Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annoin puhelimella äänet Erikalle. Se aika oli niin lyhyt.
45 ääntä ehdin antaa. AIKA LOPPUI kesken.
14 cnt ääni ja 4 puhelinta 20 per puhelin.
Mutte ne äänet riittivät. Lauantaina lähtee sitten iso satsi. 80 ääntä!
Minä annoin sen esc.vote sivuston kautta (mun tekstariyritys ei kai mennyt perille, kun alkuun yritin, tein jotain väärin varmaan) mutta toi sivu toimi hyvin, melkein kiire tuli äänestyksessä silti.
Olisiko varminta antaa huomenna äänet soittamalla? Mitä luulette?
Itse äänestän sovelluksen kautta, niinkuin aina ennenkin.
Itävallan show oli aina sekasotku tosiaan ja häiritsi se mustavalkoisuus. Miksi moni esitys kuvattiin muutenkin ihan oudosti tosi nopeilla otoilla? Ja aivan hirveät valot monessa.
Erika on kisan selkeästi huonoimpia laulajia, katsoin molemmat semit. Ja biisissä ei ole kehumista. Hävettää, että Suomea edustaa noin surkea esitys, siinä ei ole mitään muuta kuin sitä typerää Ich komme - hokemista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranska, Itävalta ja Israel parhaat.
Kaikki kauloivat hyvin ilman turhia lisukkeita ja krääsää.
Itävallan esityksessä häiritsi eniten se, kun tiesi, millä tavalla esitys oli tehty. Eli JJn vene ei liikkunut eikä heilunut oikeasti yhtään, mutta JJ joutui itse heilumaan hullun lailla, jotta katsojat saivat vaikutelman myrskyssä keikkuvasta veneestä. Näytti myös siltä, että JJ myöhästyi alussa jonkin verran liikkeissään. Laulaminen kuulosti yllättävän vienolta. Sori.
Minusta Itävallan lavaesitys oli kauhea. Levoton mustavalkoinen sekasotku.
Ei ole näköjään vakuuttanut myöskään vedonlyöjiä, Itävalta laskee ja Ruotsi nousee oddseissa. Suomikin noussut jo viidennelle sijalle ohi Israelin.
Pitäisikö tässä alkaa uskomaan kaksoisvoittoon?
Ranskalla on upea laulu ja esittäjä!
Vierailija kirjoitti:
Erika on kisan selkeästi huonoimpia laulajia, katsoin molemmat semit. Ja biisissä ei ole kehumista. Hävettää, että Suomea edustaa noin surkea esitys, siinä ei ole mitään muuta kuin sitä typerää Ich komme - hokemista
Erika lauloi kyllä hyvin eilen. Ääni kulki ja kuului, ei moitittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annoin sen esc.vote sivuston kautta (mun tekstariyritys ei kai mennyt perille, kun alkuun yritin, tein jotain väärin varmaan) mutta toi sivu toimi hyvin, melkein kiire tuli äänestyksessä silti.
Olisiko varminta antaa huomenna äänet soittamalla? Mitä luulette?
Minä aion antaa ton esc voten kautta huomennakin, sieltä oli kätevä klikkailla ne äänet, kun oli laulajat kasvokuvilla ja sitten samantien maksettiin kortilla ne äänet.
Ai ne veloitetaan kortilta. No sitten ei onnistu multa, kun ei tilillä ole rahaa. Eli laitan joko tekstarin tai soitan, niin veloittavat ne sitten puhelinlaskulla.
Myös debit kortti toimii maksussa, ei pakosti tarvi olla luottokorttia siis.
Katsoin äsken Erikan eilisen esityksen ja purskahdin (myötä)ilosta ja ihailusta itkuun. Miten pitkän tien hän onkaan kulkenut sinnikkäästi omaa rohkeaa polkuaan, vaikka kuinka on kaadettu kikkareita niskaan. Nyt hän saa elää unelmaansa.
Top 5 veikkaukseni:
1. Itävalta
2. Suomi
3. Ruotsi
4. Ranska
5. Italia
Vierailija kirjoitti:
Ranskalla on upea laulu ja esittäjä!
Esityksessä näytti välillä kuin se hiekkasuihku lentäisi hänen ahteristaan. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi esc.vote sivu on tosi hyvä ja sitä kautta voi äänestää vaikka olisi työliittymä, kuten mulla, eilen täällä sitä manasin, kunnes teinityttäreni valisti minua, että tuota kauttakin voi äänestää :D
No miten se sit toim
Ei nyt ole rahaa joten pakko ottaa puhelinlaskulle 😅
Mielenkiintoinen finaali on tulossa. Mielestäni live nosti Erikan asemia, Itävallan taas laski vaikka biisi on hieno.
Vierailija kirjoitti:
Australian putoaminen harmittaa.
Se oli korni.
Ehkä nyt haetaankin sitä aitoutta, uskottavuutta josta olen täällä jauhanut. Ehkä Eurooppa on väsynyt glitteriin ja övereihin.
Eikö vain KAJ sekä Erika vastaisi tähän tarpeeseen parhaiten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomi on yleisön suosikki, tulee toiseksi ja voittaja on raaatisuosikkina Alankomaat, Ranska tai Itävalta, niin se on sitte samanlainen antikliimaksi ja lässähdys kuin parina edellisenä vuonna. Ruotsin en usko olevan niin raatien suosiossa (ei luulisi olevan vahvempi kuin cha cha cha tai rim tim tagi dim, vaikka laulajina parempia ovatkin). Erika oli kyllä niin mahtava, että luulen hänen voittavan hyvällä, tasaisella pistesaaliilla sekä yleisöltä että raadeilta. Maailmanluokan shown vetäisi!
Erikan eilinen show ei ollut valitettavasti maailmanluokkaa. Edelleen haluaisin nähdä, kun Melody vetäisee Ich kommen. Luulen, että siinä esityksessä olisi poweria ja luonnetta.
Erikan esitys oli huono.
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomi on yleisön suosikki, tulee toiseksi ja voittaja on raaatisuosikkina Alankomaat, Ranska tai Itävalta, niin se on sitte samanlainen antikliimaksi ja lässähdys kuin parina edellisenä vuonna. Ruotsin en usko olevan niin raatien suosiossa (ei luulisi olevan vahvempi kuin cha cha cha tai rim tim tagi dim, vaikka laulajina parempia ovatkin). Erika oli kyllä niin mahtava, että luulen hänen voittavan hyvällä, tasaisella pistesaaliilla sekä yleisöltä että raadeilta. Maailmanluokan shown vetäisi!
Sillä Erikan huutamisella ei kyllä juryilta tule mitään huippupisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, vaikka se täällä onkin epäsuosittu mielipide.
Kuinka tässä pysyy housuissaan huomiseen? Onko tänään jo juryshow?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika lauloi kyllä hyvin eilen. Ääni kulki ja kuului, ei moitittavaa.
Selkeä parannus umk:hon. Silloin ihmettelin eikö tangokuningatar pysty parempaan, mutta nyt nähtiin että pystyy 👍 Hyvä Erika.
Sovellusta en ladannut, vaan meni sinne nettisivulle, kortilla maksettiin äänestäminen siellä (sovellusta käytin viime vuonna ja se toimi muistaakseni eri tavalla jotenkin)