Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Äänestin kahdesti Israelia
On todella kaunis kappale.Erottuu noiden "hyppijöiden" joukosta. Toivon menestystä esiintyjälle.
En tykkää lainkaan Erikan kappaleesta. Olen ollut samaa mieltä kappaleen julkaisemisesta asti, ei vaan iske minuun lainkaan. Myöskään hänen tyylinsä ei ole minun juttuni enkä näe hänessä mitään erityisen voimaannuttavaa tai hienoa näin naisena.
MUTTA: Toivon Erikalle kaikkea hyvää ja menestystä. En käsitä lainkaan tätä mollaamisen ja hirvittävän negatiivisuuden määrää. Ei ole minulta pois, jos joku menestyy, vaikka minä en hänestä tai hänen musiikistaan välittäisikään. Ja suomalaisena toivon aina, että oman maan edustaja pärjäisi mahdollisimman hyvin.
Oma suosikkini on KAJ. Ihan vain sen takia, että heidän rallatuksensa saa minut hyvälle tuulelle.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän ironista ja surullistakin kun Erika on ikänsä unelmoinut viisuedustajaksi ja sitten kun viimein sinne pääsee niin suomalaisista suurempi osa toivoo Ruotsin voittoa! Mutta mikä olisi tarinan opetus? Kannattaa olla aito oma itsensä ja välttää kaikkea laskelmoitua sekä laittaa focus siihen mikä on olennaisinta eli viisuissa musiikki.
Törkeä kirjoitus, kun et voi tietää miten suomalaiset äänestää ja IL pikkugallupit ja vastakkainasettelu ei sitä määrää.
En ymmärrä tätä nykyajan menoa, että jos ei tykkää jostain, niin sitä pitää kailottaa ihan kuin se oma mielipide olisi jotenkin tärkeämpi kuin miljoonien muiden. Tiedoksi, että se sinulle tärkeä oma mielipiteesi on vain pisara meressä ja sinne mielipiteiden massaan se hukkuu. Tietty nykyään ei riitä ettei tykkää, vaan pitää ilmoittaa että vihaa ja sitten vielä keksiä mahdollisimman ilkeitä haukkumasanoja. Samat aikuiset sitten ihmettelevät, kun kouluissa lapset kiusaavat toisiaan ja vaativat, että kiusaajan pitää vaihtaa koulua, mutta samanlaista käytöstä ei tunnisteta itsessä.
Vierailija kirjoitti:
Latvialla tuntuu nyt olevan kannatusta. Hieno juttu!
Olin ihan varma ettei se pääse finaaliin. Yllätyksiä tosiaan tapahtuu. Armeniakin oli jonkinlainen yllätys ehkä.
Ihmettelen ettei Mikkoa ole lähetetty Sveitsiin. Onhan siellä ainakin Ville Vedenpään lisäksi se Jaakko, ja sitten uutisissa on vielä ollut joku ainakin minulle oudompi naama. Minusta se, että jotain säveltäjiä lähetetään sinne lipittämään skumppaa, on ihan typerää.
"Väitätkö ohan tosissasi että Kaj ei ole laskelmoitu?"
Tuskin oli laskelmoitu että voittaisivat Mellot. Tyypit näyttivät kyllä ihan aidosti todella yllättyneiltä voitostaan.
Mikä ihme juttu tämä on, ettei suomalaiset saisi tykätän Kajsta?! Nekin ovat suomalaisia! Nytkö Kajn biisistä tykkääminen onkin naisvihaa?! Erika veti mielestäni kovemman mieleenpainuvamman shown eilen kuin Kaj tiistaina, mutta kai minä saan Kajsta tykätä. Nämä on makuasioita, eikä se ole mitään naisvihaa, jos toivookin Kajn voittoa!
Kuka kertoo finaalissa Suomen antamat pisteet?
Luetellaan ne maat, joille Suomi huomenna antaa pisteet:
No KAJ 12 pistettä
entä sen jälkeen?
Ja Suomen ammattilaiset tämän lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Erikan mikrofoni ei suostu tulemaan 🤣. Harjoituksissa Erika tallusteli vaan pitkin lavaa kun mikrofoni lerputti lavalla 😅
Toivottavasti saavat sen mikrofonin pyrot huomiseksi kuntoon ettei posahda taas liian aikaisin. Tai jos ei toimi lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kertoo finaalissa Suomen antamat pisteet?
Se Umk:n toinen naisjuontaja. Ei Sanni vaan se tumma nainen, en muista nimeä.
Ja nyt kuka saa Suomen pisteet?
KAJ 12 ja raati antaa ??
Vierailija kirjoitti:
Päivän suurimpia suruja ovat olleet viisufanien kommenttien perusteella Australian putoaminen jatkosta ja EBUn viekas juoni vaientaa lähetyksistä yleisön iloisesti huutamat KANT-sanat.
Toi sensurointi on jotenkin tosi typerää, että hiljennetään yleisö. Sehän on just parasta kun kotisohville kuulee yleisön huudot, kuten Liverpoolissa sen valtavan Cha Cha Cha mylvinnän kun Loreen voitti.
Surku Australiaakin, oli menoa ja meininkiä siinä esityksessä :(
Vierailija kirjoitti:
KAJ 12 ja raati antaa ??
12 + 12 todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ 12 ja raati antaa ??
12 + 12 todennäköisesti.
Höpö höpö
Tarviiko siihen huomiseen äänestykseen sen kummempaa ohjetta kuin mitä ne lähetyksessä kertovat, eli laittaa esim. tekstarin tai soittaa siihen numeroon? Ja eikös esiintymisnumero määritä sen äänestettävän numeron?
Koska noilla on olleetne juruesitykset?