Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Surullinen elämä niillä jotka kihisevät kiukusta monta päivää Israelin menestyksen vuoksi.
No nyt meni jo Linnan juhliin tää kinastelu ;DDDD
Tästä ketju jatkuukin sitten sujuvasti seuraavat puoli vuotta :DDDD
Voi teitä lapsia! Niin vähän virikkeitä.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Stubb ei ole niin tökerö että kutsuu tuon Kajn linnaan.
Toivottavasti kutsuu!
KAJ on tuonut niin paljon iloa suomen kansalle toisin kuin Erika jota monet lähinnä häpeilevät, joten en yhtään yllättyisi jos pojat saisivat kutsun linnaan.
Erika on toiminut näkyvästi kiusaamiskulttuuria vastaan. Paljon merkittävämpi hän on kuin jotkut rantaruotsalaiset pelimannit jotka opportunistisesti lähtivät vieraan valtion kelkkaan ja möhlivät senkin. Mä en ole kokenut mitään iloa mokomien svedujen virnottavia naamoja mainoksissa näkiessäni. Erikaa ihailen enkä tod. häpeä hitustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulle aletaan suoltamaan jtn älyttömyyksiä millaista mun elämä muka on niin koen oikeudekseni oikoa sen.
Mä kun en halua että musta tai mun perheestä leviää pitkin internettiä ties mitä p*skaa.
Tämä edellyttäisi sitä, että sinusta on joku tunnistettava asia olemassa netissä, esim. tällä palstalla käytät nimimerkkiä kuten minä. Ano räyhää anolle ei ole lainkaan henkilökohtaista, varsinkin kun yhdenkään kirjoittajan todellista minää ei kukaan tiedä, ei edes se algoritmi. Joten ihan turhaa hermostua siitä, vaikka mitä joku ano sinusta keksii tai on tietävinään.
-winner-
Minä olen täällä anonyymina vierailijana.
Joten...? Kukaan ei tiedä sinusta mitään, eikä levitä asioita sinusta. Mi
Niinno totta tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Blind Channel Linnan juhlissa?
Mun mielestä niitä ei edes kutsuttu enkä tajua miksei.
On ne kyllä minusta olleet?
Vierailija kirjoitti:
Surullinen elämä niillä jotka kihisevät kiukusta monta päivää Israelin menestyksen vuoksi.
Vilpillä saatuun menestykseen harvemmin suhtaudutaan positiivisesti esim. urheilussa.
Miksei pertti kurikan nimipäivät olleet linnan juhlissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kutsuu!
Nelossijalta? Siinä tapauksessa kutsutaan Erika myöskin.
Kaj ''mainostaa'' suomalaista saunaa, Erika...
jatkakaa te muut tuohon.
Erika mainostaa kaunista, rohkeaa ja osaavaa suomalaista naista luoden siten maabrändiä kuten Sanna Marin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistö luuli, että Left Outside Alone keskarit pystyssä on se, mitä BC:n pojat halusivat ;P
Ehdottomasti olisi pitänyt kutsua.
Ja tänä vuonna pitäisi olla sekä KAJ sekä Erika Linnan esiintyjinä, ei niinkään kutsuvieraina.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne kyllä minusta olleet?
Taidat sekoittaa duudsoneihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kutsuu!
No ei kyllä 11. sijalta kutsuta, varsinkaan sillä habituksella. Johan se nähtiin kyselyissäkin, kumpi noista yhdistää suomalaisia.
Juhlitaanko jääkiekossa tai hiihdossa neljättä sijaa? Olen saanut ihan päinvastaisen käsityksen.
Siis mikä suhmurointi, itselle oli ainakin ihan selviö Israelin kolmen parhaan joukkoon pääsy ja nimenomaan yleisösuosio, mikään ei ole muuttunut viime vuoteen nähden, tuomariääniä saivat liiankin vähän vs. kappaleen hienouteen (siinä ehkä sit sitä taktikointia tuomareilta)
Voi myös olla niin että saivat kutsun mutta eivät menneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kutsuu!
KAJ on tuonut niin paljon iloa suomen kansalle toisin kuin Erika jota monet lähinnä häpeilevät, joten en yhtään yllättyisi jos pojat saisivat kutsun linnaan.
Se nyt on selvää, että Erika Suomen edustajana saa, Kajsta en olisi yhtä varma. Jos nyt edes ovat kutsua ees saamassa.
Euroviisuedustus ei ole mikään automaattilippu Linnan juhliin ollut aiemminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kutsuu!
Se nyt on selvää, että Erika Suomen edustajana saa, Kajsta en olisi yhtä varma. Jos nyt edes ovat kutsua ees saamassa.
Euroviisuedustus ei ole mikään automaattilippu Linnan juhliin ollut aiemminkaan.
Ei olekaan, vaan se mitä he sillä saavat aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kutsuu!
No totta kai Erika saa ilman muuta kutsun linnaan. Haloo. Ja kyllä KAJkin sinne mukaan sopii. Enemmän iloa, enemmän juhlaa!
Mä ainakin pistin jo viestiä tpkansliaan että Kaita ei sitten kutsuta ilman Erikaa. Muuten on turha mun ääntä toivoa jatkokaudelle.
Ja tämähän Stubbia kovasti kiinnostaa? Kai hänkin aistii mistä kansa tykkää. Nythän siitä on tosin jo todistetakin että KAJ's
Kyllä kiinnostaa mitä omiensa, perinteisesti hyvin elitistisen ryhmän jota ei edelleenkään katsota hyvällä, julkisesta suosimisesta seuraa uralleen. Viimeiseksi haluaa profiloitua svenska tilanteen presidenttinä. Vanhat haavat aukeaa hyvin herkästi.
Pertti kurikan nimipäivät olisi pitänyt olla linnan juhlissa.
Oikeutta vammaisille!
Vaikka onhan se Blind Channelkin vähän kuin pkn.
Yhtä vammaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kutsuu!
Kaj ''mainostaa'' suomalaista saunaa, Erika...
jatkakaa te muut tuohon.
Erika-fonduet ja dipit? Panu-maalityttö 2.0? Voimaantumisjooga?
-winner-
Heh, olisikin niin herkullinen veto Stubbilta kutsua KAJ mutta ei Erikaa.
Tuskin Kajsta nyt ihan koko kansan suosikkia tulee Suomessa pidemmän päälle ruotsinkielisellä musiikilla, mutta varmasti heille jää tästä myös paljon suomenkielisiä faneja ja tulevat jatkossa olemaan esillä suomenkielisissä medioissa myös. On Suomessa myös paljon ihmisiä, jotka osaavat ruotsia ihan kohtuullisesti. Esim. minä olen aikanani kirjoittanut ällän ruotsista ja joskus vähän harmitellutkin kun kielelle ei ole tullut omassa elämässä käyttöä, mutta nyt on ollut ihan hauska verestellä kielitaitoa Kajn videoiden ja laulujen parissa. Aiemmin en ollut koko bändistä kuullutkaan. Tuskin olen ainoa.
Ruotsissa heille varmasti myös suosiota luvassa, Ruotsissa Kaj-hype on kai ollut vielä isompaa kuin Suomessa.