Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Olihan Erikan biisissä myös italiaa.
Saksaksi olisi pitänyt olla paljon selkeämpää ja voimaantuvampaa, komentelevampaa sexytekstiä, niinku jotain: "Gib Mir WURST!" Tai "Gib Mir SCHWANTZ!" ;DDD
Mutta: eihän sanoituksella ollut mitään merkitystä, koska JJ:n biisissäkään ei saanut mitään selvää siitä, mitä laulussa sanottiin.
-winner-
Hullupoistaja taas poistelee. Eikö sulla ole elämää?
Vierailija kirjoitti:
"No minulla ei tullut mainoksia kertaakaan, ja mitään estoja en ole puhelimeen laittanut."
Kiva. Mulle tuli, ja kommenttien perusteella niin tuli myös valtavalle määrälle ihmisiä ympäri maailman.
Algoritmit, algoritmit eli mainosten saajat ovat olleet jollakin tavalla kiinnostuneita ko ihmisestä tai aiheesta. Kiinni jäitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me teemme täällä nyt kyllä palveluksen aseenteellisille ja vihreille yleläisille kun kinaamme Israelista. Voisiko lopettaa sodasta, äänestyksestä jne spekuloinnin jo. Ei johda mihinkään ja mitä väliä sillä on. Ei yhtään enempää huomiota.
Ahaa, sinua alkaa siis pelottaa, että Israel suljetaan vihdoin euroviisuista. Se olisi toivottavaa muiden artistien puolesta.
Ei tullut mieleenikään tuollainen asia, jopa osasit keksiä :D :D
Mä yleensä ohitan kaiken Israeliin liittyvän enkä toden totta edes tiedä mistä siinä kaikessa on kysymys, kun ei kiinnosta ottaa selvää. Ihan sama.
Kiinnitin vain huomion että palstalla koetetaan ratkoa sellaista ongelmaa, johon ratkaisua ei löydy vaikka miten väännettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen vanhojapiikoja ja peräkamarin poikia täällä on jatkuvasti Erikasta valittamassa? Hänkin on vain ihminen. Tavallinen kuolevainen ihminen. Rivouskin riippuu siitä mihin vertaa. Bianca Censoriin verrattuna Erika on kiltti ja häveliäs pyhäkoulutyttö. Ja tietämättömille tiedoksi ei hän siviilissä ole tuollainen.
Hävytön pyhäkoulutyttö.
Ei luulisi Israelia haittaavan, että tutkitaan. Saavat puhdistettua maineensa, jos syytökset ovat perättömiä. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan Erikan biisissä myös italiaa.
Saksaksi olisi pitänyt olla paljon selkeämpää ja voimaantuvampaa, komentelevampaa sexytekstiä, niinku jotain: "Gib Mir WURST!" Tai "Gib Mir SCHWANTZ!" ;DDD
Mutta: eihän sanoituksella ollut mitään merkitystä, koska JJ:n biisissäkään ei saanut mitään selvää siitä, mitä laulussa sanottiin.
-winner-
Encore on ranskaa ;).
Eikä oo. Muutenhan olisi saatu 12 pojoa Ranskalta.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me teemme täällä nyt kyllä palveluksen aseenteellisille ja vihreille yleläisille kun kinaamme Israelista. Voisiko lopettaa sodasta, äänestyksestä jne spekuloinnin jo. Ei johda mihinkään ja mitä väliä sillä on. Ei yhtään enempää huomiota.
Ahaa, sinua alkaa siis pelottaa, että Israel suljetaan vihdoin euroviisuista. Se olisi toivottavaa muiden artistien puolesta.
Mä yleensä ohitan kaiken Israeliin liittyvän enkä toden totta edes tiedä mistä siinä kaikessa on kysymys, kun ei kiinnosta ottaa selvää. Ihan sama.
Kiinnitin vain huomion että palstalla koetetaan ratkoa sellaista ongelmaa, johon ratkaisua ei löydy vaikka miten väännettäisiin.
Asiaan on ratkaisu ja vielä helppo sellainen: Israel ulos Euroviisuista. EBUlla vaan ei ole munaa - ja raha haisee.
Asioihin on aina helppo ratkaisu. Jokaiseen ketjuun saa kirjoittaa vain yksi kirjoittaja ;D
Saa haluamansa lopputuloksen joka kerta.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta jotkut puhelinsoitot ym. Pikkuisen epäilen. Israel saa joka vuosi paljon ääniä muutenkin, kristityt äänestää.
Puhelinsoitot ei nyt ole pääasia tuossa vaan se että valtio rahoittaa valtavan mainoskampanjan jota tungetaan vähän joka tyypin naamalle vähän joka maassa, plus kaikki se muu suhmurointi kuten buuausten vaimennus ja jatkuvat itkutarinat siitä kuinka heitä kohdellaan niin väärin, plus kuten sanoit - äänestetään ei-musiikillisista syistä. Jos tilanne jatkuu tällaisena, viisujen yleisöääniin ei voi luottaa yhtään. Ja sitten alkaa kyllä olla viisut pilalla. Tai no, kyllä ne on jo.
