Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestin lainaaminen ei toimi. Mutta tiedoksi sulle että en siitä ensin puhunutkaan ennekuin mua kohtaan se yksi tyyppi alkoi solvata ja esittää ihme syytöksiä.
Sitäpaitsi euroviisut oli jo ei niistä tarvitse puhua.
Periaatteessa silloin pitää ymmärtää vaihtaa ketjua, jos aihepiiri josta on 20 000+ viestiä, ei ole sun juttusi...
Minäkin vaihtaisin vaikka Damiano -ketjuun, mutta siellä on niitä solvauksia, ihme syytöksiä ja poisteluita. Pitääkö mun siis katsoa se koko viisuohjelma uusiksi, että tiedän oliko Damiano mukana vai ei? Internetin olisi pitänyt haljeta siitä show'sta joten ei tainnut olla?
Jotain tuulessakaatuvaa Luciota vaan ihaillaan :DDDDD
-winner-
Joojoo mutta euroviisut oli ja meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Stubb ei ole niin tökerö että kutsuu tuon Kajn linnaan.
Toivottavasti kutsuu!
Nelossijalta? Siinä tapauksessa kutsutaan Erika myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos juutalaisten diaspora selittäisi Israelin ääniä, niin niitä tulisi joka kerta massiivinen määrä. Kummasti niitä on nyt parin vuoden ajan tullut normaalia enemmän, jännä.
Toki Israel on voittanutkin aiemmin, mutta silloin kappaleet taisivat olla yleisesti suosittuja, esim. Dana Internationalin biisi.
Vaan olikos aiemmin tällaista sotatilannetta meneillään?
Niin sitä ei kukaan varmaan kielläkään, että osa on tälläisiä tukiääniä.
Kyllä osa kieltää. "Oli vaan paras ja kaunein laulu ja maagisesti kaikki nyt vaan äänesti just sen takia". Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulle aletaan suoltamaan jtn älyttömyyksiä millaista mun elämä muka on niin koen oikeudekseni oikoa sen.
Mä kun en halua että musta tai mun perheestä leviää pitkin internettiä ties mitä p*skaa.
Tämä edellyttäisi sitä, että sinusta on joku tunnistettava asia olemassa netissä, esim. tällä palstalla käytät nimimerkkiä kuten minä. Ano räyhää anolle ei ole lainkaan henkilökohtaista, varsinkin kun yhdenkään kirjoittajan todellista minää ei kukaan tiedä, ei edes se algoritmi. Joten ihan turhaa hermostua siitä, vaikka mitä joku ano sinusta keksii tai on tietävinään.
-winner-
Minä olen täällä anonyymina vierailijana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kutsuu!
Nelossijalta? Siinä tapauksessa kutsutaan Erika myöskin.
No totta kai Erika saa ilman muuta kutsun linnaan. Haloo. Ja kyllä KAJkin sinne mukaan sopii. Enemmän iloa, enemmän juhlaa!
Toivottavasti KAJ saa kutsun linnaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kutsuu!
Ja mistä syystä? Saisiko vieraan valtion lipun alla neljänneksi tullut urheilija kutsun?
Stubb tapasi heidät henkilökohtaisesti Vöyrillä ja saattoivat myös laulaa Stubbeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luulisi Israelia haittaavan, että tutkitaan. Saavat puhdistettua maineensa, jos syytökset ovat perättömiä. Eikö?
Huvittavaa on se, että älämölön ovat nostaneet ne maat, jotka saivat yleisöltä vähemmän pisteitä kuin kuvittelivat ja uskoivat! saavansa Aiemmin on valitettu raadeista ja niitten työskentelystä, mutta nyt valitetaan jo siitäkin, että yleisö äänesti väärin.
Kaikki tietävät että Israelia ei äänestetty pelkästään musiikillisista syistä. Ja se pilaa koko kisan.
Oliko boikotti ja viha pelkästään musiikillista syistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kutsuu!
Ja mistä syystä? Saisiko vieraan valtion lipun alla neljänneksi tullut urheilija kutsun?
Pressat on yleensä kutsuneet linnaan väkeä niiltä paikkakunnilta, missä ovat käyneet vierailulla. Stubb vieraili Vöyrillä ja tapasi KAJ'n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulle aletaan suoltamaan jtn älyttömyyksiä millaista mun elämä muka on niin koen oikeudekseni oikoa sen.
Mä kun en halua että musta tai mun perheestä leviää pitkin internettiä ties mitä p*skaa.
