Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko siihen huomiseen äänestykseen sen kummempaa ohjetta kuin mitä ne lähetyksessä kertovat, eli laittaa esim. tekstarin tai soittaa siihen numeroon? Ja eikös esiintymisnumero määritä sen äänestettävän numeron?
Montako kertaa Suomessa saa äänestää? Paljonko maksaa kerta änestäminen?
Minä 14 senttiä äänestys ja 20 saa äänestä yhdestä puhelimesta. Eilen jo laitoin paljon ääniä Erikalle.
Mikko S ei ole Baselissa siksi, että selostuskopin hinta on noussut ja sitä pidettiin liian kalliina.
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko siihen huomiseen äänestykseen sen kummempaa ohjetta kuin mitä ne lähetyksessä kertovat, eli laittaa esim. tekstarin tai soittaa siihen numeroon? Ja eikös esiintymisnumero määritä sen äänestettävän numeron?
Esc.vote suosittelen, minulla ei mennyt tekstari ääni kai perille ollenkaan, koska tuolla sivustolla sain vielä äänestää ne 20 ääntä (ensin kokeilin yhden tolla tekstari) en tiedä mikä siinä meni pieleen. Tai sit puhelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano se tälle Erika fanille, joka tykkää toistella tuota tapa ittes mantraa kaikille kenen mielipide ei miellytä.
Näinpä! Erikan fani on mesonnut täällä koko kevään
Älä valehtele, se traumainen Joel hokka, Dannyn kikuli häirikköhuutelija on kylläkin Kaj fani.
Vierailija kirjoitti:
Sissal on näköjään saanut kanssa kotimaastaa kuraa niskaan ennen finaalia, jakoi stoorissaan kommentteja ja näytti ns. Keskaria kommentoijille
Tämähän se on, joka maassa haukutaan omaa edustajaa. Aina löytyy niitä haukkujia. Ikäväähän se on, mutta ei se todellakaan ole mikään pelkkä Erikaan kohdistuva juttu vaan Suomessakin on aina ollut sama meno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö kukaan muu Saksasta? Musta se on kiva ja erilainen biisi kuten Erikallakin. Ja erottuu joukosta.
Tykkään! Ja Italliasta myös!
"Tutta l'Itallia, tutta l'Itallia, tutta l'Itallia!"
Ei ole Italian kappale.
Kuka on sanonut, että olis Italian kappale. Se on San Marino🙈
Ehkä joku voi tulkita Erikan laulua huutamiseksi, mutta biisi vaatii sen eikä sitä voi laulaa samalla tavalla kuin tyypillisiä pop-kappaleita. Ainakin omasta mielestäni kovempi laulutyyli sopii hyvin kokonaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Erika saanut kehuja taas pressiltä harjoituksista, linkki kuppilassa, myös Latviasta ja Liettuasta oli tykätty.
Tämä on baltian ja pohjoismaiden vuosia!
Tanska on ollut finaalissa viimeksi 2019, voin vaan kuvitella millaset viime vuodet on olleet osallistujille. Ihan hirveät paineet ja lopulta kukaan ei edes enää usko siihen finaalipaikkaan ja palaute on sen mukaista.
Mä uskoin tanskan läpimenoon pitkään. Hienoa, että se toteutui!
Sano se tälle Erika fanille, joka tykkää toistella tuota tapa ittes mantraa kaikille kenen mielipide ei miellytä.
Olet naurettava jos luulet kaikkien Erikasta latelemiesi törkeyksien ja suorastaan laittomuuksien jälkeen jotenkin luikertelevasi kunniallisen ihmisten joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Luetellaan ne maat, joille Suomi huomenna antaa pisteet:
No KAJ 12 pistettä
entä sen jälkeen?
Ja Suomen ammattilaiset tämän lisäksi?
Veikkaan kans että KAJ 12 ja Viro voisi olla seuraava?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku voi tulkita Erikan laulua huutamiseksi, mutta biisi vaatii sen eikä sitä voi laulaa samalla tavalla kuin tyypillisiä pop-kappaleita. Ainakin omasta mielestäni kovempi laulutyyli sopii hyvin kokonaisuuteen.
Joo on hyvä, eikä ole kirkumassa kuten niin monet, eli kaikki muut.
Vierailija kirjoitti:
Tuota mä olen bändissä ollut viimeset viistoista vuotta. Kyllä tuo " huutaminenkin" osata. Äänen käyttö siis toisin sanotusti hallita muutoin se on vain huutoa kuten se on Erikalla. En tiedä ketään "poplaulajaa" joka vaan mölisis tuolla lailla.
Suomesta eniten ääniä (tele) saa taas israel.
Mun mielestä se on upeeta että nyt melkein kaikki maat ovat innostuneet tekemään lauluja omalla kielellä ja oman kulttuurin elementtejä hyödyntäen. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetellaan ne maat, joille Suomi huomenna antaa pisteet:
No KAJ 12 pistettä
entä sen jälkeen?
Ja Suomen ammattilaiset tämän lisäksi?
Veikkaan kans että KAJ 12 ja Viro voisi olla seuraava?
Lisäksi Norja, josta pidän. Islanti on liian kaukainen Suomelle. Entä Tanska?
Malta on minusta jo rumaa haarikointia, alastomia miehiä taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota mä olen bändissä ollut viimeset viistoista vuotta. Kyllä tuo " huutaminenkin" osata. Äänen käyttö siis toisin sanotusti hallita muutoin se on vain huutoa kuten se on Erikalla. En tiedä ketään "poplaulajaa" joka vaan mölisis tuolla lailla.
Eiköhän se mene ihan ton kappaleen mukaan niinkuin prepartyjen Cicciolina esityksessä saimme huomata.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta eniten ääniä (tele) saa taas israel.
En usko, luulen että Ruotsi saa.
Suomesta äänet menee 12 Ruotsi, 10 Israel, 8 Itävalta, 7 Viro, 6 Hollanti, 5 Ranska, 4 Tanska, 3 Liettua, 2 Puola, 1 Malta
Erika saanut kehuja taas pressiltä harjoituksista, linkki kuppilassa, myös Latviasta ja Liettuasta oli tykätty.