Vöyrin kunta ja Tampereen kaupunki könysivät myös saunoineen Baseliin mainostamaan ehdokkaitaan. Oliko se sopivaa verorahojen käyttöä, kysyn vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No minulla ei tullut mainoksia kertaakaan, ja mitään estoja en ole puhelimeen laittanut."
Kiva. Mulle tuli, ja kommenttien perusteella niin tuli myös valtavalle määrälle ihmisiä ympäri maailman.
Algoritmit, algoritmit eli mainosten saajat ovat olleet jollakin tavalla kiinnostuneita ko ihmisestä tai aiheesta. Kiinni jäitte.
Minä en usko tohon, oon siis tämä jolle ei ole mainoksia näkynyt (muu kuin Kaj ja dna) ja olen Israelinkin biisiä kuunnellut niinkuin muitakin Spotify ja youtube eli en edes ole vältellyt mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että Månskaan olisi päihittänyt JJ:tä raatipisteissä. Eikä Israelia yleisöäänissä... Joten Ruotsi ei olisi voittanut kuitenkaan, ei olisi tehnyt Loreeneja.
Månsilla olis tullut sija kolme, jos olisi päihittänyt ton Tommyn hupibiisin mahdollisesti.
Niin, mahdollisesti. Mutta ei olisi voittanut, joten ei sinänsä mitään suurempaa eroa olisi aiheuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Mä en kannata ulosheittoja, muuta kuin esim.kilpailijan epärehellisuuden vuoksi.
Mutta Espanja se veemäisesti teki kun kesken finaalilähetyksen alkoi suoltaa jotain omaa paskaa. Sakot saa, mutta tuntuvampi rangaistus olisi ollut sulkea Espanja pois seuraavisa viisuista. Muutenhan muutkin viisumaat tekevät samoin;kesken finaalin kannanottoja.
Silloin Euroviisut eivät enää vastaa tarkoitustaan ja ovat tulleet tiensä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen vanhojapiikoja ja peräkamarin poikia täällä on jatkuvasti Erikasta valittamassa? Hänkin on vain ihminen. Tavallinen kuolevainen ihminen. Rivouskin riippuu siitä mihin vertaa. Bianca Censoriin verrattuna Erika on kiltti ja häveliäs pyhäkoulutyttö. Ja tietämättömille tiedoksi ei hän siviilissä ole tuollainen.
Hävytön pyhäkoulutyttö.
Riippuu mihin vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulla sulkemaan, vaikka kuinka lenkuttaisitte. Sponsorikin israelilainen Marocconoil.
Vierailija kirjoitti:
Ei luulisi Israelia haittaavan, että tutkitaan. Saavat puhdistettua maineensa, jos syytökset ovat perättömiä. Eikö?
Huvittavaa on se, että älämölön ovat nostaneet ne maat, jotka saivat yleisöltä vähemmän pisteitä kuin kuvittelivat ja uskoivat! saavansa Aiemmin on valitettu raadeista ja niitten työskentelystä, mutta nyt valitetaan jo siitäkin, että yleisö äänesti väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko tohon, oon siis tämä jolle ei ole mainoksia näkynyt (muu kuin Kaj ja dna) ja olen Israelinkin biisiä kuunnellut niinkuin muitakin Spotify ja youtube eli en edes ole vältellyt mitenkään.
Ja siis ihan Euroviisut ylipäätään kiinnostaa niin ihmekös tuo jos noita mainoksia tuutattiin mulle. Israelin biisin kuuntelin kerran ennen finaalia.
Ja miten niin "kiinni jäitte" - Euroviisujen seuraamisesta? Joo kyllä, jo 35 vuotta olen niitä seurannut joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että Månskaan olisi päihittänyt JJ:tä raatipisteissä. Eikä Israelia yleisöäänissä... Joten Ruotsi ei olisi voittanut kuitenkaan, ei olisi tehnyt Loreeneja.
Månsilla olis tullut sija kolme, jos olisi päihittänyt ton Tommyn hupibiisin mahdollisesti.
Niin, mahdollisesti. Mutta ei olisi voittanut, joten ei sinänsä mitään suurempaa eroa olisi aiheuttanut.
Kolmos sija hienompi kuin ynnämuu sija tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa on se, että älämölön ovat nostaneet ne maat, jotka saivat yleisöltä vähemmän pisteitä kuin kuvittelivat ja uskoivat! saavansa Aiemmin on valitettu raadeista ja niitten työskentelystä, mutta nyt valitetaan jo siitäkin, että yleisö äänesti väärin.
Kaikki tietävät että Israelia ei äänestetty pelkästään musiikillisista syistä. Ja se pilaa koko kisan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on siis mainos, ei mikään uhkailuviesti tai kiristysyritys. Netti on pullollaan mainoksia.
Encore on ranskaa ;).