
"No minulla ei tullut mainoksia kertaakaan, ja mitään estoja en ole puhelimeen laittanut."
Kiva. Mulle tuli, ja kommenttien perusteella niin tuli myös valtavalle määrälle ihmisiä ympäri maailman.
Jacob näyttää ihan mun tulevalta aviopuolisolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että Månskaan olisi päihittänyt JJ:tä raatipisteissä. Eikä Israelia yleisöäänissä... Joten Ruotsi ei olisi voittanut kuitenkaan, ei olisi tehnyt Loreeneja.
Månsilla olis tullut sija kolme, jos olisi päihittänyt ton Tommyn hupibiisin mahdollisesti.
Turha spekuloida kun emme voi tietää. Ruotsin saamat yleisöpisteet olisivat voineet jäädä paljon matalammiksi, kun kansa niin kyllästynyt Ruotsin polished-pop -biiseihin ja Ruotsin viisuvoittoihin. Toki raadeilta sitten olisi tullut pinnoja enemmän.
Sitä paitsi, Tommylle olisivat keskittyneet sitten huumoribiisiäänet enemmän, joten yleisöäänipotti olisi ollut todennäköisesti paljon isompi kuin nyt. Nythän ne jakautui Kaj/Tommy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä ei jaksa ruotsinkielinen musiikki kiinnostaa niin paljoa että koko keikan jakaisin kuunnella. Luultavasti myös spiikit ruotsiksi joten hauskuus menee ohi mulla. Ei tästä samanlaista ilmiötä tule kuin Käärijästä... Haippi tasoittuu nyt myös Ruotsissa kun menestys ei ollut toivotun laista.
Koko ajan yritetään todistella ja inttää, että Kaj ei ole Käärijä, eikä voi verratakaan. No ei olekaan! Selviö Suomessa, että ei siitä tietenkään suomenkielisten keskuudessa samanlaista hypeä nouse. Mä luulen, että heillä itsellä ei edes sellaista tavoitetta ole, kun tietävät ettei ruotsinkielisellä musiikilla Suomessa isoksi koko kansan suosikiksi nousta. Trendaa Ruotsissa ja muissakin Pohjoismaissa juuri nyt, näemme sitten myöhemmin, jääkö suosiota pysyvämmin. Suomen ruotsinkielisillä alueilla kova suosio on ollut jo vuosia ja varmasti pysyy.
Ei todella tarvit
Ei Käärijästäkään kaikki pitäneet.
Jos juutalaisten diaspora selittäisi Israelin ääniä, niin niitä tulisi joka kerta massiivinen määrä. Kummasti niitä on nyt parin vuoden ajan tullut normaalia enemmän, jännä.
Toki Israel on voittanutkin aiemmin, mutta silloin kappaleet taisivat olla yleisesti suosittuja, esim. Dana Internationalin biisi.
Palatkaamme tarkastelemaan sitä kaikkein tärkeintä kysymystä Euroviisuihin liittyen?
MIHIN IHMISKUNTA TARVITSEE EUROVIISUJA?
Vierailija kirjoitti:
Palatkaamme tarkastelemaan sitä kaikkein tärkeintä kysymystä Euroviisuihin liittyen?
Arjen iloksi. Ja mikä ihmiskunta? Se on (valitettavasti) aika tavalla suurempi kuin se pari sataa miljoonaa joka viisuja katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kovasti Vöyrin pojista, heidän persoonistaan ja huumorimusiikistaan, joka on epä-suomalaista. Mutta olen huomannut BBBn alkaneen tuntua kuluneelta, tasapaksulta rallilta, siinä missä CCCn monipolvinen riemukkuus se vaan on kestänyt aikaa, soi ja tarttuu.
Toisaalta Vöyrin poikien keikat ovat monipuolisia, älykkäitä, taitavia, viihdyttäviä, kiinnostavia, musikaalisuus on läsnä. CCCn tiimin suunta on toinen ja muuttunut. Erilaiset fanit.
Minulla on kiinnostus K n tekemisiin vähentynyt koko ajan. Yhteisbiisejä toinen toisensa jälkeen. Mutta en ole tainnut koskaan kohderyhmään kunnolla kuuluakaan.
Käärijän biisit on tehty nopeet voitot mielessä ja sitten next. Ovat laadullisesti heppoisia. Fanittaako Käärijää enää vain känniläiset? Ei sitä selvinpäin kestä.