Tämä edellyttäisi sitä, että sinusta on joku tunnistettava asia olemassa netissä, esim. tällä palstalla käytät nimimerkkiä kuten minä. Ano räyhää anolle ei ole lainkaan henkilökohtaista, varsinkin kun yhdenkään kirjoittajan todellista minää ei kukaan tiedä, ei edes se algoritmi. Joten ihan turhaa hermostua siitä, vaikka mitä joku ano sinusta keksii tai on tietävinään.
-winner-
Minä olen täällä anonyymina vierailijana.
Joten...? Kukaan ei tiedä sinusta mitään, eikä levitä asioita sinusta. Miksi siis hermostut asioista, joita emme tiedä, jos et niitä itse tähän kerro? Ja sittenkään emme mitenkään tiedä syötätkö siinä meille koko ajan pajunköyttä ;D
-winner-
Oliko Blind Channel Linnan juhlissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestin lainaaminen ei toimi. Mutta tiedoksi sulle että en siitä ensin puhunutkaan ennekuin mua kohtaan se yksi tyyppi alkoi solvata ja esittää ihme syytöksiä.
Sitäpaitsi euroviisut oli jo ei niistä tarvitse puhua.
Periaatteessa silloin pitää ymmärtää vaihtaa ketjua, jos aihepiiri josta on 20 000+ viestiä, ei ole sun juttusi...
Minäkin vaihtaisin vaikka Damiano -ketjuun, mutta siellä on niitä solvauksia, ihme syytöksiä ja poisteluita. Pitääkö mun siis katsoa se koko viisuohjelma uusiksi, että tiedän oliko Damiano mukana vai ei? Internetin olisi pitänyt haljeta siitä show'sta joten ei tainnut olla?
Jotain tuulessakaatuvaa Luciota vaan ihaillaan :DDDDD
-winner-
Joojoo mutta euroviisut oli ja meni jo.
Ja on olleet ja menneet jo 69 kertaa ja aina vaan niistä puhutaan ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kutsuu!
Pressat on yleensä kutsuneet linnaan väkeä niiltä paikkakunnilta, missä ovat käyneet vierailulla. Stubb vieraili Vöyrillä ja tapasi KAJ'n.
Stubb on sen verran ovela ettei tuolla lailla ammu itseään nilkkaan suosimalla omiaan vaikka mielensä tekisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kutsuu!
Harvemmin kai se 4. tullut urheilija on tällaista innostusta Suomessa aiheuttanut, varsinkaan Ruotsin lipun alla.
Mitä tulee euroviisu saavutuksiin niin kyllä neljäs sija on ihan oikeutus tulla kutsutuksi linnan juhliin. Myös viisuvoittaja Lordi kutsuttiin mutta kieltäytyivät. Ja viisujen moraalinen voittaja koko kansan Käärijä. Mutta miksei Blind Channelia kutsuttu vaikka pärjäsivät hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos juutalaisten diaspora selittäisi Israelin ääniä, niin niitä tulisi joka kerta massiivinen määrä. Kummasti niitä on nyt parin vuoden ajan tullut normaalia enemmän, jännä.
Toki Israel on voittanutkin aiemmin, mutta silloin kappaleet taisivat olla yleisesti suosittuja, esim. Dana Internationalin biisi.
Kyllä osa kieltää. "Oli vaan paras ja kaunein laulu ja maagisesti kaikki nyt vaan äänesti just sen takia". Jep jep.
Aika monelle se oli Baselin euroviisujen kaunein laulu ja esitys, ihan turha pilkata. Esitys muistutti euroviisujen alkuperäisestä tarkoituksesta ja tavoitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Blind Channel Linnan juhlissa?
Mun mielestä niitä ei edes kutsuttu enkä tajua miksei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle se oli Baselin euroviisujen kaunein laulu ja esitys, ihan turha pilkata. Esitys muis
Aika monelle, toki. Mutta ei mitenkään yleisöäänten voittajaksi. Sijoitus top kympissä olisi ollut ihan uskottava, esim. 7-10 paikkeilla. Tuo äänten suhmurointi nyt vaan on niin selkeää kuin olla voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kutsuu!
KAJ on tuonut niin paljon iloa suomen kansalle toisin kuin Erika jota monet lähinnä häpeilevät, joten en yhtään yllättyisi jos pojat saisivat kutsun linnaan.
Se nyt on selvää, että Erika Suomen edustajana saa, Kajsta en olisi yhtä varma. Jos nyt edes ovat kutsua ees saamassa.