Ja aivan samoin kun sinä en minäkään ole tainnut kohderyhmään koskaan kuulua,että ei sitä kaikki hypettäneet.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Sanomien alustan Vauva -palstalle.
Me teemme täällä nyt kyllä palveluksen aseenteellisille ja vihreille yleläisille kun kinaamme Israelista. Voisiko lopettaa sodasta, äänestyksestä jne spekuloinnin jo. Ei johda mihinkään ja mitä väliä sillä on. Ei yhtään enempää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika oli monen mielestä liian seksy. Olisi pärjännyt paremmin kun olisi hieman muuttanut tyyliään. Liian tyrkky tyyli. Biisi ja ääni hyvät.
Liikaa vanhanaikaista Rammsteinin yrittämistä lavalla, skandaalityylillä. Eikä Erikan laulu kantanut, kuulosti ohuelta kimitykseltä.
Käärijän kohdalla se Rammstein-tyylinen rankempi industrial-musapuoli menetteli vielä, ja kun Rammstein ei ihan vielä siinä kohtaa joutunut huumaus ja ra i s ka u s syytteiden keskelle, vaan myöhemmin kesäfestareiden aikaan.
Tuon takia saksalaiset ei antaneet Suomelle pisteen pistettä, vaikka muutama sana saksaa biisissä mukana.
Aika selkeää on ettet oo ikinä Rammsteinia kuunnellut tai katsonut keikalla. Erika ei kyllä yhtään Lindemannia muistuta, eikä Ich Komme todellakaan ole mitään industrialia :D Eniten Rammsteiniä oli siinä Pargin kappaleessa, yläkroppa paljaana ja sottaisena ja juoksumatolla.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Me teemme täällä nyt kyllä palveluksen aseenteellisille ja vihreille yleläisille kun kinaamme Israelista. Voisiko lopettaa sodasta, äänestyksestä jne spekuloinnin jo. Ei johda mihinkään ja mitä väliä sillä on. Ei yhtään enempää huomiota.
Ahaa, sinua alkaa siis pelottaa, että Israel suljetaan vihdoin euroviisuista. Se olisi toivottavaa muiden artistien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? No sitä väliä että viisuja ei ole mitään järkeä järjestää ollenkaan kun se menee vain Israelin kannattajien huutokilpailuksi vaikka pitäisi olla kyse musiikista.
Satuinpa pitkästä aikaa kuuntelemaan myös Ruslanan Wild Dances -voittobiisin ja kuulosti päämelodia ihan Sash!:in Ecuadorilta, varmaan vaan oli silloinkin sama samplepakki käytössä :DDDD
-winner-
Olihan Erikan biisissä myös italiaa.
Saksaksi olisi pitänyt olla paljon selkeämpää ja voimaantuvampaa, komentelevampaa sexytekstiä, niinku jotain: "Gib Mir WURST!" Tai "Gib Mir SCHWANTZ!" ;DDD
Mutta: eihän sanoituksella ollut mitään merkitystä, koska JJ:n biisissäkään ei saanut mitään selvää siitä, mitä laulussa sanottiin.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Tietäkää että kenenkään teistä on aivan turha edes yrittää kiusata ja solvata mua. Tai keksiä valeita kuten se eilinen hyypiö. Olen joutunut matelemaan hyvin paljon koulu ja nettikiusaajien edessä. Ja p**kaa minusta on ennenkin puhuttu. Joten jos yritätte voin luvata että täältä pesee.
Jahas, sinäkin olet herännyt tähän aurinkoiseen päivään.
Lopeta alkuunsa tuo uhriutuva asenteesi ja heti perään uhkailua kts. viimeinen lauseesi joka panee miettimään kuka kiusaa ja uhkailee.
Et ole yhtään mukava tuollaisena hyökkäävänä ihmisenä.
Mitä ihmeen vanhojapiikoja ja peräkamarin poikia täällä on jatkuvasti Erikasta valittamassa? Hänkin on vain ihminen. Tavallinen kuolevainen ihminen. Rivouskin riippuu siitä mihin vertaa. Bianca Censoriin verrattuna Erika on kiltti ja häveliäs pyhäkoulutyttö. Ja tietämättömille tiedoksi ei hän siviilissä ole tuollainen.
Minulla on kiinnostus K n tekemisiin vähentynyt koko ajan. Yhteisbiisejä toinen toisensa jälkeen. Mutta en ole tainnut koskaan kohderyhmään kunnolla kuuluakaan.